Čajevi od domaćeg bilja koji pomažu odvikavanju od nikotinske ovisnosti skuhani pod brendom Herbie, ideja su mladog Slavonca Luke Solde koji na globalnoj platformi Kickstarter upravo prikuplja sredstva za dodatnu vidljivost brenda. Okupljanjem svog tima, obitelji i svih obožavatelja Herbie proizvoda u Brvnari, omiljenom okupljalištu glazbenika i umjetnika u Zagrebu, obilježio je početak crowdfunding kampanje.
Lani je Herbie okrunjen kao najbolja poduzetnička ideja i nagrađen s 25.000 eura na međunarodnom natječaju koji je Razvojna agencija SIMORA provodila u sklopu prekograničnog projekta CROWN.
Herbie je mikrobiološki testiran proizvod, zasad su dvije mješavine, s divizmom (divlji duhan), mentom, malinom, medvjetkom, hmeljem, lavandom i matičnjakom, a uskoro će još tri, neke i s konopljom. Dnevno može, kaže osnivač Herbieja Luka Soldo, proizvesti do 100 pakiranja (od 5, 10 i 25 grama), tj. do 2,5 kilograma. “Ovo je proizvod koji će ljudima pomoći da prestanu biti ovisni o nikotinu, i sam sam primjer koliko je učinkovit proizvod!”, govori Luka Soldo koji je prestao pušiti pozivajući sve da mu na Kickstarteru pomognu kako bi prikupio što više financijskih sredstava i sa svojim Herbie čajevima upoznao cijeli svijet.
Nedavno je brend predstavio i u Barceloni na najvećem svjetskom sajmu mobilnih telekomunikacija Mobile World Congressu, o čemu smo već pisali.
Prekogranični projekt CROWN vrijedan je više od 600 tisuća eura i sufinanciran je sredstvima EFRR i IPA II fondova Europske unije, a Razvojna agencija SIMORA provodi ga u partnerstvu sa Inovaciono Preduzetničkim Centrom Tehnopolis iz Nikšića i
Zakladom za Inovacijski i Tehnološki Razvitak iz Mostara.
Foto: N. Radić
Autor: I. Matanović