DIH World

Digital Innovation Hub World (DIH World)

Cilj projekta: ubrzati korištenje naprednih digitalnih tehnologija od strane europskih malih i srednjih poduzeća, pružiti im podršku u stvaranju konkurentnosti i izlasku na globalno tržište. Tu podršku omogućit će osnaženi kapaciteti regionalnih digitalnih inovacijskih hubova u EU.

Projekt provodi konzorcij CARSA (Španjolska), PriceWaterhouse Coopers Advisory (Italija), IMProve Academy (Njemačka), Innovalia (Španjolska), EURADA (Belgija), Communicación Multimedia (Španjolska) uz partnerstvo 27 regionalnih digitalnih inovacijskih hubova (među kojima je i Razvojna agencija SIMORA sa svojim digitalnim inovacijskim hubom – Poduzetničkim inkubatorom PISMO) te 8 malih i srednjih poduzeća.

Vrijednost projekta: 8.566.745,00 € (potpora Europske komisije je 7.999.366,63 €)

Trajanje projekta: 36 mjeseci (projekt je započeo 1.6.2020.)

Aktivnosti projekta uključuju: promotivne aktivnosti (plan komunikacije, vizualni identitet, otvaranje platforme); razvoj mreže digitalnih inovacijskih hubova (otvorit će se dva otvorena poziva za DIH-ove te mala i srednja poduzeća); eksperimente (bit će izveden niz eksperimenata, a provodit će ih DIH-ovi u svrhu brže digitalne transformacije malih i srednjih poduzeća); povezivanje (usmjereno jačanju suradnje DIH-ova kroz umrežavanje); DIH akademija (razni treninzi i edukacije); upravljanje projektom.

Internetska stranica projektahttps://dihworld.eu/