Ime projekta: COMPATH – Promoting Employability of Young Student-Athletes through ‘‘Competence Hub on Sport Innovation’’
Logo projekta:
Nositelj projekta: COLLECTIVE INNOVATION AS (Norveška)
Partneri projekta:
- Razvojna agencija SIMORA(Hrvatska)
- UCAM Catholic University of Murcia (Španjolska)
- EAS European Athlete as Student (Malta)
- NYSA Sweden (Švedska)
- Loughborough University (Ujedinjeno Kraljevstvo)
- Sportsko učilište PESG Zagreb (Hrvatska)
- MOBAD Mobile Adventure Spolka Z Ograniczona Odpowiedzialnoscia (Poljska)
- AIforlives (Njemačka)
- Sportidealisten (Švedska)
Ukupna vrijednost projekta: 400.000,00 EUR
Trajanje projekta: 36 mjeseci
Cilj projekta: Projekt COMPATH ima za cilj izgraditi zajednicu mladih sportaša-studenta okupljenih u domeni sportskih inovacija na europskoj razini.
Poveznica: https://sportsinnovationshub.com/
Aktivnosti projekta: U skladu s općim ciljevima programa Erasmus+, projekt COMAPTH podupire obrazovni, profesionalni i osobni razvoj mladih sportaša-studenta (od 16 do 25 godina) kroz „Centar kompetencija o sportskim inovacijama”, čime se doprinosi promicanju kvalitete i stvaranju novih radnih mjesta te poticanju inovacija.
U europskom dokumentu The European Dimension in Sport navodi se da sport ima snažan potencijal da doprinese pametnom, održivom i uključivom rastu i novim radnim mjestima. Koristeći ovaj potencijal sporta, projekt COMPATH pridonijet će pametnom rastu i zapošljavanju kroz ponovno upotrebljive, prenosive i skalabilne rezultate (sadržaj – obrazovni resursi i alati i prostor – platforma) koji će biti ponuđeni mladim sportašima-studentima i voditeljima odgovornim za njihovo obrazovanje i usmjeravanje.
Projekt COMPATH ima za cilj izgraditi zajednicu mladih sportaša-studenata okupljenih u domeni sportskih inovacija na europskoj razini, ujedinjenih oko zajedničkih vrijednosti. Potencijal zajednice je u promicanju veće suradnje, kreativnosti i inovativnosti na razini sportskih organizacija u skladu sa specifičnim ciljevima programa Erasmus+.
Specifični ciljevi projekta:
- razviti obrazovne resurse kako bi se dotaknule i karijere i perspektive mladih studenata sportaša pokazujući sportski orijentiranu tehnologiju i vještine 21. stoljeća, poslovni svijet, poduzetništvo i različite metode razmišljanja i pismenosti;
- pokrenuti „Centar kompetencija o sportskim inovacijama” gdje će mladi studenti/sportaši steći vještine i kompetencije za povećanje zapošljivosti u sportskoj industriji.
Glavni outputi projekta:
O1: Sportski orijentirana tehnologija i moduli za trening kompetencija 21. stoljeća za mlade studente sportaše
O2: Sportski orijentirana tehnologija i alati za kompetencije 21. stoljeća za voditelje
O3: Centar kompetencija (platforma) za digitalne sportske inovacije baziran na gamifikacije za mlade studente sportaše