Srijeda, travanj 8, 2020
Naslovnica Blog Stranica 2

Medijska promocija proizvođača na društvenim mrežama

Organizacijski tim akcije „Kupujmo hrvatsko“ u trenutnoj krizi uzrokovanoj pandemijom virusa COVID-19 diljem svijeta, pa tako i Hrvatske, odlučio je pružiti poruku ohrabrenja malim proizvođačima kroz medijsku promociju istih na službenim društvenim mrežama – FB ili Instagram stranici Kupujmo hrvatsko. Cilj projekta je ne dopustiti da prestanete raditi jer trenutno ne možete plasirati proizvode na tržište kroz dosadašnje kanale prodaje.

Ukoliko ste zainteresirani za besplatnu medijsku promociju na društvenim mrežama HGK, ljubazno molimo da se javite sa osnovnim podacima:

  • Naziv poslovnog subjekta
  • Adresa, poštanski broj i mjesto
  • Telefon
  • E – mail adresa
  • Web adresa
  • Proizvodi
  • Mogućnost dostave
  • Promo fotografija

Tražene podatke za medijsku promociju ljubazno molimo da dostavite na kontakt:

Sandra Cindrić, Viša stručna savjetnica, Odjel za marketing, Sektor za komunikacije

Tel: 01/456-1727 E-mail: scindric@hgk.hr

Kontakt za sve informacije:

Tihana Buić, Viši stručni suradnik, Sektor za trgovinu

Tel.: 099 773 5780 E-mail: tbuic@hgk.hr

Projekt “Pokreni, razvij, rasti – dobar poduzetnik za snažno poduzetništvo u SMŽ”

Svatko od nas ima određene vještine, sposobnosti i znanja, koje se nekad koriste na vrlo uspješan način, nekad manje uspješan. Razlog je u tome što se te vještine i znanja ne njeguju, jačaju i osnažuju. Mi u SIMORI odlučili smo pokrenuti projekt Pokreni, razvij, rasti – dobar poduzetnik za snažno poduzetništvo u SMŽ (financiran iz Europskog fonda za regionalni razvoj, natječaja Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta).

U idućih 18 mjeseci spremni smo pružiti start-upovima i postojećim poduzetnicima sve informacije, podršku i asistenciju kroz 16 info radionica koje će pokriti različite teme, kroz otvaranje You Tube kanala na kojem ćemo govoriti o poduzetničkim izazovima, kroz aplikaciju na našoj internetskoj stranici koja će voditi poduzetnike kroz osnivanje tvrtke, kroz 11 događanja na kojima ćemo povezati svijet poduzetništva sa školama, lokalnom i regionalnom samoupravom, potpornim institucijama, znanstveno istraživačkom zajednicom. Za sve informacije možete se javiti na tplesec@simora.hr, tu smo za Vas!

Privremena promjena načina rada RK SMŽ

Sukladno preporukama Stožera civilne zaštite RH, a s ciljem zaustavljanja širenja bolesti COVID-19, očuvanja zdravlja naših zaposlenika i njihovih obitelji te na kraju i sigurnosti šire društvene zajednice, molimo vas da u narednom periodu komuniciramo telefonskim putem 044 544 204 ili elektroničkom poštom info@rk-smz.hr ili simora@simora.hr
Budimo odgovorni prema sebi i drugima te napravimo sve što možemo kako bi spriječili širenje ovog virusa. Za sve upite i informacije stojimo Vam na raspolaganju.

Radno vrijeme ostaje isto. Ponedjeljak – petak 7.30 do 15.30 sati.

 

Objavljen natječaj za mjeru Restrukturiranje i konverzija vinograda

Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju objavila je natječaj za mjeru Restrukturiranje i konverzija vinograda, iz Nacionalnog programa pomoći sektoru vina 2019. – 2023.
Korisnici mjere Restrukturiranje su vinogradari upisani u Vinogradarski registar (fizičke ili pravne osobe čije se gospodarstvo nalazi na području Republike Hrvatske i koji posjeduju površinu zasađenu vinovom lozom gdje se proizvodi tog područja upotrebljavaju za komercijalnu proizvodnju vinskih proizvoda, a površine vinograda su upisane u Vinogradarski registar).

Dozvoljeni troškovi unutar mjere Restrukturiranje su:

  • ulaganja vezana uz zamjenu sorte/sorata i/ili premještanje vinograda i
  • ulaganja prihvatljiva u okviru poboljšanja vinogradarskih tehnika upravljanja vinogradom.

Razina potpore iznosi do 75% od ukupno prihvatljivih troškova za aktivnosti dokumentirane računima ili drugim dokumentima jednake dokazne snage te za  troškove doprinosa u naravi.

Najviši iznos ukupno prihvatljivih troškova po projektu iznosi 1.000.000,00 EUR.

Broj projekata odobrenih pojedinom korisniku u istoj godini nije ograničen, međutim u okviru jedne financijske godine ne može se istom korisniku odobriti potpora u iznosu većem od 750.000 EUR uključujući i nadoknadu gubitka dohotka.

Korisnici mogu ostvariti i naknadu za gubitak dohotka (u obliku financijske naknade ili    prava na koegzistenciju, odnosno istovremeno postojanje starih i novih vinograda.

Rok za podnošenje prijava je do 31. srpnja 2020. godine, a natječaj i detaljne upute s popisom obrazaca dostupni su OVDJE

111.187,50 kuna za Susland!

Susland j.d.o.o. prijavio je projekt na tip operacije 6.3.1 “Potpora razvoju malih poljoprivrednih gospodarstava” i dobio potporu u iznosu od 111.187,50 kuna. Sjedište se nalazi u naselju Voćarica u sastavu grada Novske. Susland j.d.o.o. registriran je za uzgoj jezgričavog i koštuničavog voća, a dobivena sredstva uložit će za kupnju poljoprivredne mehanizacije i opreme (traktor, malčer). Provedbom ovog projekta j.d.o.o. Susland modernizirati će i unaprijediti poslovanje na gospodarstvu.

Projekt je pripremila i provodi SI-MO-RA.

Inicijativa za ulaganje kao odgovor na koronavirus

Usvojena je Inicijativa za ulaganje kao odgovor na koronavirus i stupit će na snagu 1. travnja. 37 milijardi eura u okviru kohezijske politike biti će usmjereno na jačanje zdravstvenih sustava, podršku malim i srednjim poduzećima, kratkoročnim shemama zapošljavanja i drugim uslugama u zajednici.

Nadalje, sredstva iz Fonda solidarnosti EU-a biti će raspoređena za podršku najugroženijim zemljama.

Od 1. veljače 2020. u okviru izdataka biti će pokriveni troškovi nastali u naporima za spašavanje života i zaštitu građana. Od ukupnog iznosa, 8 milijardi eura alocirati će se iz neiskorištenih sredstava predfinanciranja za 2019. godinu. Nova mjera tako omogućuje državama članicama trošenje tih sredstava kako bi ublažile utjecaj pandemije, umjesto njihovog povrata u proračun EU-a. Dodatnih 29 milijardi eura biti će ranije isplaćeno u okviru alokacija.

Države članice će također imati veću fleksibilnost za prenošenje sredstava između programa u okviru kohezijske politike kako bi preusmjerili resurse tamo gdje im je najpotrebnije.

(strukturnifondovi.hr)

Novi krug prijava za subvenciju stambenih kredita

Stambeno zbrinjavanje mladih obitelji je među najvažnijim projektima Ministarstva. Svi mladi koji žele riješiti svoje stambeno pitanje imaju novu priliku ostvariti to uz subvencionirane stambene kredite, jednu od demografskih mjera kojima Ministarstvo graditeljstva i prostornoga uređenja već četvrtu godinu za redom pomaže mladima da osiguraju svoj dom što je jedan od glavnih preduvjeta za planiranje budućnosti i ostanak u Hrvatskoj.

Riječ je ovdje o već dobro poznatom i prihvaćenom programu u sklopu kojeg država, odnosno Ministarstvo graditeljstva i prostornoga uređenja, te APN, pomažu pri otplati stambenog kredita pri kupnji stana ili kuće, odnosno pri otplati kredita za izgradnju kuće u trajanju od pet godina. Rok subvencije produžuje se za dvije dodatne godine za svako novorođeno dijete za vrijeme trajanja subvencije. Kako bi se mjera još dodatno poboljšala, prošle su godine donesene izmjene Zakona o subvencioniranju stambenih kredita kojima se subvencija produljuje za dodatnu godinu dana po svakom djetetu koje osoba ima u vrijeme prijave za kredit. U praksi to znači da će za obitelj koja već ima dvoje djece pri prijavi, subvencija umjesto pet trajati sedam godina, a ukoliko dobiju još jedno dijete subvencija će trajati ukupno devet godina.

Uvjeti prijave na natječaj nisu se promijenili što znači da će se na poziv moći prijaviti svi mlađi od 45 godina koji u svom vlasništvu nemaju stan ili kuću. Subvencioniranje kredita odobravat će se za kupnju stana ili kuće, odnosno gradnju kuće do najviše 1500 eura po metru kvadratnom odnosno do najvišeg iznosa kredita od 100.000,00 eura u kunskoj protuvrijednosti. Rok otplate kredita ne smije biti kraći od 15 godina. Visina subvencije ovisit će o indeksu razvijenosti mjesta na kojem se nekretnina kupuje, odnosno gradi, te će se kretati od 30 do 51 posto iznosa rate kredita.

“Sredstva će biti osigurana za sve koji predaju valjane zahtjeve, a novi poziv ide u rujnu kako smo i obećali”, istaknuo je ministar Štromar te zahvalio predstavnicima banaka i predstavnicima agencija za posredovanje u prodaji nekretnina na prijedlozima i konstruktivnim razgovorima.

Podsjetimo, do sada je ovom mjerom stambenog zbrinjavanja više od 9410 obitelji osiguralo svoj dom, a u tim je obiteljima rođeno 1275 djece.

Informacije o uvjetima subvencioniranja, popis kreditnih institucija te ostale informacije nalaze se na stranicama APN-a: http://apn.hr/subvencionirani-stambeni-krediti/put-do-kredita i Ministarstva graditeljstva: https://mgipu.gov.hr/UserDocsImages/8253.

Izvanredni natječaj od 14 milijuna kuna za znanstvenike u borbi protiv koronavirusa

U izvanrednim i za sve aspekte društva zahtjevnim okolnostima izazvanim virusom COVID-19, Hrvatska zaklada za znanost (HRZZ) u sklopu svoje misije i uz financiranje Ministarstva znanosti i obrazovanja daje potporu istraživačkim grupama koje mogu pridonijeti rješenju trenutačno najvećih istraživačkih izazova u sklopu globalne pandemije koronavirusa, s ciljem spašavanja ljudskih života te očuvanja zdravlja i dobrobiti stanovništva u Republici Hrvatskoj.

Posebnim natječajem HRZZ-a, vrijednim 14 milijuna kuna, financiraju se temeljna i primijenjena istraživanja koja stvaraju novo i unapređuju postojeće znanje o zaraznim bolestima uzrokovanim koronavirusima te istraživanja koja istražuju društvene aspekte pandemije i učinak pandemije na obrazovni sustav.

Iznos financiranja po projektu iznosi od 600.000,00 do 1.500.000,00 kuna za istraživačke teme „Imuni odgovor i razvoj novih pristupa u dijagnostici COVID-19“ i „Razvoj novih cjepiva, tretmana, lijekova i pripravaka za inhibiciju COVID-19“ te od 400.000,00 kn do 750.000,00 kn za istraživačke teme „Društveni aspekti COVID-19 pandemije“ i „Obrazovni aspekti pandemije“, za ukupno 18 mjeseci trajanja projekta.

Vrste dopuštenih troškova su troškovi istraživanja, troškovi opreme i održavanja opreme, troškovi diseminacije i suradnje (do 150.000,00 kuna) te posredni troškovi koji su prihvatljivi u najvišem iznosu od 5% ukupnog iznosa traženih sredstava.

Cilj ovog natječaja je bolje razumijevanje biologije i patogeneze koronavirusa, specifično virusa SARS-CoV-2 i zarazne bolesti COVID-19, upravljanja krizom tijekom i nakon epidemija uzrokovanih koronavirusima te organizacije i provedbe nastave na daljinu na svim obrazovnim razinama.

Rok za prijavu: 20. travnja 2020. godine do 13:00 sati (CET)

„Ublažavanje siromaštva pružanjem pomoći najpotrebitijim osobama podjelom hrane i/ili osnovne materijalne pomoći – faza III“

Ovaj Poziv usmjeren je na ublažavanje najgorih oblika siromaštva, pružanjem nefinancijske pomoći (hrane i/ili osnovne materijalne pomoći) najpotrebitijim osobama te pružanjem popratnih mjera koje će doprinijeti boljem socijalnom uključivanju najpotrebitijih osoba.

Ciljane skupine Poziva su samci i/ili kućanstva koja žive u siromaštvu ili su u riziku od siromaštva i definirani su kao najpotrebitiji prema kriterijima partnerske organizacije za primanje hrane i/ili osnovne materijalne pomoći.

Više o pozivu možete pronaći OVDJE