U Poduzetničkom inkubatoru PISMO powered by A1, za 9. generaciju polaznika edukacija Unity i Blender održane su dodatne radionice vezane za razvoj videoigara. Predavači su bili Siniša Bahun, najpoznatiji hrvatski scenarist za videoigre te Aleksandar Gavrilović, tajnik CGDA i renomirani stručnjak razvoja videoigara. Ukupno 36 polaznika imalo je priliku sudjelovati, stječući odgovarajuća znanja i praktične vještine potrebne za razvoj vlastitih projekata.
Prva radionica, pod nazivom “Pisanje scenarija za videoigre”, održana je pod vodstvom Siniše Bahuna, najpoznatijeg hrvatskog scenarista za videoigre. Bahun je kroz niz predavanja i praktičnih vježbi polaznicima predstavio osnove narativnog dizajna, tehnike razvijanja priče te načine kako stvoriti uvjerljive likove i zanimljive zaplete. Kroz interaktivne sesije, polaznici su imali priliku raditi na vlastitim scenarijima, dobivati povratne informacije te unaprijediti svoje vještine u pisanju priča koje će privući i zadržati igrače.
Druga radionica, nazvana “Game dizajn i GDD u praksi”, održana je od strane Aleksandra Gavrilovića, renomiranog stručnjaka u području razvoja videoigara. Gavrilović je polaznicima približio principe game dizajna, teoretske i praktične aspekte kreiranja gameplaya, kao i važnost dokumentacije u razvoju igara. Kroz primjere iz prakse, polaznici su naučili kako izraditi Game Design Document (GDD) – ključni dokument koji detaljno opisuje sve aspekte igre, od mehanike i pravila do vizualnog stila i korisničkog sučelja.
Kroz integraciju teorijskih znanja i praktičnih vježbi, polaznici su dobili dodatna znanja za razvoj vlastitih projekta, razvijajući kreativnost i tehničke sposobnosti. Ove radionice su također pružile priliku za umrežavanje i suradnju među polaznicima, čime se stvara zajednica mladih kreativaca spremnih za ulazak u industriju videoigara.