Naslovnica Blog Stranica 83

Od 6.9. računovodstvo, financijsko praćenje i izvještavanje ne treba zadavati glavobolju – prijavi se na edukaciju

Edukativna radionica “RAČUNOVODSTVO I FINANCIJSKO PRAĆENJE I IZVJEŠTAVANJE III” o financijama organizira se za male i srednje poduzetnike te za one koji to tek žele postati.
Vrijeme: Ponedjeljak, 06. rujna 2021, 10:00 h
Mjesto: Poduzetnički inkubator PISMO, Trg L. I. Oriovčanina 8, 44330 Novska

Radionica pokriva sljedeće teme:
• Poduzetničko računovodstvo
• Osnovni principi (poslovni događaj, knjiženje, struktura bilance, GFI-POD)
• Bilanca vs. RDG (imovina, prihodi, rashodi)
• Službena dokumentacija i rokovi
• Prijava poreza na dobit
• Knjiženje plaća
• Druga davanja zaposlenicima ili osobama u ugovornom odnosu – razlike između ugovora o djelu, autorskog honorara i ostalih vrsta drugog dohotka
• Neoporezivi primici

Predavač: Filip Benjak, Projekt Jednako Razvoj d.o.o.
Edukacija je besplatna.

Prijave su otvorene putem linka: https://docs.google.com/forms/d/1LQoJqQSQIk8xjru3AYR9mcWMg2PgqPQymoXiX2LZ_44/edit

Raspored edukacije
10:00 – 12:15

 

·         Poduzetničko računovodstvo (osnovni principi računovodstvenog praćenja, bilanca i RDG, dobit)

·         Računovodstvo plaća i drugih davanja zaposlenicima ili osobama u ugovornom odnosu (ugovor o djelu, autorski honorar, drugi dohodak)

·         Računovodstvo osnovnih kategorija (imovina, reprezentacija i promocija, putni nalozi)

12:15 – 12:30 Pauza za osvježenje
12:30 – 14:00 ·         Računi i fakturiranje (vrste računa, elementi, rokovi i obveze kod fakturiranja)

·         PDV (osnove PDV-a kod poduzetnika)

·         PDV vs NON-PDV (tko je obveznik, kako se knjiži, izračun osnovice i/ili obveze i osnovice, stope PDV-a)

 

Edukacija se održava u sklopu projekta „Pokreni, razvij, rasti – dobar poduzetnik za snažno poduzetništvo u SMŽ“, kojeg provodi Razvojna agencija SI-MO-RA d.o.o.

Objavljeno drugo priopćenje za javnost projekta OBEC

Drugo priopćenje za javnost projekta #OBEC je objavljeno! U njemu možete pročitati o tečajevima verificiranima #blockchain tehnologijom koji će se izvoditi tijekom sljedeće godine. Kliknite na sliku da biste pročitali više! ⬇️

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

Download [1.00 MB]

 

Nacionalna zaklada za razvoj civilnog društva raspisala četiri natječaja

Nacionalna zaklada za razvoj civilnoga društva raspisala je četiri natječaja za dodjelu institucionalnih podrški udrugama koje svojim djelovanjem doprinose demokratizaciji i razvoju civilnoga društva u RH, udrugama koje u prethodnim razdobljima nisu koristile institucionalnu podršku Nacionalne zaklade, udrugama osoba s invaliditetom koje djeluju na lokalnoj razini i udrugama za zaštitu potrošača.

Institucionalne podrške su specifičan oblik ulaganja Nacionalne zaklade u stabilizaciju i razvoj isključivo udruga registriranih u Republici Hrvatskoj, a ostvaruju se na rok od 3 godine prema sljedećim uvjetima:

  1. INSTITUCIONALNA PODRŠKA STABILIZACIJI I/ILI RAZVOJU UDRUGA U PODRUČJU DEMOKRATIZACIJE I DRUŠTVENOG RAZVOJA U REPUBLICI HRVATSKOJ

Institucionalne podrške za ovaj natječaj dodjeljuju se udrugama koje doprinose

demokratizaciji i društvenom razvoju u RH u 3 kategorije:

  1. do Kn 300.000,00 – do deset (10) podrški za udruge registrirane u Republici Hrvatskoj koje aktivno djeluju najmanje pet (5) godina od dana registracije do dana raspisivanja natječaja,
  1. do Kn 200.000,00 – do deset (10) podrški za udruge registrirane u Republici Hrvatskoj koje aktivno djeluju najmanje tri (3) godine od dana registracije do dana raspisivanja natječaja,
  1. do Kn 100.000,00 – do pet (5) podrški za udruge registrirane u Republici Hrvatskoj koje aktivno djeluju najmanje jednu (1) godinu od dana registracije do dana raspisivanja ovoga natječaja uz zadovoljavanje ostalih uvjeta propisanih natječajem.
  1. INSTITUCIONALNA PODRŠKA STABILIZACIJI I/ILI RAZVOJU UDRUGA KOJE U PRETHODNIM RAZDOBLJIMA NISU KORISTILE INSTITUCIONALNU PODRŠKU NACIONALNE ZAKLADE

Institucionalne podrške za ovaj natječaj dodjeljuju se udrugama koje doprinose demokratizaciji i društvenom razvoju u RH, a koje u prethodnim razdobljima nisu koristile institucionalnu podršku Nacionalne zaklade u 3 kategorije:

  1. do Kn 300.000,00 – do deset (10) podrški za udruge registrirane u Republici Hrvatskoj koje aktivno djeluju najmanje pet (5) godina od dana registracije do dana raspisivanja natječaja,
  1. do Kn 200.000,00 – do pet (5) podrški za udruge registrirane u Republici Hrvatskoj koje aktivno djeluju najmanje tri (3) godine od dana registracije do dana raspisivanja natječaja,
  1. do Kn 100.000,00 – do pet (5) podrški za udruge registrirane u Republici Hrvatskoj koje aktivno djeluju najmanje jednu (1) godinu od dana registracije do dana raspisivanja ovoga natječaja uz zadovoljavanje ostalih uvjeta propisanih natječajem.
  1. INSTITUCIONALNA PODRŠKA STABILIZACIJI I/ILI RAZVOJU UDRUGA OSOBA S INVALIDITETOM KOJE DJELUJU NA LOKALNOJ RAZINI

Institucionalne podrške za ovaj natječaj dodjeljuju se udrugama osoba s invaliditetom koje djeluju na lokalnoj razini i doprinose demokratizaciji i društvenom razvoju u RH u 3 kategorije:

  1. do Kn 300.000,00 – do deset (10) podrški za udruge registrirane u Republici Hrvatskoj koje aktivno djeluju najmanje pet (5) godina od dana registracije do dana raspisivanja natječaja,
  1. do Kn 200.000,00 – do pet (5) podrški za udruge registrirane u Republici Hrvatskoj koje aktivno djeluju najmanje tri (3) godine od dana registracije do dana raspisivanja natječaja,
  1. do Kn 100.000,00 – do pet (5) podrški za udruge registrirane u Republici Hrvatskoj koje aktivno djeluju najmanje jednu (1) godinu od dana registracije do dana raspisivanja ovoga natječaja uz zadovoljavanje ostalih uvjeta propisanih natječajem.
  1. INSTITUCIONALNA PODRŠKA STABILIZACIJI I/ILI RAZVOJU UDRUGA ZA ZAŠTITU POTROŠAČA.

Institucionalne podrške za ovaj natječaj dodjeljuju se udrugama za zaštitu potrošača koje doprinose demokratizaciji i društvenom razvoju u 2 kategorije:

  1. do Kn 100.000,00 – do dvije (2) podrške za udruge registrirane u Republici Hrvatskoj koje aktivno djeluju najmanje dvije (2) godina od dana registracije do dana raspisivanja natječaja,
  1. do Kn 75.000,00 – do četiri (4) podrški za udruge registrirane u Republici Hrvatskoj koje aktivno djeluju najmanje dvije (2) godine od dana registracije do dana raspisivanja natječaja uz zadovoljavanje ostalih uvjeta propisanih natječajem.

Financijska sredstva za institucionalne podrške po ovom natječaju za udruge za zaštitu potrošača osiguralo je Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja.

Rok za prijavu: 15. rujna 2021.

Cjelokupna natječajna dokumentacija dostupna je na: https://zaklada.civilnodrustvo.hr i na sustavu

www.financijskepodrske.hr

Kontakt: obrazovanje@simora.hr

Objavljen nacrt Natječaja za provedbu Podmjere 6.3. »Potpora razvoju malih poljoprivrednih gospodarstava« – provedba tipa operacije 6.3.1 »Potpora razvoju malih poljoprivrednih gospodarstava«

Naziv natječaja: Nacrt Natječaja za provedbu Podmjere 6.3. »Potpora razvoju malih poljoprivrednih gospodarstava« – provedba tipa operacije 6.3.1 »Potpora razvoju malih poljoprivrednih gospodarstava«

Objavljen: 13.08.2021.
Link: https://ruralnirazvoj.hr/na-e-savjetovanju-dostupni-nacrti-natjecaja-za-potpore-razvoju-malih-poljoprivrednih-gospodarstava-i-za-potporu-mladim-poljoprivrednicima/

Prihvatljivi korisnici: Korisnici su poljoprivredna gospodarstva upisana u Upisnik poljoprivrednika organizacijskog oblika: samoopskrbno obiteljsko poljoprivredno gospodarstvo, obiteljsko poljoprivredno gospodarstvo, obrt kojem je poljoprivreda pretežita djelatnost upisana u obrtnom registru, trgovačko društvo kojem je poljoprivreda glavna djelatnost upisana u Registru poslovnih subjekata koji se vodi pri Državnom zavodu za statistiku, zadruga registrirana za obavljanje poljoprivredne djelatnosti, ekonomske veličine poljoprivrednog gospodarstva od 2.000 EUR do 7.999 EUR.

Prihvatljivi iznos: (min – max): 15.000,00 EUR

Kontakt odjel: Odjel za ruralni razvoj
044/660-116 095/308 9201
ruralni@simora.hr

Objavljen nacrt Natječaja za provedbu Podmjere 6.1. »Potpora za pokretanje poslovanja mladim poljoprivrednicima« – provedba tipa operacije 6.1.1 »Potpora mladim poljoprivrednicima«

Naziv natječaja: Nacrt Natječaja za provedbu Podmjere 6.1. »Potpora za pokretanje poslovanja mladim poljoprivrednicima« – provedba tipa operacije 6.1.1 »Potpora mladim poljoprivrednicima«

Objavljen: 13.08.2021.
Link: https://ruralnirazvoj.hr/na-e-savjetovanju-dostupni-nacrti-natjecaja-za-potpore-razvoju-malih-poljoprivrednih-gospodarstava-i-za-potporu-mladim-poljoprivrednicima/

Prihvatljivi korisnici: Mladi poljoprivrednici stariji od 18 i mlađi od 40 godina (dan prije navršavanja 41 godine starosti) na dan podnošenja zahtjeva za potporu koji posjeduju odgovarajuća stručna znanja i vještine za obavljanje poljoprivredne djelatnosti, najkasnije kod podnošenja konačnog zahtjeva za isplatu, ali ne kasnije od 24 mjeseca od dana sklapanja Ugovora o financiranju i pod uvjetima kako su propisani Prilogom 1 ovoga Natječaja.

Prihvatljivi iznos: (min – max): Fiksni iznos 50.000,00 EUR/20.000,00 EUR u protuvrijednosti u kunama

Kontakt odjel: Odjel za ruralni razvoj
044/660-116 095/308 9201
ruralni@simora.hr

Obavijest o našoj novoj adresi u Sisku

Obavještavamo klijente i poslovne partnere Razvojne agencije Sisačko-moslavačke županije SIMORA d.o.o. i Javne ustanove Regionalni koordinator Sisačko-moslavačke županije da smo preselili na novu sisačku adresu: Zagrebačka ulica 44, Sisak 44 000, I. kat.

Ispostave u Popovači i Novskoj ostaju na istim lokacijama i obavijest se ne odnosi na njih.

 

Bilten “Zajedno do sredstava EU fondova”

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

Download [4.17 MB]

Završenom energetskom obnovom znatne uštede neuropsihijatrijskoj bolnici u Popovači

Neuropsihijatrijska bolnica Dr. Ivan Barbot u Popovači energetski je obnovila tri svoja odjela, kuhinju i prosekturu. Projekt je to Sisačko-moslavačke županije financiran kroz operativni program konkurentnosti i kohezije, a Razvojna agencija SIMORA radila je prijavu i provedbu projekta koji predstavlja najveće kapitalno ulaganje u bolnicu od 1985. godine.

“Projektom su kao prihvatljivi ocijenjeni troškovi u iznosu nešto većem od 8 milijuna kuna, dok je EU potpora gotovo 5 milijuna kuna. Troškovi su obuhvatili izradu glavnog projekta, same građevinske radove i nadzor nad njima, te upravljanje cjelokupnim projektom!”, naglasio je Marko Gašljević, djelatnika RA Simora i jedan od voditelja projekta.

Zgrade VI., VII. i IX. odjela bolnice dobile su novu stolariju, fasadu, krovnu izolaciju, novu rasvjetu te daljinski sustav očitovanja potrošnje električne energije i vode, dok je u objektu kuhinje i prosekture uređen i sustav grijanja.

Prema riječima Irene Mihanić jedne od voditelja projekta radi se o zasebnih pet projekata kojima je obnavljana bolnica što je svakako zahtjevniji posao u dokumentacijskom smislu. “No, danas bolnica u Popovači ima energetski uređenih pet objekata čime je podignuta kvaliteta smještaja korisnika, a troškovi bolnice su znatno smanjeni!”, rekla je Mihanić.

Proteklih godina RA Simora u suradnji sa Sisačko-moslavačkom županijom vodi obnove gotovo svih objekata u županijskom vlasništvu. Tako su energetski obnavljane osnovne i srednje škole, školske sportske dvorane, društveni i vatrogasni domovi i domovi zdravlja diljem SMŽ.

Poziv za sufinanciranje nabave kondenzacijskih bojlera i kondenzacijskih kotlova na potresom pogođenim područjima

Naziv natječaja: JAVNI POZIV ZA NABAVU KONDENZACIJSKIH BOJLERA I KONDENZACIJSKIH KOTLOVA (EnU-1/21)

Objavljen:  21.7.2021.

Link:  https://www.fzoeu.hr/hr/natjecaj/7539?nid=157

Prihvatljivi korisnici: Korisnici sredstava Fonda u smislu ovog Poziva su:

  • Fizičke osobe – građani, vlasnici/suvlasnici stanova i obiteljskih kuća,
  • Upravitelji zgrada, koji sukladno posebnom propisu zastupaju vlasnike/suvlasnike stambeno-poslovnih i višestambenih zgrada.

Prihvatljivi iznos:

  • za nabavu kondenzacijskog bojlera: najviše 8.000,00 kuna po stambenoj jedinici,
  • za nabavu kondenzacijskog kotla: najviše 4.500,00 kuna po stanu/poslovnom prostoru, odnosno najviše 300.000,00 kuna po jednoj višestambenoj zgradi odnosno stambeno-poslovnoj zgradi

Prihvatljivi troškovi:

Opravdani trošak po ovom Pozivu je isključivo trošak nabave:

  • novog kondenzacijskog bojlera kojim se zamjenjuje postojeći pojedinačni etažni bojler,
  • novog kondenzacijskog kotla kojim se zamjenjuje postojeći plinski kotao koji nije kondenzacijski, nastao nakon potresa.

Vrijeme nastanka troška utvrđuje se datumom izdavanja računa.

Sažetak natječaja:

Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost (u daljnjem tekstu: Fond) objavljuje Javni poziv za nabavu kondenzacijskih bojlera i kondenzacijskih kotlova (u daljnjem tekstu: Poziv). Predmet Poziva je dodjela sredstava Fonda zgradama na području Grada Zagreba, Zagrebačke županije, Krapinsko-zagorske županije, Sisačko-moslavačke županije i Karlovačke županije, oštećenima potresima od 22. ožujka te 28. i 29. prosinca 2020. godine za sufinanciranje nabave odnosno:

  1. kupnje kondenzacijskih bojlera za pojedinačne stambene jedinice unutar obiteljskih kuća, višestambenih zgrada ili stambeno-poslovnih zgrada,
  2. kupnje i ugradnje kondenzacijskih kotlova za zajedničke kotlovnice višestambenih zgrada ili stambeno-poslovnih zgrada.

Rok za predaju dokumentacije: Podnošenje prijava na Poziv započinje 29. srpnja 2021. godine u 9:00 sati. Poziv traje do isteka kalendarske godine ili do iskorištenja sredstava, ovisno o tome koji uvjet prije nastupi.

Kontakt odjel:  euodjel@simora.hr

Otvoren natječaj kroz koji je moguće obnoviti posjetiteljsku i planinarsku infrastrukturu

Naziv natječaja: Obnova posjetiteljske i planinarske infrastrukture

Objavljen: 2.8.2021.

Link: https://www.fzoeu.hr/hr/natjecaj/7539?nid=164

Prihvatljivi korisnici:

  • Javne ustanove za upravljanje zaštićenim područjima
  • Pravne osobe osnovane od RH koje su posebnim zakonima zadužene za gospodarenje šumama i praćenje vremenskih uvjeta
  • Planinarska društva koja su vlasnici ili nositelji drugih stvarnih prava planinarskih kuća i domova (obavezno partnerstvo s javnom ustanovom koja upravlja zaštićenim područjem)

Prihvatljivi iznos: max 900.000 kn, do 100% stopa sufinanciranja

Prihvatljivi troškovi: izrada i dorada projektne i druge potrebne dokumentacije za objekte posjetiteljske i planinarske infrastrukture (time će se ostvariti mogućnost prijave konačne realizacije projekta iz EU sredstava) – npr. studija izvodljivosti, analiza troškova i koristi, projekt održavanja, projekt unutarnjeg uređenja, elaborat zaštite okoliša, studija utjecaja na okoliš i sl.

Sažetak natječaja: Natječaj kojim se su(financira) isključivo izrada projektno-tehničke dokumentacije za obnovu/rekonstrukciju planinarskih domova i kuća. Predmetna dokumentacija će biti obavezna za prijavljivanje projekta same obnove na nekom od budućih EU natječaja. Uvjeti za prijavu podrazumijevaju nepostojanje dugovanja prema poreznoj upravi, posjedovanje uporabne dozvole te uredno vlasništvo nad česticom na kojoj se objekt nalazi. Vlasništvo se dokazuje ZK uloškom na kojemu mora biti vidljivo vlasništvo ili da je investitor nositelj prava građenja na toj čestici ili prava služnosti.. Također, prihvatljiv je i ugovor, na temelju kojeg investitor stječe (ili će steći) pravo vlasništva ili građenja.

Rok za predaju dokumentacije: Rok počinje teći danom objave (2.8.), a završava 31.12.2021. ili objavom o iskorištenosti sredstava, ukoliko se ona iskoriste prije navedenog datuma.

Kontakt odjel: Odjel za EU projekte / euodjel@simora.hr

kocaeli burun estetiği izmit burun estetiği burun estetiği izmit dolgu izmit botox izmit botoks kocaeli dolgu kocaeli botox kocaeli botoks izmit mezoterapi kocaeli mezoterapi mezoterapi