Naslovnica Blog Stranica 3

Poziv za dostavu poslovnih ideja za povećanje održivosti na području Parka prirode Lonjsko polje

U sklopu projekta „Nature Returns“, Javna ustanova Park prirode Lonjsko polje raspisuje Poziv za dostavu poslovnih ideja za povećanje održivosti na području Parka prirode Lonjsko polje.

Sretan Dan pobjede i domovinske zahvalnosti te Dan hrvatskih branitelja!

U skladu s odredbama Zakona o blagdanima, spomendanima i neradnim danima u Republici Hrvatskoj, 5. kolovoza obilježava se Dan pobjede i domovinske zahvalnosti i Dan hrvatskih branitelja. Blagdan je to kada se Hrvatska prisjeća 5. kolovoza 1995. godine kada je u vojno-redarstvenoj akciji “Oluja” oslobođen grad Knin.

Započevši 4. kolovoza, u ranim jutarnjim satima, akcija “Oluja” nastavila se oslobađanjem Svetog Roka i više gradova na širem okupiranom području. Petoga kolovoza, točno u podne, na kninskoj tvrđavi zavijorila se dvadesetmetarska hrvatska zastava; 6. kolovoza oslobođeno je Plaško, Lički Osik, Vrhovine, Obrovac, Korenica, Slunj i Plitvice, a već 7. kolovoza akcija “Oluja” je završena. Nakon 84 sata, uz Knin, oslobođeno je jedanaest tisuća četvornih kilometara okupiranog područja. Hrvatska vojska i policija oslobodile su Gračac, Lovinac, Benkovac, Kijevo, Vrliku, Dubicu, Primišlje kraj Slunja te više prometnica, čime su došle na samu međunarodno priznatu granicu Hrvatske i BiH.

5. kolovoza obilježavan je kao državni blagdan – Dan pobjede i domovinske zahvalnosti – od 1996. do 2008. godine. Izmjenama Zakona o blagdanima, spomendanima i neradnim danima u Republici Hrvatskoj od 15. svibnja 2008. godine novi naziv blagdana je Dan pobjede i domovinske zahvalnosti i Dan hrvatskih branitelja.

Javni poziv za iskaz interesa za sufinanciranje velikih međunarodnih sportskih natjecanja

Ministarstvo turizma i sporta objavilo je Javni poziv za iskaz interesa za sufinanciranje velikih međunarodnih sportskih natjecanja u 2025. godini.

Cilj Poziva je odabir velikih međunarodnih sportskih natjecanja na temelju vrednovanja zaprimljenih Zahtjeva, koja će postati sastavni dio Programa javnih potreba u sportu državne razine u 2025. godini te poticanje i potpora organizaciji velikih međunarodnih sportskih natjecanja koja se odvijaju na području Republike Hrvatske, kao načina promidžbe sportskih vrijednosti i popularizacije sporta među građanima, unaprjeđenja sustava sporta te međunarodne sportske promocije Republike Hrvatske.

Specifični cilj Poziva je poticanje organiziranja velikih međunarodnih sportskih natjecanja s ciljem približavanja sporta građanima, animacije djece i mladih za bavljenje sportom, prevencije zdravlja i sl., kao i poticanje ulaganja sredstava iz državnog proračuna Republike Hrvatske za nabavu sportske opreme te sanaciju i adaptaciju javno dostupne postojeće sportske infrastrukture koja bi po dovršetku međunarodnog sportskog natjecanja ostala u službi sporta.

Ministarstvo će sufinancirati troškove organizacije velikih međunarodnih sportskih natjecanja koje u smislu ovog Poziva predstavljaju sportska natjecanja međunarodnog karaktera čiji proračun za organiziranje iznosi najmanje 200.000,00 eura, a koja se održavaju na području Republike Hrvatske u vremenskom periodu od 1. siječnja 2025. godine do 31. prosinca 2025. godine.

Najmanji iznos sufinanciranja po međunarodnom sportskom natjecanju koji prijavitelj može zatražiti je 80.000,00 eura, a najveći 300.000,00 eura s time da zatraženi iznos, koji mora biti unutar navedenih iznosa, ne smije iznositi više od 60% od cjelokupnog iznosa potrebnog za organizaciju velikog međunarodnog sportskog natjecanja. Ostatak sredstava potrebnih za predloženo međunarodno sportsko natjecanje prijavitelji su dužni osigurati iz ostalih izvora.

Ministarstvo će sufinancirati najviše 60% od ukupnog iznosa potrebnog za organizaciju Projekta, s time da prijavitelj treba imati planirane i druge izvore financiranja koji će osigurati održivost Projekta. Dokaze o sufinanciranju Projekta iz ostalih izvora prijavitelj je dužan dostaviti uz prijavu na Poziv. Dokaz o sufinanciranju iz ostalih izvora treba biti u formi ugovora, pisma namjere, potvrde, izjave i sl. Obveza je i neposredan interes prijavitelja pružiti realističan i ekonomičan proračun Projekta. Sredstvima Poziva sufinancirat će se samo stvarni i prihvatljivi troškovi nastali za potrebe organizacije i održavanja Projekta.

Prijavitelj koji organizira veliko međunarodno sportsko natjecanje, mora ispuniti sljedeće uvjete:

  • dostaviti elaborat o sportskoj, društvenoj i ekonomskoj opravdanosti organizacije velikog međunarodnog sportskog natjecanja sukladno Uputama za prijavitelje i prilogu 3. ovih Uputa;
  • ukupni proračun za organiziranje međunarodnog sportskog natjecanja iznosi minimalno 200.000,00 eura;
  • biti upisan u Registar udruga Republike Hrvatske i djeluje na području Republike Hrvatske najmanje godinu dana zaključno s danom objave Poziva;
  • biti upisan u Registar neprofitnih organizacija pri Ministarstvu financija i vodi transparentno financijsko poslovanje u skladu s propisima o neprofitnom računovodstvu;
  • biti upisan u Evidenciju pravnih osoba u sportu Nacionalnog informacijskog sustava u sportu (u daljnjem tekstu: NISUS);
  • imati statut usklađen s odredbama Zakona o udrugama i Zakona o sportu ili je podnesen zahtjev za usklađivanje statuta nadležnom uredu (što dokazuje potvrdom nadležnog ureda);
  • ostale uvjete propisane u Uputama za prijavitelje: 002_240801_jp_upute.pdf (gov.hr)

Prijavitelji na Poziv mogu imati partnere u organizaciji Projekta. Prihvatljivi partner može biti udruga, ustanova ili trgovačko društvo upisani u Evidenciju pravnih osoba u sportu NISUS-a i registrirani za obavljanje sportske djelatnosti sukladno Zakonu o sportu.

Rok: 8.9.2024.

Poveznica: Ministarstvo turizma i sporta Republike Hrvatske – S P O R T (gov.hr)

Poziv za financiranje preventivnih projekata osnovnih i srednjih škola te učeničkih domova u školskoj godini 2024./2025.

Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih raspisalo je Poziv za financiranje preventivnih projekata osnovnih i srednjih škola te učeničkih domova u školskoj godini 2024./2025.

Namjera poziva jest poboljšati kvalitetu, održivost i učinkovitost preventivnih intervencija koje se provode u sklopu odgojno-obrazovnog sustava prema preporukama utemeljenima na dokazima, a radi zadovoljavanja različitih potreba učenika te u skladu s njihovim sklonostima, sposobnostima i interesima, kao i poticanje razvoja dodatnih specifičnih oblika potpore učenicima.

Na ovaj poziv osnovne i srednje škole te učenički domovi mogu prijaviti preventivne projekte s ciljem razvoja socijalno-emocionalnih i životnih vještina koje će omogućiti učenicima uspješno nošenje s izazovima rasta, razvoja i odrastanja te ih pripremiti za buduće situacije u kojima će donositi zdrave i prosocijalne odluke i izbore te ih pripremiti za stvaranje i održavanje pozitivnih odnosa s drugima i to uz:

  • sveobuhvatan i strategijski pristup u provođenju aktivnosti Školske preventivne strategije
  • ciljeve, aktivnosti, metode i sadržaj preventivnog projekta planiranog u odnosu na značajke razvojne dobi, ključne razvojne zadatke te prema potrebama populacije s kojom se te aktivnosti planiraju provesti
  • jačanje socijalno-emocionalnih/životnih vještina te provedba projekata poboljšanja razredne klime i osnaživanje privrženosti školi
  • interaktivne i raznolike metode u provođenju projekta te osmišljavanje i implementaciju novih metoda i oblika rada s učenicima
  • osmišljavanje i provedbu istraživačkih projekata i projektnih zadataka, projekata mentorstva i grupa potpore
  • suradnju odgojno-obrazovnih ustanova s drugim odgojno-obrazovnim ustanovama, zdravstvenim i socijalnim ustanovama, policijom, stručnim i znanstvenim institucijama te drugim fizičkim i pravnim osobama koji ispunjavanju uvjete za preventivni rad s učenicima
  • unaprjeđenje mentorskoga rada učitelja, nastavnika i stručnih suradnika s učenicima s problemima u ponašanju.

Aktivnosti u sklopu preventivnih projekata provode se tijekom školske godine 2024./2025.

Prioriteti ovog poziva su projekti usmjereni k prevenciji svih oblika neprihvatljivih ponašanja i zaštite mentalnog zdravlja učenika. Preventivne programe i projekte za sprečavanje neprihvatljivih i rizičnih ponašanja trebaju provoditi kontinuirano educirani provoditelji (učitelji, nastavnici i stručni suradnici) te je važno osigurati održivost projekta uz njegovu integraciju u školsku preventivnu strategiju.

Prijavljeni projekt treba biti usklađen s Minimalnim standardima prevencije ovisnosti u odgojno-obrazovnom sustavu https://www.hzjz.hr/wp-content/uploads/2022/10/Minimalni-standardi-prevencije-ovisnosti-u-odgojno-obrazovnom-sustavu-F.pdf, te napisan sukladno preporukama Agencije za odgoj i obrazovanje koje se odnose na izradu Školske preventivne strategije/školskih preventivnih programa.

Svaka škola može prijaviti jedan ili više projekata na propisanome obrascu, a najviši zatraženi iznos za financiranje može biti do ukupno 4.000,00 eura.

Rok: 30.9.2024.

Poveznica: https://mzom.gov.hr/istaknute-teme/natjecaji-196/poziv-za-financiranje-preventivnih-projekata-osnovnih-i-srednjih-skola-te-ucenickih-domova-u-skolskoj-godini-2024-2025/6351

JAVNI POZIV za prijavu projekata udruga koje osiguravaju uključivanje pomoćnika u nastavi

Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih raspisalo je Javni poziv za prijavu projekata udruga koje osiguravaju uključivanje pomoćnika u nastavi, odnosno stručnoga komunikacijskog posrednika u neposredan rad s učenicima s teškoćama u razvoju za 2024./2025. školsku godinu.

Predmet ovoga Javnog poziva je prikupljanje prijava projekata udruga koje osiguravaju uključivanje pomoćnika u nastavi, odnosno stručnoga komunikacijskog posrednika u neposredan rad s učenicima s teškoćama u razvoju u osnovnim i srednjim školama u Republici Hrvatskoj za financijsku potporu Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih.

Trajanje predloženih projekata ograničeno je na razdoblje od 1. rujna 2024. do 31. kolovoza 2025. godine.

Udruge koje u Republici Hrvatskoj djeluju na području skrbi o učenicima s teškoćama u razvoju ili osobama s invaliditetom imaju pravo prijaviti se na ovaj Javni poziv.

Udruge mogu prijaviti samo jedan projekt s dva ili više partnera, pri čemu je obvezno partnerstvo prijavitelja sa školom/školama i osnivačem škole/škola u kojima prijavitelj osigurava uključivanje pomoćnika u nastavi, odnosno stručnoga komunikacijskog posrednika u neposredan rad s učenicima s teškoćama u razvoju. Osim škole i osnivača škole, udruga može prijaviti partnerstvo i s jednom ili više udruga (sunositelja projekta) na osiguravanju uključivanja pomoćnika u nastavi, odnosno stručnoga komunikacijskog posrednika u neposredan rad s učenicima s teškoćama u razvoju.

Udruga mora imati planirane i druge izvore financiranja kojima, barem djelomično, sufinancira provedbu projekta.

Udruga koja prijavljuje projekt odgovorna je za njegovu provedbu i izvještavanje bez obzira na to s koliko partnera će ga provoditi.

Udruga je obvezna postupati na temelju odredbi Pravilnika o pomoćnicima u nastavi i stručnim komunikacijskim posrednicima.

Prioritet ovoga Javnog poziva je osiguravanje neposrednoga rada pomoćnika u nastavi, odnosno stručnoga komunikacijskog posrednika učenicima s teškoćama u razvoju koji:

  • su imali osiguranu potporu pomoćnika u nastavi, odnosno stručnoga komunikacijskog posrednika projektima udruga u školskoj godini 2023./2024., a nije podnesen zahtjev da im se osigura pomoćnik u nastavi, odnosno stručni komunikacijski posrednik u sklopu Poziva „Osiguravanje pomoćnika u nastavi i stručnih komunikacijskih posrednika učenicima s teškoćama u razvoju u osnovnoškolskim i srednjoškolskim odgojno-obrazovnim ustanovama, faza VII.“ za školsku godinu 2024./2025. koji se provodi u sklopu Operativnoga programa „Učinkoviti ljudski potencijali 2021. – 2027.“ Europskoga socijalnog fonda plus i
  • se školuju u drugim javnim ustanovama koje provode djelatnost odgoja i obrazovanja, a u nadležnosti su ministarstva nadležnog za socijalnu skrb i ministarstva nadležnog za zdravstvo,

na način da udruga provedbom projekta tijekom jedne nastavne godine osigurava isplate plaće/naknade s pripadajućim doprinosima za rad te materijalna prava pomoćnika u nastavi, odnosno stručnoga komunikacijskog posrednika koji pruža neposrednu potporu učenicima s teškoćama u razvoju u osnovnim i srednjim školama.

Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih će, na temelju Javnoga poziva, dodijeliti za jednogodišnje razdoblje provedbe projekata ukupno do 5.300.000,00 eura udrugama koje osiguravaju uključivanje pomoćnika u nastavi, odnosno stručnoga komunikacijskog posrednika u neposredan rad s učenicima s teškoćama u razvoju za 2024./2025. školsku godinu u Republici Hrvatskoj. Ukupna planirana vrijednost Javnoga poziva može se mijenjati ovisno o visini stvarno raspoloživih sredstava, odnosno uplaćenih sredstava sukladno Uredbi o kriterijima za utvrđivanje korisnika i načinu raspodjele dijela prihoda od igara na sreću za 2024. godinu (Narodne novine, broj 32/24.).

Udruga može od Ministarstva zatražiti 100% iznosa za financiranje. Odobreni iznosi isplatit će se u pet rata, odnosno svaki drugi mjesec tijekom provođenja projekta.

Udruga može od Ministarstva zatražiti financiranje rada za minimalno jednog pomoćnika u nastavi, odnosno stručnoga komunikacijskog posrednika angažiranog u osnovnoj ili srednjoj školi, a maksimalno za deset pomoćnika u nastavi, odnosno stručnih komunikacijskih posrednika angažiranih u osnovnoj i/ili srednjoj školi.

Rok: 21.8.2024.

Popunjene obvezne obrasce prijave i propisanu dokumentaciju potrebno je poslati u papirnatome (jedan izvornik) i elektroničkome (na USB-u) obliku.

Poveznica: Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih – Javni poziv za prijavu projekata udruga koje osiguravaju uključivanje pomoćnika u nastavi, odnosno stručnoga komunikacijskog posrednika u neposredan rad s učenicima s teškoćama u razvoju za 2024./2025. školsku godinu (gov.hr)

Inovativne socijalne usluge – odmor od skrbi (pilot projekt)

Ministarstvo rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike objavilo je otvoreni (privremeni) Poziv na dostavu projektnih prijedloga „Inovativne socijalne usluge – odmor od skrbi (pilot projekt)“, u okviru Programa „Učinkoviti ljudski potencijali 2021.-2027.“

U svrhu omogućavanja odmora od skrbi osobama koje imaju priznato pravo na status roditelja njegovatelja ili njegovatelja, a osobama o kojima skrbe uključivanje u zajednicu neovisno o članovima kućanstva, ovim Pozivom se planira pružiti podrška razvoju i pružanju inovativnih socijalnih usluga čime bi se doprinijelo sprječavanju institucionalizacije korisnika usluge te promicalo prevladavanje izazova koje nose razvojne teškoće ili invaliditet člana kućanstva, ujedno omogućavajući osobama s najtežom vrstom i stupnjem oštećenja veću uključenost u zajednicu.

Opći cilj:

  • Pružanje podrške razvoju i pružanju inovativnih socijalnih usluga s ciljem prevencije institucionalizacije i veće uključenosti u zajednicu.

Specifični cilj:

  • Pružanje inovativne socijalne usluge odmor od skrbi osobama koje skrbe o članu kućanstva koji je ovisan o njihovoj podršci.

Ciljne skupine:

  • Osobe koje imaju priznato pravo na status roditelja njegovatelja/njegovatelja za njegu djeteta/djece s teškoćama u razvoju i/ili osobe/osoba s invaliditetom.

Prijavitelji:

  1. Ustanova socijalne skrbi koja pruža socijalne usluge djeci s teškoćama u razvoju i/ili osobama s invaliditetom:
    • dom socijalne skrbi;
      1. centar za odgoj i obrazovanje;
      2. centar za rehabilitaciju;
      3. centar za pružanje usluga u zajednici;
      4. domovi za odrasle osobe;
  2. Udruga koja pruža socijalne usluge djeci s teškoćama u razvoju i/ili osobama s invaliditetom;
  3. Pravna osoba vjerske zajednice koja pruža socijalne usluge djeci s teškoćama u razvoju i/ili osobama s invaliditetom;
  4. Pravna osoba Katoličke crkve koja pruža socijalne usluge djeci s teškoćama u razvoju i/ili osobama s invaliditetom;
  5. Zadruga koja pruža socijalne usluge djeci s teškoćama u razvoju i/ili osobama s invaliditetom;
  6. Zaklada koja pruža socijalne usluge djeci s teškoćama u razvoju i/ili osobama s invaliditetom.

Prijavitelj može prijaviti i provoditi projekt samostalno ili u Partnerstvu.

Prihvatljive aktivnosti:

  • OBVEZNA AKTIVNOST: Pružanje inovativne socijalne usluge odmor od skrbi roditeljima njegovateljima osiguravanjem skrbi za člana kućanstva koji je ovisan o njihovoj podršci;
  • HORIZONTALNE AKTIVNOSTI: Komunikacija i vidljivost, Upravljanje projektom i administracija.

Prihvatljivi troškovi:

  • Izravni troškovi – troškovi osoblja;
  • Ostali izravni troškovi:
    1. troškovi vanjskih usluga neposredno vezanih uz provedbu projektnih aktivnosti;
    2. troškovi sudjelovanja pripadnika ciljne skupine u aktivnostima projekta;
    3. troškovi organizacije i provedbe edukacija, radionica, izleta i slično za pripadnike ciljne skupine;
    4. troškovi najma prostora, audio-vizualnih pomagala i slično;
    5. trošak cateringa;
    6. troškovi izrade, tiska i diseminacije promotivnih materijala projekta i drugih materijala potrebnih za provedbu aktivnosti projekta (audio-vizualnih sadržaja, brošura, letaka, plakata i slično);
    7. troškovi nabave opreme za provedbu aktivnosti u okviru projekta;
  • Neizravni troškovi – troškovi upravljanja, postupka zapošljavanja, računovodstveni troškovi, troškovi čišćenja, struje, vode, telefona i slično.

Trajanje projekata: najmanje 12 mjeseci, a najviše 18 mjeseci.

Ukupan iznos Poziva: 3.000.000,00 EUR

ESF+ sufinanciranje (95%):  2.850.000,00 EUR

Nacionalno sufinanciranje (5%): 150.000,00 EUR

Sufinanciranje projekata:

  • Najviši iznos bespovratnih sredstava: 150.000,00 EUR
  • Najniži iznos bespovratnih sredstava: 100. 000,00 EUR

Intenzitet potpore (udio bespovratnih sredstava) po pojedinom projektnom prijedlogu može iznositi 100% prihvatljivih troškova.

Poziv je otvoren od 22.7.2024. do 18.10.2024., s napomenom da se projektni prijedlozi podnose od 19.8.2024. u 9 sati, isključivo elektroničkim putem.

Više informacija o pozivu dostupno je na: https://esf.hr/esfplus/natjecaji/socijalne-inovacije/inovativne-socijalne-usluge-odmor-od-skrbi-pilot-projekt/

Poziv za financiranje projekata u sklopu izvannastavnih aktivnosti osnovnih i srednjih škola te učeničkih domova u školskoj godini 2024./2025.

Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih objavilo je Poziv za financiranje projekata u sklopu izvannastavnih aktivnosti osnovnih i srednjih škola te učeničkih domova u školskoj godini 2024./2025.

Svrha poziva je financijski poduprijeti provedbu projekata u sklopu izvannastavnih aktivnosti osnovnih i srednjih škola te učeničkih domova u školskoj godini 2024./2025. radi zadovoljavanja različitih potreba učenika, a u skladu s njihovim sklonostima, sposobnostima i interesima te poticanje razvoja dodatnih specifičnih oblika potpore učenicima.

Na ovaj poziv osnovne i srednje škole te učenički domovi mogu prijaviti projekte u sklopu izvannastavnih aktivnosti s ciljem razvoja učeničkih kompetencija, vještina, kreativnosti, samopouzdanja, asertivnosti i dr., i to uz:

  1. izradu multidisciplinarnih programa rada za učenike;
  2. osmišljavanje i implementaciju novih metoda i oblika rada s učenicima;
  3. osmišljavanje i provedbu istraživačkih projekata i projektnih zadataka;
  4. osiguranje e-učenja i korištenja tehnologije koji omogućavaju pristup izvorima specifičnog znanja za učenike;
  5. suradnju odgojno-obrazovnih ustanova sa znanstvenim institucijama, istraživačkim centrima, javnim ustanovama i drugim pravnim i fizičkim subjektima koji ispunjavaju uvjete za rad s učenicima (npr. udrugama);
  6. unaprjeđenje mentorskog rada učitelja, nastavnika i stručnih suradnika s učenicima.

Najviši zatraženi iznos za financiranje može biti do ukupno 4.000,00  EUR.

Rok za podnošenje prijava je 30. rujna 2024. Prijava projekta dostavlja se na propisanom obrascu isključivo pisanim putem.

Više informacija: https://mzom.gov.hr/istaknute-teme/natjecaji-196/poziv-za-financiranje-projekata-u-sklopu-izvannastavnih-aktivnosti-osnovnih-i-srednjih-skola-te-ucenickih-domova-u-skolskoj-godini-2024-2025/6332

Sustav vaučera za obrazovanje nezaposlenih i zaposlenih osoba

Vaučer je financijski instrument dodjele javnih sredstava za obrazovanje odraslih ili – financijska pomoć za školovanje zaposlenih i nezaposlenih osoba, a dodjeljuje se za vještine tražene na tržištu rada te za program učenja hrvatskog kao stranog jezika. Vještine koje se financiraju putem vaučera mogu se pretraživati u Katalogu vještina. Unutar Kataloga se mogu pretraživati i programi ovdje i to prema: sektoru, županiji, gradu, pružatelju i dostupnosti online predavanja.

Točan iznos vaučera ovisi o sektoru, trajanju i složenosti programa obrazovanja.

Ako je cijena programa veća od iznosa vaučera, razliku trebaju sufinancirati ili korisnik ili poslodavac korisnika.

Vaučer je potrebno aktivirati u roku od 4 mjeseca, a programi obrazovanja za koje se dodjeljuju vaučeri mogu trajati do 10 mjeseci.

Korisnik vaučera ne može biti:

  • osoba koja se nalazi u sustavu redovitog odgoja i obrazovanja (učenik)
  • osoba koja se nalazi u sustavu visokog obrazovanja i znanosti (student, uključujući izvanredne studente i polaznike poslijediplomskih studija)
  • osoba koja je korisnik mirovine prema općem propisu kojim se uređuje mirovinsko osiguranje, osim korisnika mirovine koji ostvari pravo na invalidsku mirovinu zbog profesionalne nesposobnosti za rad odnosno korisnika mirovine koji ostvari pravo na invalidsku mirovinu zbog djelomičnog gubitka radne sposobnosti i korisnika obiteljske mirovine kojemu se ta mirovina ne isplaćuje
  • osoba strani radnik iz trećih zemalja na području Republike Hrvatske na temelju izdane dozvole za boravak i rad ili potvrde o prijavi rada, osim u svrhu uključivanja u program učenja hrvatskog kao stranog jezika, te
  • osoba koja je zaposlenik državne ili javne službe, a sudjeluje ili je sudjelovala u uspostavi ili provedbi obrazovanja putem sustava vaučera.

Centralno mjesto za informiranje o vaučerima je internetska stranica, na kojoj se nalazi i aplikacija Moj vaučer za koju je potreban pristup putem sustava e-Građani.

U zahtjevu je potrebno obrazložiti zadovoljenje barem jednog od ova 3 kriterija:

  • odabrani program obrazovanja vezan je uz:
    dosadašnje obrazovanje podnositelja zahtjeva
    trenutno radno mjesto ili prethodno radno iskustvo podnositelja zahtjeva
    dodatne profesionalne interese i plan daljnjeg razvoja karijere podnositelja zahtjeva.

Popunjavanje upitnika za profesionalno usmjeravanje preduvjet je za podnošenje zahtjeva za dodjelu vaučera.

Dokumentacija za podnošenje zahtjeva:

  • životopis (strukturirani obrazac)
  • ponuda pružatelja usluge obrazovanja
  • uvjerenje o zdravstvenoj sposobnosti ukoliko je uvjet upisa.

Nezaposlene osobe za vrijeme obrazovanja putem vaučera, imaju pravo na novčanu pomoć i putni trošak te na liječnički pregled ukoliko je to uvjet upisa u program. Korisnik sam bira obrazovni program i pružatelja obrazovanja. Jedna osoba može iskoristiti samo jedan vaučer.

Dodatne video i pisane upute pronađite ovdje.

Dodatnu podršku savjetnika HZZa pronađite ovdje.

Upoznajte se s potporama za ruralni razvoj

Strateškim planovima u okviru Zajedničke poljoprivredne politike (ZPP) podupire se prelazak na pametan, održiv, konkurentan, otporan i diversificiran poljoprivredni sektor, čime se osigurava dugoročna sigurnost opskrbe hranom. Ti planovi ujedno pridonose djelovanju u području klime, zaštiti prirodnih resursa i očuvanju/povećanju bioraznolikosti te jačanju socioekonomske strukture ruralnih područja. Njima se podupiru brojne intervencije usmjerene na posebne potrebe država članica i njihovih regija. Republika Hrvatska izradila je nacionalni strateški plan u okviru ZPP-a u kojem se kombiniraju financijska sredstva za potporu dohotku, mjere ruralnog razvoja i tržišne mjere.

Razvojna agencija SIMORA posljednjih je godina kroz svoj Odjel za ruralni razvoj osigurala više od 12 milijuna eura bespovratnih sredstava na području Sisačko-moslavačke županije. I ovim projektom izrade promidžbenog materijala želi se potaknuti poljoprivrednike SMŽ da prate intervencije kroz koje mogu osigurati bespovratna sredstva za razvoj svojih poljoprivrednih gospodarstava i unaprijediti svoju proizvodnju. U razdoblju 2023-2027. dostupno je čak 12 intervencija o čemu govori letak koji smo izradili, a dostupan je na poveznici Letak – intervencije. Detaljno se upoznajte sa svim intervencijama kroz brošuru koju smo izradili, a koja je dostupna na poveznici: Brošura – intervencije23-27.

Izrada promidžbenog materijala za potrebe informiranja šire javnosti odobrena je kroz Poziv za podnošenje prijedloga aktivnosti Nacionalne mreže Zajedničke poljoprivredne politike u 2023. godini, a troškovi se (su)financiraju sredstvima Europske unije iz Europskog poljoprivrednog fonda za ruralni razvoj: Europa ulaže u ruralna područja, iz Mjere 20 „Tehnička pomoć“ – Podmjere 20.2. „Podrška za osnivanje i upravljanje Nacionalnom ruralnom mrežom“ iz Programa ruralnog razvoja Republike Hrvatske za razdoblje 2014. – 2022. godine.

Aktivni i kroz Platformu pravedne tranzicije

Regionalni koordinator Sisačko-moslavačke županije ima još jedan certifikat! Naime, Fond za pravednu tranziciju, u čiji smo rad uključeni, Andreji Šeperac i Tatjani Puškarić dodijelio je potvrdu o statusu ambasadorica Radne skupine Platforme Just Transition. Status im je dodijeljen na temelju dosadašnjeg truda i uključenosti u rad skupina navedene platforme.

Ambasadori se obvezuju da će informirati i poticati lokalne akcije koje djeluju u skladu sa politikama pravedne tranzicije, a trajanje potvrde je 36 mjeseci.

Podsjećamo kroz Fond pravedne tranzicije u Sisačko-moslavačkoj županiji realizirat će se nekoliko projekata. Prvi od njih je Centar gaming industrije za čiju je prvu fazu potpisan ugovor o financiranju u iznosu 26,4 milijuna eura.

Čestitamo kolegicama!

#JustTransition #JustTransitionPlatform #CohesionPolicy #EUinmyRegion

 

kocaeli burun estetiği izmit burun estetiği burun estetiği izmit dolgu izmit botox izmit botoks kocaeli dolgu kocaeli botox kocaeli botoks izmit mezoterapi kocaeli mezoterapi mezoterapi