Mala slatka čudovišta Moopiesi pala su na Zemlju i prema onome što kažu njihovi tvorci iz tvrtke Hiroma Design, treba ih svemu naučiti. Baš tome služi aplikacija za čiji daljnji razvoj traže financijska sredstva na Kickstarteru, globalnoj platformi za crowdfounding kampanje. Naime, kroz edukativnu aplikaciju za djecu, Moopiesi se uče životu na Zemlji, djeca predškolskog uzrasta postaju im učitelji, a roditelji vrijeme diece provedeno u igri sa Moopiesima kontroliraju. Iza hrvatskog start up-a koji je sve ovo pokrenuo stoji bračni par Mateja i Stefan Vedrina iz Novske.

Edukativnu aplikaciju Moopies Mateja i Stefan Vedrina razvijaju posljednjih godinu dana, a sad su na globalnoj platformi Kickstarter objavili i crowdfounding kampanju kako bi u mjesec dana prikupili 6.000 dolara i nastavili sa razvojem aplikacije. Kroz nju dijete postaje učitelj, što je najvažniji segment ove aplikacije i što joj daje inovativnost. Posebno Mateja i Stefan ističu da je važnost aplikacije u tome što roditeljima daje mogućnost da vremenski odrede koliko će njihovo dijete aplikaciju i koristiti. ‘Moopiesi su mala slatka čudovišta koja padnu na planet Zemlju. S jednim od njih dijete kreće u avanturu učenja. Dijete svog Moopyja uči o znanju naše planete poput matematike, stranih jezika, boja… Kako Moopy uči, tako i evoluira. Prilikom preuzimanja aplikacije, roditelj određuje koliko će vremenski njegovo dijete igrati našu igru. Nakon što prođe taj period, Moopy s kojim dijete trenutačno igra odlazi spavati te igru može nastaviti tek sljedeći dan. Također, uz aplikaciju će dolaziti i popratni sadržaj koji je tematski vezan uz aplikaciju, odnosno plišanci, katalog sa sličicama, olovke za tablet, majice…”, ističu Mateja i Stefan. Tim koji je unutar Poduzetničkog inkubatora PISMO powered by A1 radio na aplikaciji je zaista šarolik i što je najvažnije okupio je stručnjake iz nekoliko područja pa i pedagoge kako bi aplikacija u punoj mjeri bila djeci korisna, a ne samo zabavna.

“Projekt Moopies podržala je i Razvojna agencija SIMORA kroz svoj prekogranični projekt CROWN. CROWN je omogućio da tri najbolje hrvatske poduzetničke ideje svoje proizvode plasiraju na tržišta, provedu crowdfounding kampanje i iznosima od 25 tisuća eura osiguraju uspješne marketinške kampanje. Moopies je jedna od tih pobjedničkih ideja.”, poručili su iz Simore.