Naslovnica Blog Stranica 146

120 milijuna kuna za razvoj nepoljoprivrednih djelatnosti u ruralnim područjima – objavljen drugi natječaj za podmjeru 6.4.

Objavljen je natječaj za podmjeru 6.4. „Ulaganja u stvaranje i razvoj nepoljoprivrednih djelatnost“ – tip operacije 6.4.1. „Razvoj nepoljoprivrednih djelatnosti u ruralnim područjima“.

Prihvatljivi prijavitelji: fizičke i pravne osobe (OPG, obrt, trgovačko društvo, zadruga) upisane u Upisnik poljoprivrednika najmanje godinu dana u trenutku podnošenja Zahtjeva za potporu.

Visina potpore do 200.000 eura bespovratno, intenzitet potpore do 70%, odnosno do 40% ako se radi o kupovini poljoprivredne mehanizacije (uključujući sve samostalne i/ili priključne uređaje, oruđa i alate

Korisnik pri podnošenju Zahtjeva za potporu mora dokazati ekonomsku veličinu poljoprivrednog gospodarstva od najmanje 2.000 eura (izračunava Savjetodavna služba).

Korisnik može podnijeti zahtjev za potporu za jedan od navedenih sektora:

  1. prerada i/ili marketing i/ili izravna prodaja proizvoda u skladu s propisima koji uređuju ovo područje, marketing se mora odnositi na predmet prerade
  2. usluge u ruralnim područjima, u skladu s propisima koji uređuju svako pojedinačno područje, a koji može obuhvaćati: -usluge u poljoprivrednim, šumarskim i veterinarskim djelatnostima -usluge u društvenim djelatnostima -intelektualne usluge
  3. tradicijski i umjetnički obrti, u skladu s propisima koji uređuju ovo područje
  4. turizam u ruralnom području, u skladu s propisima koji uređuju ovo područje.

Korisnik mora biti registriran za djelatnost ili uslugu koju razvija i baviti se njome, prije objave natječaja na e-savjetovanju (14.2.2020) odnosno imati rješenje/odobrenje/drugi odgovarajući akt ili izjavu danu pod materijalnom i krivičnom odgovornošću za djelatnost za koju se ne izdaje ni jedan od navedenih akata

Korisnik koji razvija novu djelatnost unutar sektora ruralnog turizma, sektora prerade i/ili marketinga i/ili izravne prodaje proizvoda i sektora tradicijskih i umjetničkih obrta, za tu djelatnost mora biti registriran u skladu s nacionalnim zakonodavstvom do podnošenja konačnog zahtjeva za isplatu.

U slučaju kupovine poljoprivredne i šumske mehanizacije/strojeva i opreme (uključujući sve samostalne i/ili priključne uređaje, oruđa i alate) u sektoru pružanja usluga korisnik mora u razdoblju od pet godina nakon datuma konačne isplate imati prosječni godišnji prihod od usluga u iznosu od najmanje 75.000,00 HRK i nije dozvoljeno pružanje usluga među povezanim i partnerskim poduzećima te među korisnicima koji su nabavili istu mehanizaciju iz tipa operacije 6.2.1. i tipa operacije 6.4.1.

Kod fizičkih osoba nositelj poljoprivrednog gospodarstva / vlasnik obrta mora biti upisan u Registar poreznih obveznika po osnovi samostalne djelatnosti korisnika najmanje godinu dana u trenutku podnošenja Zahtjeva za potporu.

Projekti se moraju provoditi u naseljima s najviše 5.000 stanovnika u području jedinice lokalne samouprave u kojoj je sjedište poljoprivrednog gospodarstva ili u susjednoj JLS s kojom graniči kopnenom granicom u naselju do 5.000 stanovnika.

Pokazatelji: projektom korisnik mora očuvati postojeća/stvoriti nova radna mjesta te ostvariti prihode od djelatnosti i/ili prodajne količine najkasnije u periodu unutar 24 mjeseca od datuma podnošenja konačnog zahtjeva za isplatu. Napomena: Ako korisnik nije imao zaposlenih u godini koja prethodi prijavi na Natječaj, u navedenom periodu mora stvoriti najmanje 1 radno mjesto izraženo temeljem godišnjih jedinica rada.

Korisnik mora provesti postupak nabave za sve prihvatljive troškove nakon objave ovoga Natječaja, a prije podnošenja zahtjeva za potporu, odnosno preko Portala ponuda za svaki prihvatljivi trošak obvezan je prikupiti najmanje dvije valjane ponude različitih proizvođača izdane od ponuditelja koji nisu međusobno vlasnički i/ili upravljački povezani niti povezani preko osoba ovlaštenih za zastupanje, a koje ispunjavaju uvjete iz tražene tehničke specifikacije/troškovnika i Poziva za dostavu ponuda.

Rok za podnošenje zahtjeva za potporu od 6. svibnja 2020. godine od 12:00 sati do 6. srpnja 2020. godine do 12:00 sati.

Svi zainteresirani mogu se javiti na 095/308-9201 i 099/803-2559 te na ruralni@simora.hr

Indikativni godišnji plan Poziva na dostavu projektnih prijedloga (PDP)

Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije u svojstvu Upravljačkog tijela za Operativni program Konkurentnost i kohezija 2014.-2020. objavljuje indikativni godišnji plan objave poziva na dostavu projektnih prijedloga u okviru Operativnog programa Konkurentnost i kohezija 2014.-2020., s ciljem obavještavanja javnosti i omogućavanja pravovremene pripreme projektnih prijedloga potencijalnih prijavitelja.

Napomena: indikativni godišnji plan objave poziva na dostavu projektnih prijedloga (PDP-ova) sadrži popis PDP-ova i rokova poznatih u trenutku izrade plana te je podložan izmjenama i dopunama sukladno dinamici poslovnih procesa uključenih institucija. Pokretanje PDP-ova uvjetovano je prethodnim odobrenjem od strane Odbora za praćenje.

Indikativni godišnji plan objave PDP-ova_06.04.2020.

Poziv na natječaj EIT Digital 2021: For a strong Digital Europe

Planirajte svoju budućnost i prijavite se na poziv za podnošenje prijedloga projekata „EIT Digital 2021: For a strong Digital Europe“. Rok za prijavu je 7. svibnja 2020.

EIT Digital je započeo s prikupljanjem prijedloga projekata za aktivnosti EIT Digital 2021. u dva područja:

TVORNICI INOVACIJA (pokretanje startupova i novih proizvoda)  i

PODUZETNIČKOJ AKADEMIJI (edukativni programi za digitalnu tehnologiju).

Program rada 2021. godine EIT Digital vodit će se EIT-ovim strateškim planom inovacija 2020-2022 EIT Digital Strategic Innovation Agenda 2020-2022, koji identificira 5 strateških područja kojima bi start-up-i, proizvodi i obrazovni programi trebali pridonijeti kako bi se izgradila snažna digitalna Europa:

1)      digitalna industrija (IoT, sigurnosni prijenos podataka, AI)

2)      digitalni gradovi (gradovi kao platforma podataka – data platform)

3)      digitalna industrija (održiva digitalna rješenja u industrijskoj proizvodnji)

4)      digitalna dobrobit  (rješenja za unapređenje kvalitete življenja)

5)      digitalne financije (samostalna ugradbena rješenja vezana za digitalno plaćanje)

Prijedlozi trebaju biti pripremljeni u skladu sa smjernicama EIT Digital-a koji se nalaze u popratnoj dokumentaciji, što uključuje jasno pojašnjenje kako tehnološki korespondiraju s nekim od pet EIT digitalnih strateških područja, opis nove tehnologije, poslovni i strateški plan, opisane načine izlaska na tržište, definirane ključne pokazatelje uspješnosti (KPI-Key Performance Indicators) u skladu sa EIT Digital-om itd. Tim EIT Digital-a Vam je na raspolaganju u pomoću oko pripreme Vaših prijedloga, povezivanju s europskim partnerskim timovima i olakšava podnošenje prijedloga kroz potpuno online iskustvo.

Odabir projektnih prijedloga će biti završen do kraja lipnja 2020., a aktivnosti se očekuju da će započeti sa 1. siječnja 2021. godine.

Da podsjetimo, EIT Digital ima za cilj osnažiti paneuropski digitalni ekosustav podržavajući pokretanje startupova i novih proizvoda. Djeluje na partnerskom principu stoga  potencijalni prijavitelji trebaju biti partneri  EIT Digitala ili imaju namjeru to postati.

Partnerstvo se plaća u rasponu od 2500 do 25000 Eura, ovisno o veličini MSP-a i vrsti partnerstva.

Detaljan uvid o EIT Digital programu i financijskim pitanjima te načinima partnerstva možete pronaći u dokumentima u nastavku:

EIT-Digital-2021

EIT-Digital_Partnership-Models

 

Otvoren natječaj “Upravljanje zaraznim bolestima uzrokovanim koronavirusima te društvenim i obrazovnim aspektima pandemije (IP-CORONA-2020-04)”

Cilj natječaja je bolje razumijevanje biologije i patogeneze koronavirusa, specifično virusa SARS-CoV-2 i zarazne bolesti COVID-19, upravljanja krizom tijekom i nakon epidemija uzrokovanih koronavirusima te organizacije i provedbe nastave na daljinu na svim obrazovnim razinama.

Istraživačke teme natječaja:

  1. Imuni odgovor i razvoj novih pristupa u dijagnostici COVID-19
  2. Razvoj novih cjepiva, tretmana, lijekova i pripravaka za inhibiciju COVID-19
  3. Društveni aspekti COVID-19 pandemije
  4. Obrazovni aspekti pandemije
Datum raspisivanja natječaja: 30. ožujka 2020. godine
Rok za prijavu: 20. travnja 2020. godine do 13:00 sati (CET)
Proračun: cca 14.000.000,00 kuna, financiranje po projektu od 600.000,00 do 1.500.000,00 kuna za istraživačku temu 1 i 2, od 400.000,00 kn do 750.000,00 kn za istraživačku temu 3 i 4
Trajanje financiranja projekta: 18 mjeseci
Okvirni početak projekta: lipanj 2020. godine
Više o natječaju možete pronaći OVDJE

132.090,00 kuna za OPG Zrnić iz Sunje!

OPG Zrnić Anita iz Sunje prijavio je projekt u vrijednosti 188.700,00 kn na natječaj za Mjeru 1.1. “Potpora razvoju održive poljoprivrede na području LAG-a” –Tip operacije 1.1.1. “Restrukturiranje, modernizacija i povećanje konkurentnosti poljoprivrednih gospodarstava” kojeg je objavila Lokalna akcijska grupa Una.

Korisnici je  odobrena potpora u iznosu od 132.090,00 kuna, koju će uložiti u izgradnju montažne hale za skladištenje voluminozne krme i nabavu nove traktorske kosilice.

Projekt je pripremila i provodi SI-MO-RA.

Prijavite se na natječaj Europske obrambene agencije!

Europska obrambena agencija objavila je poziv za podnošenje prijava za sudjelovanje u nagradnom natječaju “EDA Defence Innovation Prize 2020” kojim se nagrađuju tvrtke i istraživački subjekti koji su osmislili inovativne i revolucionarne tehnologije, proizvode, procese ili usluge koje su primjenjive u domeni obrane.

Ovogodišnji natječaj nagradit će inovativne obrambene ideje koje se bave područjem inovativnih rješenja / tehnologija za suzbijanje rojeva bespilotnih letjelica (UAV), posebno u pogledu zaštite statičkih i dinamičnih kopnenih objekata i platformi

Nagrada za pobjedničku ideju/koncept iznosi 30.000 eura.

Natječaj nije otvoren samo za namjenske i specijalizirane obrambene tvrtke, već za SVE vrste industrija i istraživačkih institucija u Europi. 

Cilj je doprijeti do najšireg spektra inovativnih programera i proizvođača – posebno malih i srednjih poduzeća (MSP) – kao i istraživačkih organizacija i sveučilišta koja obično nisu (ili nisu izravno) uključena u tradicionalne obrambene istraživačke i razvojne aktivnosti.

Rok za podnošenje prijava je 4. rujna 2020. do 17 sati.

Više informacija možete pronaći OVDJE

Medijska promocija proizvođača na društvenim mrežama

Organizacijski tim akcije „Kupujmo hrvatsko“ u trenutnoj krizi uzrokovanoj pandemijom virusa COVID-19 diljem svijeta, pa tako i Hrvatske, odlučio je pružiti poruku ohrabrenja malim proizvođačima kroz medijsku promociju istih na službenim društvenim mrežama – FB ili Instagram stranici Kupujmo hrvatsko. Cilj projekta je ne dopustiti da prestanete raditi jer trenutno ne možete plasirati proizvode na tržište kroz dosadašnje kanale prodaje.

Ukoliko ste zainteresirani za besplatnu medijsku promociju na društvenim mrežama HGK, ljubazno molimo da se javite sa osnovnim podacima:

  • Naziv poslovnog subjekta
  • Adresa, poštanski broj i mjesto
  • Telefon
  • E – mail adresa
  • Web adresa
  • Proizvodi
  • Mogućnost dostave
  • Promo fotografija

Tražene podatke za medijsku promociju ljubazno molimo da dostavite na kontakt:

Sandra Cindrić, Viša stručna savjetnica, Odjel za marketing, Sektor za komunikacije

Tel: 01/456-1727 E-mail: scindric@hgk.hr

Kontakt za sve informacije:

Tihana Buić, Viši stručni suradnik, Sektor za trgovinu

Tel.: 099 773 5780 E-mail: tbuic@hgk.hr

Projekt “Pokreni, razvij, rasti – dobar poduzetnik za snažno poduzetništvo u SMŽ”

Svatko od nas ima određene vještine, sposobnosti i znanja, koje se nekad koriste na vrlo uspješan način, nekad manje uspješan. Razlog je u tome što se te vještine i znanja ne njeguju, jačaju i osnažuju. Mi u SIMORI odlučili smo pokrenuti projekt Pokreni, razvij, rasti – dobar poduzetnik za snažno poduzetništvo u SMŽ (financiran iz Europskog fonda za regionalni razvoj, natječaja Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta).

U idućih 18 mjeseci spremni smo pružiti start-upovima i postojećim poduzetnicima sve informacije, podršku i asistenciju kroz 16 info radionica koje će pokriti različite teme, kroz otvaranje You Tube kanala na kojem ćemo govoriti o poduzetničkim izazovima, kroz aplikaciju na našoj internetskoj stranici koja će voditi poduzetnike kroz osnivanje tvrtke, kroz 11 događanja na kojima ćemo povezati svijet poduzetništva sa školama, lokalnom i regionalnom samoupravom, potpornim institucijama, znanstveno istraživačkom zajednicom. Za sve informacije možete se javiti na tplesec@simora.hr, tu smo za Vas!

Privremena promjena načina rada RK SMŽ

Sukladno preporukama Stožera civilne zaštite RH, a s ciljem zaustavljanja širenja bolesti COVID-19, očuvanja zdravlja naših zaposlenika i njihovih obitelji te na kraju i sigurnosti šire društvene zajednice, molimo vas da u narednom periodu komuniciramo telefonskim putem 044 544 204 ili elektroničkom poštom info@rk-smz.hr ili simora@simora.hr
Budimo odgovorni prema sebi i drugima te napravimo sve što možemo kako bi spriječili širenje ovog virusa. Za sve upite i informacije stojimo Vam na raspolaganju.

Radno vrijeme ostaje isto. Ponedjeljak – petak 7.30 do 15.30 sati.

 

Objavljen natječaj za mjeru Restrukturiranje i konverzija vinograda

Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju objavila je natječaj za mjeru Restrukturiranje i konverzija vinograda, iz Nacionalnog programa pomoći sektoru vina 2019. – 2023.
Korisnici mjere Restrukturiranje su vinogradari upisani u Vinogradarski registar (fizičke ili pravne osobe čije se gospodarstvo nalazi na području Republike Hrvatske i koji posjeduju površinu zasađenu vinovom lozom gdje se proizvodi tog područja upotrebljavaju za komercijalnu proizvodnju vinskih proizvoda, a površine vinograda su upisane u Vinogradarski registar).

Dozvoljeni troškovi unutar mjere Restrukturiranje su:

  • ulaganja vezana uz zamjenu sorte/sorata i/ili premještanje vinograda i
  • ulaganja prihvatljiva u okviru poboljšanja vinogradarskih tehnika upravljanja vinogradom.

Razina potpore iznosi do 75% od ukupno prihvatljivih troškova za aktivnosti dokumentirane računima ili drugim dokumentima jednake dokazne snage te za  troškove doprinosa u naravi.

Najviši iznos ukupno prihvatljivih troškova po projektu iznosi 1.000.000,00 EUR.

Broj projekata odobrenih pojedinom korisniku u istoj godini nije ograničen, međutim u okviru jedne financijske godine ne može se istom korisniku odobriti potpora u iznosu većem od 750.000 EUR uključujući i nadoknadu gubitka dohotka.

Korisnici mogu ostvariti i naknadu za gubitak dohotka (u obliku financijske naknade ili    prava na koegzistenciju, odnosno istovremeno postojanje starih i novih vinograda.

Rok za podnošenje prijava je do 31. srpnja 2020. godine, a natječaj i detaljne upute s popisom obrazaca dostupni su OVDJE

kocaeli burun estetiği izmit burun estetiği burun estetiği izmit dolgu izmit botox izmit botoks kocaeli dolgu kocaeli botox kocaeli botoks izmit mezoterapi kocaeli mezoterapi mezoterapi