Naslovnica Blog Stranica 102

Serija online konferencija “Blockchain u poslovanju: Od koncepta do prihoda” počinje 25.3.

Blockchain Adria 25. ožujka 2021. započinje sa serijom Blockchain Adria online konferencija na temu Blockchain u poslovanju: Od koncepta do prihoda. Blockchain Adria online konferencije pružit će sudionicima uvide, poveznice i praktične radionice potrebne za transformiranje njihovih poslovnih modela i tehnološkog kapitala za novo decentralizirano gospodarstvo. Teme će pokrivati širok spektar industrija, uključujući vladine i javne usluge, proizvodnju, financije, zdravstvo, logistiku i maloprodaju.

Uvod u konferenciju održat će sljedeći govornici: Tadej Slapnik, izvršni direktor u Hashnetu i član uprave u Blockchain Adria, Adrian Ježina, izvršni direktor u Telemachu i dr. Jernej Pintar, direktor Tehnološkog parka Ljubljana. U nastavku konferencije Maria Ceccarelli iz Centra Ujedinjenih naroda za trgovinu i elektroničko poslovanje predstavit će blockchain projekte i aktivnosti politike u agencijama i organizacijama Ujedinjenih naroda. Greg Medcraft, direktor za financijske i poduzetničke poslove u OECD-u prezentirat će detalje političkog okruženja vezanog za blockchain inovacije te što vlade mogu učiniti kako bi poticale inovacije i njihovo usvajanje. Pierre Maro iz Europske komisije predstavit će razvoj europske blockchain infrastrukture i aktivnosti Europskog blokchain partnerstva. Nena Dokuzov iz Ministarstva ekonomskog razvoja i tehnologije predstavit će aktivnosti blockchain politike na nacionalnoj, europskoj i globalnoj razini. Profesor Philipp Sandner, voditelj blockchain centra pri Frankfurtskoj školi za financije i menadžment govorit će o inicijativama koje Centralna banka poduzima na polju digitalnih valuta te samog digitalnog eura.

Govornici iz Alastriae, Europskog blockchain partnerstva, Infrachaina, Hashneta/SIChaina, PharmaLedgera i TrustChaina predstavit će aktivnosti europskih blockchain ekosustava i njihov doprinos implementaciji i usvajanju blockchain tehnologiha u privatnom i javnom sektoru. U dijelu konferencije pod nazivom Blockchain u industriji i poslovanju, predstavnici različitih blockchain kompanija prezentirat će svoja rješenja i “use cases”, počevši od digitalnog identiteta i sigurnosti – WISeKey, pa sve do mobilnosti – Peter BoSCH GmbH, financijske usluge – Avanza Group, pametni gradovi – Engineering, energija – Suncontract, blockchain kao usluga – COTRUGLI Business School, procjena mogućnosti blockchaina – SedamIT i e-dostava – Skupina Svetilnik. Predstavnici Instituta Fraunhofer i Fakulteta za računalne i informacijske znanosti Sveučilišta u Ljubljani predstavit će tekuće istraživačke blockchain projekte, dok će predstavnici europskih blockchain mreža: INATBA-e, Europske blockchain asocijacije i Europske Block Tech asocijacije zaključiti konferenciju predstavljanjem svojih aktivnosti na polju suradnje između blockchain industrije u Europi i generalno na globalnoj razini.

Blockchain Adria vodeća je blockchain mreža u Jugoistočnoj Europi, koja povezuje privatne i javne sudionike aktivne u blockchain obrazovanju, njegovom razvoju i realnoj implementaciji, uključujući razvoj i lansiranje prve nacionalne blockchain infrastrukture, SIChaina, u Republici Sloveniji i prve regionalne mreže blockchaina kao usluge. Od 2017. godine Blockchain Adria organizira utjecajne nacionalne i regionalne blockchain konferencije, okupljanja i radionice te se umrežavanjem, razmjenom znanja i raznim suradnjama razvila u središnji Blockchain Digital Innovation Hub u Adria regiji.

Blockchain Adria konferencije bit će organizirane u suradnji s Ministarstvom ekonomskog razvoja i tehnologije Republike Slovenije, uz potporu COTRUGLI Business School, vodeće poslovne škole u JI Europi te brojnih tehnoloških partnera i partnera iz javnog sektora. Sudjelovanje na konferenciji je besplatno. Više o konferenciji i mogućnostima prijave možete pronaći na web stranici konferencije.

Reciklažno dvorište u Lekeniku počelo s radom

U Lekeniku je otvoreno i u rad pušteno reciklažno dvorište. Reciklažno dvorište izgrađeno je bespovratnim sredstvima iz Kohezijskog fonda u suradnji Općine Lekenik s Ministarstvom zaštite okoliša i energetike i Fondom za energetsku učinkovitost.

Radom Reciklažnog dvorišta povećat će se stopa odvojenog prikupljanja komunalnog otpada i smanjiti količina otpada, što je od iznimne važnosti za općinu Lekenik, istaknuo je načelnik Ivica Perović dok je upravljanje Reciklažnim dvorištem preuzelo je Gospodarenje otpadom Sisak, istaknuo je na kraju Perović.

Zamjenica direktora Razvojne agencije SIMORA-e Andreja Šeperac izrazila je veliko zadovoljstvo što je prisutna završetku projekta „Reciklažno dvorište – Općina Lekenik“, a koji je SIMORA i vodila.

Podsjećamo, projekt „Reciklažno dvorište – Općina Lekenik“ prijavljen je u sklopu Poziva na dostavu projektnih prijedloga Uspostava reciklažnih dvorišta (referentni broj: KK.06.3.1.16) iz Operativnog programa Konkurentnost i kohezija 2014.- 2020. Ukupna vrijednost projekta je 2.717.848,57 kuna.

 

U povodu Dana žena – razgovor sa zamjenicom direktora RA SIMORA Andrejom Šeperac

U povodu Dana žena 8. ožujka razgovarali smo s Andrejom Šeperac voditeljicom Odjela za projekte EU i zamjenicom direktora Razvojne agencija SIMORA. Andreja je dugogodišnja SIMORA-ina djelatnica i trenutno najviše rangirana žena u Razvojnoj agenciji Sisačko-moslavačke županije. Zašto smatra da je timski rad u tvrtci kao što je SIMORA ispred svega? S kim je lakše raditi, sa ženama ili muškarcima? Koji je njen recept za uspjeh žene u poslovnom svijetu? Samo su neka od pitanja koja su svoj odgovor dobila u ovom razgovoru.

  1. Andreja, možete li nam reći nešto o Vašoj karijeri u SIMORA-i?

SIMORA je moje radno mjesto od rujna 2011. godine, promijenila sam nekoliko pozicija a trenutno radim na mjestu zamjenice direktora i voditeljice Odjela za EU projekte. Većina mojih poslova odnosi se na pripremu raznih projekata i njihovu provedbu, koordinaciju rada, organizaciju događanja u sklopu projekta, itd. U zadnjih 10 godina SIMORA je ojačana mladim ljudima, pa se tako i obim posla, broj i vrijednost projekata i povećao.

  1. Opišite misiju i viziju razvoja SIMORA-e iz Vaše perspektive kao zamjenice direktora i druge osobe po važnosti u tvrtki? Smatrate li da se žene mogu potpuno ravnopravno probiti u poslovnom svijetu?

SIMORA treba biti prepoznatljiva po kvaliteti rada i znanju u pripremi i provedbi projekata. Uz to, a za mene vrlo bitno, pokazati uvijek vrhunski profesionalizam, ljubaznost i spremnost pružiti informaciju. SIMORA ima više ženskih zaposlenika, a za 2020.g smo proglašeni najboljom razvojnom agencijom u EU, što dovoljno govori. 😊 Žene mogu biti uspješne, za ravnopravnost u poslovnom svijetu potrebna je, doduše, velika upornost, ustrajnost, vještine liderstva a prije svega strpljivost. Potrebno je i uživati u svom poslu, odnosno biti motiviran svaki dan boriti se sa izazovima.

  1. Prema Vašem mišljenju surađuje li se lakše sa ženama ili muškarcima? Vidite li uopće razliku?

Meni je jednako raditi sa ženama i muškarcima, ovisi o kvaliteti čovjeka, njegovim sposobnostima, radnoj etici i kolegijalnosti kao i spremnosti na timski rad. Također, ovisi o onome tko vodi i upravlja, ako ona/on zna motivirati zaposlenike i izvući iz njih njihove najbolje osobine, nema razlike u radu s muškarcem ili ženom. Možda postoji mala razlika u tome što su žene često praktičnije, a muškarci direktniji.

  1. Potičete društvenu odgovornost i zajedništvo u timu. Smatrate li da bi i muškarac na Vašoj poziciji brinuo primjerice o poklonim za novorođene bebe zaposlenika ili predlagao humanitarne akcije?

U slučaju SIMORA-e vrlo je bitan timski rad, ovo nije vrsta posla koja može podnijeti da zaposlenici ne djeluju kao tim. Što se tiče brige o zaposlenicima, mislim da to nije vezano uz odnos muškarac-žena, već uz kvalitetu osobe.  Direktor, g. Čelan vrlo često inicira humanitarne akcije, a mi kao djelatnici se uvijek i bez razmišljanja u njih uključujemo. Smatram da je uz redovna primanja, vrlo važno pružiti i dobro radno okruženje, pa ako to znači nasmijati se od srca sa svojim kolegama, onda i to treba činiti. A dobro radno okruženje uključuje i mjere za novorođene bebe, i team buildinge, i jutarnju kavu i ponos zbog dobrih projekata.

  1. Čime se posebno ponosite kad razmišljate o poslovanju SIMORA-e i imate li za istaknuti nešto za što su žene zaslužne?

Svi djelatnici SIMORA-e zaslužni su za svaki uspjeh koji smo postigli. Brojne nagrade koje smo dobili, kao što je Eurada Awards za najbolju razvojnu agenciju u EU za 2020. godinu, brojni uspješno prijavljeni i provedeni projekti, događanja koja smo organizirali, a žene ovog kolektiva provode humanitarne akcije svake godine u kojoj sudjeluju svi djelatnici sa željom da nekome uljepšamo dan. Razmišljajući o SIMORA-i i njenom radu, posebno sam ponosna na to što smo često pokretači inicijativa i projekata koji znače nova radna mjesta ili očuvanje postojećih, koji donose novu infrastrukturu u SMŽ (zdravstvenu, obrazovnu, poduzetničku…) i što je naša Inicijativa „SMŽ – središte gaming industrije“ do sad donijela odlične rezultate (sagrađen i opremljen poduzetnički inkubator PISMO, 40-ak novih start up-ova u PISMU, uveden novi kurikulum u srednje škole – tehničar za razvoj video igara, pokrenut sustav financijskih potpora za startup-ove u gamingu).

  1. Za kraj recite koji je recept za uspjeh i imate li neke dnevne rituale koji predstavljaju Vašu filozofiju uspjeha?

Recept – strpljivost, upornost, cjeloživotno učenje, dobro prepoznavanje kapaciteta zaposlenika.

Dnevni ritual – početak radnog dana s kavom i prijateljskim razgovorom.

Andreja se na kraju zahvalila na razgovoru uz čestitku ženama na njihovom Danu.

Mi se čestitci pridružujemo! Žene, sretan Vam Međunarodni dan žena!

Otvorena mjera ulaganja u vinarije i marketing vina

Naziv natječaja:  Mjera Ulaganja u vinarije i marketing vina

Objavljen: 04. ožujka 2021.

Prihvatljivi korisnici: Poduzeća u sektoru vina (vinarije – fizičke ili pravne osobe upisane u Vinogradarski registar) koja se bave proizvodnjom ili prodajom proizvoda iz dijela II. Priloga VII. Uredbe (EU) 1308/2013 Europskog parlamenta i Vijeća od 17. prosinca 2013. o uspostavljanju zajedničke organizacije tržišta poljoprivrednih proizvoda i stavljanju izvan snage uredbi Vijeća (EEZ) br. 922/72, (EEZ) br. 234/79, (EZ) br. 1037/2001 i (EZ) br. 1234/2007, organizacije proizvođača vina, udruženja dvaju ili više proizvođača ili sektorske organizacije.

Prihvatljivi iznos:
-1.500.000. eura za mikro, mala i srednja poduzeća (uključujući i fizičke osobe)
-750.000 eura za velika poduzeća s manje od 750 zaposlenih ili prometom manjim od 200 milijuna eura
-550.000 eura za velika poduzeća koja imaju 750 ili više zaposlenih ili promet od 200 milijuna eura i više

Prihvatljivi troškovi:

(a) izgradnja, stjecanje, iznajmljivanje ili poboljšanje nepokretne imovine;

 

(b) kupnja ili zakup novih strojeva i opreme do iznosa njihove tržišne vrijednosti;

 

(c)  opći troškovi povezani s izdacima iz točaka (a) i (b), a osobito naknade arhitektima i inženjerima i naknade za savjetovanja te studije izvedivosti;

 

(d)  kupnja ili razvoj računalnih softvera i kupnja patenata, licencija i autorskih prava te registracija zajedničkih žigova.

 

Sažetak natječaja:
Ciljevi mjere ulaganja u vinarije i marketing vina su povećanje proizvodnje kvalitetnih vina i povećanje konkurentnosti proizvođača kroz modernizaciju proizvodnje vina, te kroz nova ulaganja u infrastrukturu vinarija i prerađivačkih kapaciteta, a sve u cilju smanjenja troškova proizvodnje uzimajući u obzir zahtjeve iz područja sigurnosti hrane i visokih ekoloških standarda u procesu proizvodnje.

Rok za predaju dokumentacije: Rok za podnošenje prijava je do 30. travnja 2021. godine.

Link: https://www.apprrr.hr/mjera-investicija-u-vinarije-i-marketing-vina/

Kontakt odjel: Odjel za ruralni razvoj
Kontakt telefon: 044/660-116 ili  095/308-9201
E-mail: ruralni@simora.hr

Otvoren natječaj za poduzetničke kredite Sisačko-moslavačke županije u 2021.

Naziv natječaja:
„PODUZETNIČKI KREDITI – 2018“ u 2021. godini

Objavljen:
Ssisačko-moslavačka županija, 03. ožujka 2021. godine

Prihvatljivi korisnici:
– Prihvatljivi korisnici kredita su mikro, mali i srednji poduzetnici (MSP) sukladno važećoj definiciji utvrđenoj u Zakonu o poticanju razvoja malog gospodarstva
– registrirani sa sjedištem na području Sisačko-moslavačke županije i posluju na području Sisačko-moslavačke županije

Prihvatljivi iznos:
Minimalan iznos kredita 50.000,00 kn, maksimalan iznos nije određen.
– Sisačko – moslavačka županija od utvrđenog iznosa kamate će subvencionirati 2% kamata na kredite kojima se financiraju nove investicije u proizvodnji i refinanciraju postojeći nepovoljni krediti koji su iskorišteni za financiranje novih investicija u proizvodnji, a 1% kamata na kredite za ostale namjene po Projektu. Jedinice lokalne samouprave uključene u Projekt dodatno će subvencionirati kamate za kredite koji se odnose na poduzetnike sa sjedištem na njihovom području.
Prihvatljivi troškovi:
Ulaganja u: dugotrajnu materijalnu imovinu, dugotrajnu nematerijalnu imovinu, refinanciranje, obrtna sredstva

Sažetak natječaja:
Ovim Projektom se subvencionira kamata na poduzetničke kredite, kao jedan od vidova potpora malom gospodarstvu. Kredit se može iskoristiti za ulaganja u dugotrajnu materijalnu imovinu, dugotrajnu nematerijalnu imovinu, refinanciranje ili obrtna sredstva.

Rok za predaju dokumentacije:
Do iskorištenja sredstava ili najkasnije do 15. prosinca 2021. godine

Link:
https://www.smz.hr/natjecaji/105-gospodarstvo-regionalni-razvoj-i-fondovi-eu/8481-natjecaj-za-dodjelu-poduzetnickih-kredita-u-2021-godini

Kontakt : u vezi Javnog poziva mogu se dobiti na broj telefona: 044/540-058 ili putem e-mail adrese: poduzetnistvo@smz.hr

 

European Citizen’s Prize

Svake godine, Europski parlament dodjeljuje nagradu „European Citizen’s Prize“ građanima, skupinama, udrugama ili organizacijama za izvedene projekte koji su pokazali iznimna postignuća u sljedećim područjima:

  • aktivnosti koje promiču bolje međusobno razumijevanje i bližu integraciju između građana država članica ili olakšavanje prekogranične ili transnacionalne suradnje unutar EU;
  • aktivnosti koje uključuju dugoročnu, prekograničnu ili transnacionalnu kulturnu suradnju koja doprinosi jačanju europskog duha;
  • projekti povezani s tekućom europskom godinom;
  • aktivnosti koje daju konkretan izraz vrijednostima utvrđenima u Povelji o temeljnim pravima Europske unije.

Kriteriji prihvatljivosti:

Prihvatljivi su samo projekti koji se izvode isključivo unutar država članica EU ili djelomično unutar država članica EU (gdje dio projekta koji se izvodi u državama članicama EU predstavlja više od 50 % cjelokupnog proračuna projekta).

Pravo na nagradu imaju građani koji su ili državljani države članice EU ili treće zemlje koji legalno borave na teritoriju Unije na datum podnošenja zahtjeva nominacija ili prijava.

Kriteriji isključivosti:

Građani, skupine, udruge ili organizacije koji su uključeni u sljedeće projekte ne smiju imati pravo na nagradu:

  • projekti koji primaju više od 50 % sredstava iz proračuna EU;
  • projekti koji su već dobili nagradu koju dodjeljuje europska institucija, tijelo, ured ili agencija;
  • aktivnosti koje su provedene u vršenju političke funkcije ili izabranog mandata;
  • aktivnosti koje nisu u skladu s vrijednostima utvrđenima u Povelji o temeljnim pravima;
  • aktivnosti koje imaju za cilj profit;
  • aktivnosti javnih i vladinih organizacija.

Nagrada je u obliku počasne medalje ili plakete ima simboličku vrijednost i korisnik ne može zahtijevati nikakvu naknadu.

Rok za prijavu: 15.4.2021.

Sve informacije dostupne su na: https://www.europarl.europa.eu/news/en/headlines/eu-affairs/20210225STO98704/european-citizen-s-prize-2021-apply-now

Otvorene prijave za edukaciju o crowfundingu – termini 10. i 12.3.2021.

Crowdfunding (eng. crowd – mnoštvo; funding – financiranje) ili grupno financiranje je inovativan i demokratski model financiranja projekata koji podrazumijeva javno predstavljanje nekog pothvata putem internetske platforme i omogućavanje građanima da u njega ulože novac. Pritom je moguće koristiti nekoliko modela ulaganja: donacije, kupoprodaju s počekom, pozajmice, ulaganje u vlasničke udjele i ulaganje u udjele u dobiti. Godišnje se putem crowdfundinga investira preko 35 mlrd. dolara, a procjena Svjetske banke za 2025. godinu iznosi 95 mlrd. Ne čudi stoga što je svjetska financijska kuća Goldman Sachs imenovala crowdfunding kao model financiranja koji će iz temelja promijeniti cijelo financijsko tržište.

Na našoj edukaciji koja će se održati 10. i 12.03. u PISMO I (Trg L.I. Oriovčanina), s početkom u 11 h, a koju provodimo u okviru projekta „Pokreni, razvij, rasti – dobar poduzetnik za snažno poduzetništvo u SMŽ“, saznaj sve što te zanima o crowfundingu. Edukacija je zbog epidemioloških razloga podijeljena u dvije grupe. Prijave na tplesec@simora.hr i obavezno je navesti na koji dan će polaznik ići.

Koje teme će edukacija sadržavati?

  1. Uvod u crowdfunding – temeljni pojmovi, povijesni razvoj, statistika i pregled stanja na tržištu, dostupni modeli crowdfundinga, prednosti i nedostaci modela, zakonsko uređenje crowdfundinga u Hrvatskoj i EU
  2. Crowdfunding platforme – pregled domaćih i međunarodnih platformi te njihovih uvjeta za financiranje projekata
  3. Izrada i provedba crowdfunding kampanje – poslovna analiza, prezentacija projekta na platformi, marketing i upravljanje kampanjom, najčešće greške, savjeti i iskustva
  4. Primjeri uspješnih reward, lending, equity i kvazi-equity kampanja iz Hrvatske i inozemstva
  5. Praktične vježbe pretvaranja projektne ideje u crowdfunding kampanju – razrada projekata polaznika putem crowdfunding canvas poslovnog modela i prezentacija preporuka za financiranje pojedinih projekata 6. Dodatna konzultativna nastava s polaznicima

Što će biti ishod radionice?

Po završetku radionice polaznici će naučiti kako uspješno izraditi i provesti crowdfunding kampanju za vlastiti projekt.

Polaznici će po završetku radionice steći certifikat Međunarodnog centra za crowdfunding (ICFC) o odslušanom programu.

O predavaču:

Zoran Rajn je predsjednik Centra za društvene inovacije i održivi razvoj

(CEDIOR) i direktor Međunarodnog centra za crowdfunding (ICFC). Temom grupnog financiranja bavi se već gotovo 10 godina, osobito pitanjima pravnog uređenja crowdfundinga, povezivanja crowdfundinga s državnim i financijskim institucijama, regionalizacije crowdfundinga, uključivanja crowdfundinga u obrazovni sustav i dr. Autor je prvog hrvatskog programa cjeloživotnog obrazovanja o crowdfundingu, voditelj pripreme i provedbe crowdfunding kampanje te prvog akceleratorskog programa o crowdfundingu u srednjoj i jugoistočnoj Europi za social impact organizacije. Mentor je na temu crowdfundinga za više poduzetničkih potpornih institucija u javnom sektoru u Hrvatskoj i zemljama u okruženju. Pokretač je edukativnog projekta Crowdfunding u školama za učenike srednjih škola i studente koji se nalazi pod pokroviteljstvom Ministarstva znanosti i obrazovanja i drugih institucija na državnoj i lokalnoj razini. Sudjelovao je u osnivanju tri crowdfunding platforme – Croinvest.eu, Croenergy.eu i Registra humanitarne pomoći RH. Razvija sustave utemeljene na umjetnoj inteligenciji za primjenu u crowdfunding industriji. Dosad je savjetom pomogao više od stotinjak projekata i mentorirao više od 1000 polaznika edukacija. Dobitnik je Certifikata kvalitete za bavljanje crowdfundingom od strane konzorcija organizacija okupljenih oko EU projekta CrowdStream, na kojem je vodeći partner Agency for European Integration and Economic Development čiji je osnivač austrijsko Ministarstvo financija, i nagrade Pravnog fakulteta u Zagrebu za izradu prvog pravnog tumačenja crowdfundinga u Hrvatskoj. Sudjeluje u godišnjim istraživanjima Sveučilišta u Cambridgeu na temu crowdfundinga u srednjoj i jugoistočnoj Europi. Osim crowdfundinga, područje interesa su mu inovativni modeli financiranja projekata, društvene inovacije i društveno poduzetništvo.

KAPITALNE POMOĆI SMŽ ZA NOVE INVESTICIJE U PROIZVODNJI U 2021. GODINI

Cilj ovog Projekta je dodjela kapitalnih pomoći u svrhu osnivanja novih, opstojnosti i razvoja postojećih obrta i mikro trgovačkih društava koji djeluju na području Sisačko-moslavačke županije, a bave se proizvodnom djelatnošću.

Prihvatljivi primatelji su subjekti malog gospodarstva koji su registrirani kao obrti i mikro trgovačka društva (d.o.o. i j.d.o.o.) a bave se proizvodnom djelatnosti i imaju sjedište te obavljaju djelatnost na području Sisačko – moslavačke županije. Korisnici moraju prilikom podnošenja zahtjeva zadovoljiti i slijedeće uvijete:

– zapošljavati od minimalno jednog zaposlenog do 9 (i 9) zaposlenih

– registrirani su minimalno 3 mjeseca – pozitivno su poslovali u prethodnoj godini

– imaju podmirene obveze prema državi i zaposlenicima – nisu imali blokadu poslovnog računa dužu od 30 dana u proteklih šest mjeseci do podnošenja zahtjeva

– od njih nije zatražen povrat niti su u postupku povrata državnih potpora ili potpora male vrijednosti

– nisu primili potporu u obliku subvencije, bespovratne potpore, povoljnog kredita, leasinga ili jamstva iz nacionalnog/ EU izvora, čime bi maksimalno dozvoljen intenzitet potpore bio premašen (Uredba o potporama male vrijednosti i Uredba o općem skupnom izuzeću – GBER)

– nisu društvo u poteškoćama kako je definirano pravilima o državnim potporama (Uredba Komisije EU) br. 651/2014 od 17. lipnja 2014.) što uključuje da za njih nije podnesen prijedlog za otvaranje predstečajnoj ili stečajnog postupka odnosno da za njih nije donesena odluka o pokretanju postupka prisilne likvidacije ili odluka o poništenju ili ukidanju rješenja kojim im je dano odobrenje za rad

Prihvatljivi troškovi su: uređenje proizvodnog prostora te nabava strojeva, opreme i/ili alata.

Potpora može iznositi do 75% prihvatljivih troškova, a najviše do 30.000,00 kuna za prihvatljive troškove.

Više na:

https://www.smz.hr/natjecaji/105-gospodarstvo-regionalni-razvoj-i-fondovi-eu/8477-javni-poziv-kapitalne-pomoci-za-nove-investicije-u-proizvodnji

 

Objavljen Javni poziv za sufinanciranje posebnih programa nacionalnih manjina u Hrvatskoj u 2021. godini

Ministarstvo znanosti i obrazovanja objavilo je Javni poziv za sufinanciranje posebnih programa nacionalnih manjina u Republici Hrvatskoj u 2021. godini.

Predmet Javnog poziva za dodjelu sredstava za sufinanciranje posebnih programa nacionalnih manjina u RH u 2021. je prikupljanje prijava posebnih programa nacionalnih manjina i to prema sljedećim grupama:

  • stručno usavršavanje odgojitelja te učitelja i nastavnika koji izvode nastavu na jeziku i pismu nacionalnih manjina u osnovnim i srednjim školama;
  • održavanje literarnih, dramskih i drugih izvannastavnih aktivnosti te drugi oblici školovanja učenika na jeziku i pismu nacionalnih manjina u osnovnim i srednjim školama;
  • natjecanje učenika pripadnika nacionalnih manjina u osnovnim i srednjim školama (pisanom, likovnom stvaralaštvu i slično);
  • manifestacije obilježavanja značajnih datuma za nacionalne manjine;
  • tiskanje časopisa, brošura i knjiga koje pomažu promociji jezika, pisma i kulture nacionalne manjine te se koriste u svrhe edukacije učenika osnovnih i srednjih škola.

Prihvatljivi prijavitelji: sve zainteresirane udruge i ustanove čije je djelovanje usmjereno na odgoj i obrazovanje djece i mladih pripadnika nacionalnih manjina i/ili na stručno usavršavanje odgojitelja, učitelja i nastavnika koji izvode nastavu na jeziku i pismu nacionalne manjine i/ili organizaciju manifestacija obilježavanja značajnih datuma za nacionalne manjine i/ili izdavačku djelatnost vezano uz tematiku nacionalnih manjina ovisno o grupi na koju se prijavitelj prijavljuje.

Vrijednost Javnog poziva: 300.000,00 kn (ukupna vrijednost Javnog poziva podijeljena je na indikativne vrijednosti prema predviđenim grupama)

Prijave na Javni poziv podnose se do 29.3.2021.

Sve informacije dostupne su na: https://mzo.gov.hr/istaknute-teme/natjecaji-196/javni-poziv-za-sufinanciranje-posebnih-programa-nacionalnih-manjina-u-republici-hrvatskoj-u-2021-godini/4204

SMŽ produljila rok za dostavu prijave na Javni poziv “Tradicijski i umjetnički obrti” u 2021. godini

Sisačko-moslavačka županija je produžila rok za prijavu na Javni poziv “Tradicijski i umjetnički obrti” u 2021. godini do 15. ožujka 2021. godine.

Više na: produljenje_tuo2021.pdf (smz.hr)

Ostali uvjeti prijave ostali su isti, podsjećamo da pravo podnošenja prijave na ovaj Javni poziv imaju: – obrtnici sa sjedištem i djelovanjem na području Sisačko-moslavačke županije koji obavljaju djelatnost u skladu s Projektom ovoga Javnog poziva.

  1. Projekt i Upute za prijavitelje na javni poziv dostupni su na web-stranici Sisačko-moslavačke županije (www.smz.hr), pod poveznicom „Natječaji“. U navedenom Projektu i Uputama nalaze se sve bitne informacije o prihvatljivim zahtjevima, kriterijima za vrednovanje projekta kao i informacija o načinu provedbe projekta.
  2. Intenzitet potpore: podnositelj prijave dužan je sudjelovati u financiranju predloženog projekta u iznosu od minimalno 30%. Najviši iznos potpore može biti do 10.000,00 kuna.
  3. Javni poziv otvoren je danom objave na internetskim stranicama Sisačko-moslavačke županije, a traje 30 dana od dana objave Javnog poziva.

Više na: https://smz.hr/natjecaji/105-gospodarstvo-regionalni-razvoj-i-fondovi-eu/8441-javni-poziv-za-dodjelu-potpora-tradicijski-i-umjetnicki-obrti-za-2021-godinu

kocaeli burun estetiği izmit burun estetiği burun estetiği izmit dolgu izmit botox izmit botoks kocaeli dolgu kocaeli botox kocaeli botoks izmit mezoterapi kocaeli mezoterapi mezoterapi