COMPATH

Ime projekta: COMPATH – Promoting Employability of Young Student-Athletes through ‘‘Competence Hub on Sport Innovation’’

Nositelj projekta:  COLLECTIVE INNOVATION AS (Norveška)

Partneri projekta:

  • Razvojna agencija SIMORA(Hrvatska),
  • Fundacion Universitaria San Antonio (Španjolska),
  • The European Athlete As Student (Malta),
  • NYFA Sweden (Švedska),
  • Loughborough University (UK),
  • Sportsko učilište PESG (Hrvatska),
  • Mobile Adventure Spolka Z Ograniczona Odpowiedzialnoscia (Poljska),
  • AIforlives GmbH (Njemačka)
  • Jakob Wikenstal – Sportidealisten (Švedska)

Ukupna vrijednost projekta: 400.000,00 EUR

Trajanje projekta: 36 mjeseci

Cilj projekta: Projekt COMPATH ima za cilj izgraditi zajednicu mladih sportaša-studenta okupljenih u domeni sportskih inovacija na europskoj razini.

Aktivnosti projekta uključuju: U skladu s općim ciljevima programa Erasmus+, projekt COMAPTH podupire obrazovni, profesionalni i osobni razvoj mladih sportaša-studenta (od 16 do 25 godina) kroz „Centar kompetencija o sportskim inovacijama”, čime se doprinosi promicanju kvalitete i stvaranju novih radnih mjesta te poticanju inovacija.

U Europskom dokumentu The European Dimension in Sport navodi se da sport ima snažan potencijal da doprinese pametnom, održivom i uključivom rastu i novim radnim mjestima. Koristeći ovaj potencijal sporta, COMPATH će pridonijeti pametnom rastu i zapošljavanju kroz ponovno upotrebljive, prenosive i skalabilne rezultate (sadržaj – obrazovni resursi i alati i prostor – platforma) koji će biti ponuđeni mladim sportašima-studentima i voditeljima odgovornim za njihovo obrazovanje i usmjeravanje.

Štoviše, projekt ima za cilj izgraditi zajednicu mladih sportaša-studenata okupljenih u domeni sportskih inovacija na europskoj razini, ujedinjenih oko zajedničkih vrijednosti. Potencijal zajednice je u promicanju veće suradnje, kreativnosti i inovativnosti na razini sportskih organizacija u skladu sa specifičnim ciljevima programa Erasmus+.

Specifični ciljevi projekta su:

  • razviti obrazovne resurse kako bi se dotaknule i karijere i perspektive mladih studenata sportaša pokazujući sportski orijentiranu tehnologiju i vještine 21. stoljeća, poslovni svijet, poduzetništvo i različite metode razmišljanja i pismenosti;
  • pokrenuti „Centar kompetencija o sportskim inovacijama” gdje će mladi studenti/sportaši steći vještine i kompetencije za povećanjr njihove zapošljivosti u sportskoj industriji.

Glavni outputi:

O1: Sportski orijentirana tehnologija i moduli za trening kompetencija 21. stoljeća za mlade studente sportaše

O2: Sportski orijentirana tehnologija i alati za kompetencije 21. stoljeća za voditelje

O3: Centar kompetencija (platforma) za digitalne sportske inovacije baziran na gamifikacije za mlade studente sportaše