Naslovnica Blog Stranica 41

Natječaj za provedbu tipa operacije 4.2.1 »Povećanje dodane vrijednosti poljoprivrednim proizvodima«

Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju je objavila Natječaj za provedbu tipa operacije 4.2.1 »Povećanje dodane vrijednosti poljoprivrednim proizvodima«. Svrha natječaja je otklanjanje posljedica krize uzrokovane bolešću COVID-19 i ponovno oživljavanje potencijala održivog rasta i zapošljavanja ulaganjima u kapacitete za preradu i marketing poljoprivrednih proizvoda iz Priloga I Ugovoru te tranzicija poduzeća prema digitalnom gospodarstvu.

Prihvatljivi korisnici: a) fizičke i pravne osobe registrirane za preradu poljoprivrednih proizvoda iz Priloga I. Ugovoru koja je predmet ulaganja u trenutku objave Nacrta natječaja na e-savjetovanju u odgovarajućim registrima objekata za poslovanje s hranom životinjskog ili ne životinjskog porijekla, uključujući početnike ili

b) fizičke i pravne osobe koje nisu registrirane za preradu poljoprivrednih proizvoda iz Priloga I. Ugovoru, ali su upisane u Upisnik poljoprivrednika najmanje godinu dana u trenutku objave Nacrta natječaja na e[1]savjetovanju, pod uvjetom da najkasnije u trenutku podnošenja konačnog zahtjeva za isplatu budu registrirane za preradu poljoprivrednih proizvoda iz Priloga I. Ugovoru u odgovarajućim registrima objekata za poslovanje s hranom životinjskog ili ne životinjskog porijekla ili

c) proizvođačke organizacije priznate sukladno posebnim propisima koji uređuju rad proizvođačkih organizacija, pod uvjetom da najkasnije u trenutku podnošenja konačnog zahtjeva za isplatu budu registrirane za preradu poljoprivrednih proizvoda iz Priloga I. Ugovoru u odgovarajućim registrima objekata za poslovanje s hranom životinjskog ili ne životinjskog podrijetla i

d) fizičke i pravne osobe upisane u Upisnik poljoprivrednika najmanje godinu dana u trenutku objave Nacrta natječaja na e-savjetovanju koje ne moraju biti registrirane za preradu poljoprivrednih proizvoda iz Priloga I. Ugovoru (u slučaju samostalnog ulaganja u marketing primarnih poljoprivrednih proizvoda

Prihvatljivi iznos financiranja:
Najniža visina javne potpore po projektu iznosi 15.000 EUR

Najviša visina javne potpore po projektu iznosi:

a) do 2.000.000 EUR

b) do 200.000 EUR za korisnike početnike, korisnike čiji je zbroj vrijednosti tri najveća godišnja prometa u razdoblju od pet godina koje prethode godini u kojoj je podnesen zahtjev za potporu manji od iznosa od 200.000 EUR, korisnike koji nisu u obvezi vođenja poslovnih knjiga i korisnike obveznike vođenja poslovnih knjiga koji ne posjeduju financijsku dokumentaciju za prethodnu financijsku godinu (ili se u slučaju korisnika zadruge ili proizvođačke organizacije promet može dokazati na način propisan Prilogom 1 ovoga Natječaja), pri čemu vrijednost potpore za navedene tipove korisnika može biti veća u slučaju kada zatraže potporu veću od 200.000 EUR koju dokazuju obvezujućim pismom namjere banke koje se odnosi na vrijednost projekta u cijelosti.

Prihvatljivi troškovi: Objekti za preradu s pripadajućom unutarnjom i vanjskom infrastrukturom, strojevi i oprema/ugradnja opreme za preradu i ostale postupke koji su u funkciji djelatnosti prerade, objekti za prodaju i prezentaciju vlastitih poljoprivrednih proizvoda (isključujući kušaonice), objekti za obradu otpadnih voda, filtriranje zraka i rashladne sustave s pripadajućom unutarnjom i vanjskom infrastrukturom, ostali gospodarski objekti, upravne prostorije s pripadajućim sadržajima, opremom i infrastrukturom koji su u funkciji djelatnosti prerade, gospodarska vozila, kupnja zemljišta i objekata radi realizacije projekta.

Rok za predaju dokumentacije: Rok za podnošenje zahtjeva za potporu i dostavu Potvrde o podnošenju zahtjeva za potporu je od 6. veljače 2023. godine od 12:00 sati do 4. svibnja 2023. godine do 12:00 sati.

Kontakt odjel:
Ruralni odjel
044/660 116, 095/308 9201, ruralni@simora.hr

Link: https://www.apprrr.hr/objavljena-dva-nova-natjecaja-za-provedbu-podmjere-4-2-potpora-za-ulaganja-u-preradu-marketing-i-ili-razvoj-poljoprivrednih-proizvoda/

Natječaj za tip operacije 4.2.2. »Korištenje obnovljivih izvora energije«

Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju objavila je Natječaj za tip operacije 4.2.2. »Korištenje obnovljivih izvora energije«. Svrha natječaja otklanjanje posljedica krize uzrokovane bolešću COVID-19 i ponovno oživljavanje potencijala održivog rasta i zapošljavanja te tranzicija poduzeća prema zelenom gospodarstvu ulaganjima u učinkovito korištenje energije.

Prihvatljivi korisnici: a) fizičke i pravne osobe registrirane za preradu poljoprivrednih proizvoda iz Priloga I. Ugovoru u trenutku objave Nacrta natječaja na e-savjetovanju u odgovarajućim registrima objekata za poslovanje s hranom životinjskog ili ne životinjskog podrijetla, uključujući početnike ili

b) fizičke i pravne osobe koje nisu registrirane za preradu poljoprivrednih proizvoda iz Priloga I. Ugovoru, ali su upisane u Upisnik poljoprivrednika najmanje godinu dana u trenutku objave Nacrta natječaja na e[1]savjetovanju, pod uvjetom da najkasnije u trenutku podnošenja konačnog zahtjeva za isplatu budu registrirane za preradu poljoprivrednih proizvoda iz Priloga I. Ugovoru u odgovarajućim registrima objekata za poslovanje s hranom životinjskog ili ne životinjskog podrijetla

Prihvatljivi iznos financiranja:
Najniža visina javne potpore po projektu iznosi 15.000 EUR.

Najviša visina javne potpore po projektu iznosi:

a) do 1.000.000 EUR

b) do 200.000 EUR za korisnike početnike, korisnike čiji je zbroj vrijednosti tri najveća godišnja prometa u razdoblju od pet godina koje prethode godini u kojoj je podnesen zahtjev za potporu manji od iznosa od 200.000 EUR, korisnike koji nisu u obvezi vođenja poslovnih knjiga i korisnike obveznike vođenja poslovnih knjiga koji ne posjeduju financijsku dokumentaciju za prethodnu financijsku godinu (ili se u slučaju korisnika zadruge promet može dokazati na način propisan Prilogom 1 ovoga Natječaja), pri čemu vrijednost potpore za navedene tipove korisnika može biti veća u slučaju kada zatraže potporu veću od 200.000 EUR koju dokazuju obvezujućim pismom namjere banke koje se odnosi na vrijednost projekta u cijelosti.

Prihvatljivi troškovi: Objekti za prijem, obradu i skladištenje biomase za proizvodnju energije iz obnovljivih izvora za potrebe vlastitih proizvodnih pogona korisnika, s pripadajućom opremom i infrastrukturom, postrojenja za proizvodnju energije iz obnovljivih izvora (biomasa i sunce) za potrebe vlastitih proizvodnih pogona korisnika, s pripadajućom opremom i infrastrukturom.

Rok za podnošenje zahtjeva za potporu i dostavu Potvrde o podnošenju zahtjeva za potporu je od 6. veljače 2023. godine od 12:00 sati do 4. svibnja 2023. godine do 12:00 sati.

Kontakt odjel:
Ruralni odjel
044/660 116, 095/308 9201, ruralni@simora.hr

Link: https://www.apprrr.hr/objavljena-dva-nova-natjecaja-za-provedbu-podmjere-4-2-potpora-za-ulaganja-u-preradu-marketing-i-ili-razvoj-poljoprivrednih-proizvoda/

Regionalni koordinator Sisačko-moslavačke županije u ExchangeEU programu!

Pokrenut u studenom 2021., ExchangeEU je program razmjene za EU regije koje su bile orijentirane tradicionalnim industrijama (ugljen, lignit, nafta i sl.) i sada se nalaze u procesu industrijske tranzicije. Pruža priliku za peer-to-peer ili susrete s kolegama i stručnjacima s ciljem uspostavljanja dugoročnih veza koje mogu ubrzati prijelaz na čistu energiju u različitim regijama u EU-u.

Program razmjene dio je Inicijative za regije s ugljenom u tranziciji, a provodi ga konzorcij predvođen organizacijom Guidehouse koji uključuje ifok, ICLEI i Wuppertalski institut za klimu, okoliš, energiju, u ime Opće uprave za energetiku Europske komisije.

Za drugi krug ExchangeEU programa, odabrano je 17 regija. Na temelju procjene, 22 odabrane delegacije formirale su 9 skupova partnera za razmjenu. Regije koje sudjeluju predstavljaju ukupno 11 država članica EU-a: Bugarsku, Hrvatsku, Češku, Estoniju, Njemačku, Grčku, Mađarsku, Poljsku, Slovačku, Sloveniju i Španjolsku.

Regionalni koordinator SMŽ predstavljat će tijekom 2023. godine svoju županiju u razmjeni s regijom Ida-Virumaa iz Estonije i Zapadna Makedonija iz Grčke.

Poziv za mobilnost mladih (ALMA inicijativa)

ALMA (Aim-Learn-Master-Achieve) je nova inicijativa čiji je cilj pomoći mladima da pronađu put prema tržištu rada. To se posebno odnosi na najugroženije među mladima u dobi od 18 do 29 godina koji ne rade, nisu u sustavu redovitog obrazovanja te nisu u sustavu obrazovanja odraslih (NEET).

Inicijativa ima za cilj olakšati prijenos i povećanje inovativnih rješenja za današnje društvene izazove. Kroz podupiranje transnacionalne suradnje, inicijativa ima za cilj proširiti najbolje prakse u područjima koja uključuju zapošljavanje, obrazovanje, vještine i društvenu uključenost diljem Europe.

ALMA će sudionicima omogućiti:

  • stručnu praksu uz mentorstvo u drugoj državi članici EU-a u razdoblju od 2 do 6 mjeseci
  • sveobuhvatan projektni ciklus s mentoriranjem i savjetovanjem u svakoj fazi.

Time će im se omogućiti unaprjeđivanje vještina, znanja i iskustva i na taj način olakšati socijalno uključivanje u njihovoj matičnoj državi, ali i pružiti prilika za stvaranje novih veza diljem Europe. Osnovni je cilj omogućiti im da se integriraju u društvo i pronađu svoje mjesto na tržištu rada.

Poziv je upućen organizacijama s pravnom osobnošću (javna i privatna tijela) sa sjedištem u jednoj od država članica Europske unije. Samo organizacije koje će u projektu sudjelovati kao „organizacije pošiljateljice“ mogu podnijeti prijave u okviru ovog poziva, a sve troškove vezane uz sudionike snosit će ta organizacija.

Pozivom će se osigurati sredstva za aktivnosti u dvije faze:

Prva faza je početna faza (maksimalno 4 mjeseca):

  • Izgradnja partnerstava i definiranje uloga aktera unutar države članice/regije.
  • Izgradnja transnacionalnih partnerstava s relevantnim akterima u barem jednoj državi članici.

Druga faza je faza implementacije (maksimalno 14 mjeseci):

  • Priprema: odabir i priprema NEET-ova za mobilnost.
  • Mobilnost mladih (2-6 mjeseci rada, smještaj, društvene aktivnosti itd.). Najmanje 2 grupe od 8-12 mladih treba poslati na praksu u drugu državu članicu.
  • Praćenje mladih nakon boravka u inozemstvu, uključujući savjetovanje i profesionalno usmjeravanje i sl.
  • Priprema završnog izvješća „Naučene lekcije i budući planovi“ (uključujući analizu rezultata i utjecaja projekta, naučene lekcije, preporuke i buduće planove).
  • Širenje iskustva i najboljih praksi na nacionalnoj razini.

Iznos po projektu: 300.000 – 650.000 EUR (iznos po projektu ne može iznositi više od 80 % ukupnog budžeta projekta)

Trajanje projekta: 18 mjeseci.

Poziv je otvoren od 15. prosinca 2022. do 15. ožujka 2023.

Više informacija o pozivu: https://www.esf.lt/en/international-projects/esf-social-innovation-alma-call/call-documents/904

Poziv na sudjelovanje u nagradnom natječaju Hrvatske Lutrije

Ususret obilježavanju jubilarnog 50-og rođendana, Hrvatska Lutrija je raspisala Nagradni natječaj za izradu video spota „50 godina Hrvatske Lutrije“.

Natječaj je otvoren od 14. prosinca 2022. godine do 26. siječnja 2023. godine.

Na natječaj se mogu prijaviti sve punoljetne fizičke osobe koje su državljani Republike Hrvatske te sve pravne osobe koje imaju registriranu djelatnost u Republici Hrvatskoj.

Video spot može biti bilo kojeg filmskog roda, vrste i žanra u trajanju od minimalno 15 do maksimalno 30 sekundi. Predviđene su nagrade u visini od 4.000 € (30.138 HRK) za prvorangirani spot; 2.000 € (15.069 HRK) za drugo rangirani spot i 1.000 € (7.534,50 HRK) za treće rangirani video spot.

Više informacija o načinu prijave na nagradni natječaj, pravilima, rokovima i dokumentaciji, dostupne su na web stranicama Hrvatske Lutrije www.lutrija.hr/hl/video50 .     

Otvoren natječaj za zapošljavanje

JAVNI NATJEČAJ

za zasnivanje radnog odnosa za obavljanje poslova radnog mjesta Referent provedbe programa i projekata, 1 izvršitelj.

Radni odnos zasniva se u punom radnom vremenu na određeno vrijeme, zbog privremenog povećanja poslova.

Uvjeti:
– državljanstvo Republike Hrvatske
– srednja stručna sprema
– najmanje 1/2 godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima.

Prijava treba sadržavati životopis, dokaz o državljanstvu (preslika domovnice ili osobne iskaznice) te dokumente kojima se dokazuju tražene kvalifikacije i iskustvo iz uvjeta.

Više informacija nalazi se u dokumentu:

Javni natječaj – referent

Za gradove osigurano više od 680 milijuna eura kroz ITU mehanizam

Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije objavilo je Poziv za urbana područja za provedbu mehanizma integriranih teritorijalnih ulaganja (ITU mehanizma) u financijskom razdoblju 2021. – 2027.

U Sisačko-moslavačkoj županiji prihvatljivi prijavitelji su Sisak, Martinska Ves i Sunja.

Prihvatljivi troškovi:

ulaganja u poslovnu infrastrukturu, Ulaganja u gradsku mobilnost radi poboljšanja prigradskog i gradskog prijevoza i poticanja zdravih načina kretanja, Sanacija brownfield područja, Vrednovanje, očuvanje, obnova i prezentacija materijalne i nematerijalne kulturne baštine, Ulaganja u modernizaciju i obnovu javne turističke infrastrukture, Izgradnja i značajna nadogradnja zelene infrastrukture, Ulaganja u višenamjensku sportsku, edukacijsku, turističku, društveno-kulturnu, istraživačko-razvojnu, gospodarsku, društveno-poduzetničku i sličnu infrastrukturu značajnu za uključiv gospodarski i društveni razvoj kroz doprinos zdravlju i dobrobiti građana, socijalnom uključivanju, obrazovanju i proširenju turističke ponude; Ulaganja u fizičku obnovu, uređenje i sigurnost javnih prostora; Ulaganja u infrastrukturu, obnovu i uređenje javnih površina starih gradskih jezgri,  Ulaganje u energetsku učinkovitost zgrada i uporabu obnovljivih izvora energije; Ulaganje u centralizirane toplinske sustave

Rok za predaju dokumentacije: Prijave se podnose u elektroničkom obliku na mail adresu: itu.poziv@mrrfeu.hr, a rok za podnošenje prijava je 28. veljače 2023. godine.

Kontakt odjel:

Odjel za Strateško planiranje i regionalni razvoj, Tel. 044 493 901

Link:

https://razvoj.gov.hr/UserDocsImages/Pozivi%202021-2027/ITU/1%20POZIV/Poziv_final_15122022.pdf

 

Natječaj za sufinanciranje zaštitnih sredstava za sprječavanje štete od divljači u 2022. i 2023.

Ministarstvo poljoprivrede objavilo je natječaj za sufinanciranje zaštitnih sredstava za sprječavanje štete od divljači u 2022. i 2023.

Prihvatljivi korisnici: A) pravna i fizička osoba (obrtnik) koji ima valjani ugovor o pravu lova – lovoovlaštenik

B) fizička i pravna osoba upisana u Upisnik poljoprivrednika te proizvođačka organizacija

Prihvatljivi iznos financiranja: Najveći iznos financijskih sredstava koji se može prijaviti i ugovoriti po pojedinoj prijavi je 50.000,00 kuna / 6.636,14 eura. Intenzitet sufinanciranja iznosi do 90% prihvatljivih troškova.

Prihvatljivi troškovi: Uvjeti prihvatljivosti troškova su:

a) kupljena i postavljena nova zaštitna sredstva i to:

– električna ograda (pastir) s pripadajućom opremom za kompletno zaštitno sredstvo (uređaj, izvor napajanja, žica ili sajla, izolator, kleme, spajalice za žicu, uzemljenje)

– žičana ograda – pletivo i/ili mreža

b) troškovi nastali u razdoblju od 1. siječnja 2022. godine do zatvaranje ovoga Natječaja

c) troškovi moraju nastati kod prijavitelja.

Sažetak natječaja: Cilj natječaja je sprječavanje šteta od divljači sufinanciranjem zaštitnih sredstava (električnih ograda-pastira i žičanih ograda-mreža/pletiva). Prijavitelj poljoprivrednik ima pravo na podnošenje i odobrenje jedne prijave, a prijavitelj lovoovlaštenik ima pravo na podnošenje i odobravanje jedne prijave po lovištu.

Rok za predaju dokumentacije: Natječaj je otvoren  do raspodjele sredstava predviđenih za ovaj Natječaj, a najkasnije do 15. listopada 2023. godine.

Kontakt odjel: Ruralni odjel

044/660 116, 095/308 92 01, ruralni@simora.hr

Link: https://poljoprivreda.gov.hr/UserDocsImages/dokumenti/pristup_info/javni%20pozivi/JNsteta_od_divljaci_2022_2023/Natjecaj_steta_divljac_.pdf

 

PISMO postaje središte digitalizacije Sisačko-moslavačke županije

Javna ustanova Regionalni koordinator SMŽ i Razvojna agencija SIMORA prijavili su krajem veljače ove godine projekt na poziv iz programa Digital Europe, a kojim se uspostavlja mreža Europskih digitalnih inovacijskih hubova (centara). Kako je projekt pozitivno ocijenjen, Inkubator PISMO stekao je status Europskog digitalnog inovacijskog centra, projekta vrijednog više od 2,3 milijuna eura!

Projekt će se provoditi u partnerstvu s Institutom za fiziku Sveučilišta u Zagrebu, Fakultetom za organizaciju i informatiku Sveučilišta u Zagrebu, Visokom poslovnom školom PAR iz Rijeke, tvrtkama HashNET d.o.o. i FAST LANE d.o.o. te s Centrom za umjetnu inteligenciju Lipik. Cilj projekta je uvođenje digitalnih tehnologija, posebno umjetne inteligencije, Blockchaina, Internet of Things i gamifikacije u poslovne i proizvodne procese malih i srednjih poduzeća te u javni sektor. Posebna fokus područja projekta obuhvaćat će poljoprivredu, turizam, medicinsku rehabilitaciju, drvnu industriju, građevinu, farmaciju i razvoj video igara, ali bit će obuhvaćeni i drugi sektori gospodarstva.

Trajanje projekta je 3 godine, a ukupna vrijednost iznosi više od 2,3 milijuna eura. Kroz navedeni iznos kupit će se posebna oprema za demonstracijske aktivnosti i testiranja, organizirat će se razne edukacije i boot-campovi te će se organizirati razne aktivnosti i događaji za prikupljanje investicija te umrežavanje. Projekt predviđa i suradnju s drugim EDIH-ovima unutar mreže diljem Europe, čime će know-how iz drugih europskih regija biti mnogo dostupniji našim poduzetnicima i javnom sektoru!

„Poduzetnički inkubator PISMO je i dosad djelovao kao DIH (digitalni inovacijski hub), što je značilo da je jedna od zadaća inkubatora posvećenost digitalizaciji gospodarstva. Provedbom ovog projekta, PISMO će postati dio mreže u kojoj se nalazi preko 140 europskih EDIH-ova te koji su za svoje aktivnosti izravno financirani od strane Europske komisije, čime će djelatnosti inkubatora biti podignute na jednu višu razinu.“, rekla je Andreja Šeperac ravnateljica Javne ustanove Regionalni koordinator SMŽ.

Zahtjev za potporu pomoći uzgajivačima stoke zbog posljedica zaraze stoke bedrenicom

Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju otvorila je podnošenje Zahtjeva za potporu iz Programa pomoći uzgajivačima stoke zbog posljedica zaraze stoke bedrenicom.

Prihvatljivi korisnici: Prihvatljivi korisnici potpore su mikro, mala i srednja poduzeća definirana člankom 2. Priloga I. Uredbe 702/2014, koja se bave stočarskom proizvodnjom. Svi korisnici moraju ispunjavati sljedeće uvjete:

a) biti upisani u Upisnik poljoprivrednika ili Upisnik obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava

b) biti upisani u Registar farmi i imati upisana grla u Jedinstveni registar domaćih životinja na dan 18. srpnja 2022. godine

c) biti navedeni na izvještaju veterinarske inspekcije Državnog inspektorata o cijepljenim životinjama na pašnjacima Osekovo, Repušnica, Gračanica i području zajedničkog pašnjaka Veliko Svinjičko u skladu s Naredbom.

Prihvatljivi iznos financiranja: Iznos potpore iz Programa određuje se razmjernom raspodjelom financijskih sredstava iz Programa u skladu s brojem prihvatljivih uvjetnih grla, a najviše do iznosa od 600,00 kuna po uvjetnom grlu.

Rok za predaju dokumentacije: Zahtjev za potporu moguće je podnijeti najkasnije do 16. prosinca 2022. godine.

Kontakt odjel: Ruralni odjel
044/660 116, 095/3089201
ruralni@simora.hr

Link: https://www.apprrr.hr/podnosenje-zahtjeva-za-potporu-iz-programa-pomoci-uzgajivacima-stoke-zbog-posljedica-zaraze-stoke-bedrenicom-otvoreno-do-16-prosinca-2022-godine/

kocaeli burun estetiği izmit burun estetiği burun estetiği izmit dolgu izmit botox izmit botoks kocaeli dolgu kocaeli botox kocaeli botoks izmit mezoterapi kocaeli mezoterapi mezoterapi