Naslovnica Blog

Javni poziv za prijavu projekata udruga koje osiguravaju uključivanje pomoćnika u nastavi

Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih raspisalo je Javni poziv za prijavu projekata udruga koje osiguravaju uključivanje pomoćnika u nastavi, odnosno stručnoga komunikacijskog posrednika u neposredan rad s učenicima s teškoćama u razvoju za 2025./2026. školsku godinu.

Predmet poziva je prikupljanje prijava projekata udruga koje osiguravaju uključivanje pomoćnika u nastavi, odnosno stručnoga komunikacijskog posrednika u neposredan rad s učenicima s teškoćama u razvoju u osnovnim i srednjim školama u Republici Hrvatskoj za financijsku potporu Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih.

Udruge koje u Republici Hrvatskoj djeluju na području skrbi o učenicima s teškoćama u razvoju ili osobama s invaliditetom imaju pravo prijaviti se na ovaj Javni poziv. Udruge mogu prijaviti samo jedan projekt s dva ili više partnera, pri čemu je obvezno partnerstvo prijavitelja sa školom/školama i osnivačem škole/škola u kojima prijavitelj osigurava uključivanje pomoćnika u nastavi, odnosno stručnoga komunikacijskog posrednika u neposredan rad s učenicima s teškoćama u razvoju. Osim škole i osnivača škole, udruga može prijaviti partnerstvo i s jednom ili više udruga (sunositelja projekta) na osiguravaju uključivanja pomoćnika u nastavi, odnosno stručnoga komunikacijskog posrednika u neposredan rad s učenicima s teškoćama u razvoju.

Udruga mora imati planirane i druge izvore financiranja kojima, barem djelomično, sufinancira provedbu projekta.

Udruga koja prijavljuje projekt odgovorna je za njegovu provedbu i izvještavanje bez obzira na to s koliko partnera će ga provoditi.

Udruga je obvezna postupati na temelju odredbi Pravilnika o pomoćnicima u nastavi i stručnim komunikacijskim posrednicima.

Prioritet ovoga Javnog poziva je osiguravanje neposrednoga rada pomoćnika u nastavi, odnosno stručnoga komunikacijskog posrednika učenicima s teškoćama u razvoju koji su:

  • imali osiguranu potporu pomoćnika u nastavi, odnosno stručnoga komunikacijskog posrednika projektima udruga u školskoj godini 2024./2025., a nije podnesen zahtjev da im se osigura pomoćnik u nastavi, odnosno stručni komunikacijski posrednik u sklopu Poziva „Osiguravanje pomoćnika u nastavi i stručnih komunikacijskih posrednika učenicima s teškoćama u razvoju u osnovnoškolskim i srednjoškolskim odgojno-obrazovnim ustanovama, faza VII.“ za školsku godinu 2025./2026. koji se provodi u sklopu Operativnoga programa „Učinkoviti ljudski potencijali 2021. – 2027.“ Europskoga socijalnog fonda plus i
  • školuju se u drugim javnim ustanovama koje provode djelatnost odgoja i obrazovanja, a u nadležnosti su ministarstva nadležnog za socijalnu skrb i ministarstva nadležnog za zdravstvo,

na način da udruga provedbom projekta tijekom jedne nastavne godine osigurava isplate plaće/naknade s pripadajućim doprinosima za rad te materijalna prava pomoćnika u nastavi, odnosno stručnoga komunikacijskog posrednika koji pruža neposrednu potporu učenicima s teškoćama u razvoju u osnovnim i srednjim školama.

Razdoblje za provedbu projekta traje od 1. rujna 2025. do 31. kolovoza 2026.

Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih će, na temelju Javnoga poziva, dodijeliti za jednogodišnje razdoblje provedbe projekata ukupno do 8.200.000,00 eura udrugama koje osiguravaju uključivanje pomoćnika u nastavi, odnosno stručnoga komunikacijskog posrednika u neposredan rad s učenicima s teškoćama u razvoju za 2025./2026. školsku godinu u Republici Hrvatskoj. Ukupna planirana vrijednost Javnoga poziva može se mijenjati ovisno o visini stvarno raspoloživih sredstava, odnosno uplaćenih sredstava sukladno Uredbi o kriterijima za utvrđivanje korisnika i načinu raspodjele dijela prihoda od igara na sreću za 2025. godinu (Narodne novine, broj 70/25.).

Udruga može od Ministarstva zatražiti 100% iznosa za financiranje. Odobreni iznosi isplatit će se u šest rata, odnosno svaki drugi mjesec tijekom provođenja projekta.

Udruga može od Ministarstva zatražiti financiranje rada za najmanje jednog pomoćnika u nastavi, odnosno stručnoga komunikacijskog posrednika angažiranog u osnovnoj ili srednjoj školi, a najviše za deset pomoćnika u nastavi, odnosno stručnih komunikacijskih posrednika angažiranih u osnovnoj i/ili srednjoj školi.

Rok: 30.7.2025.

Poveznica: https://mzom.gov.hr/istaknute-teme/natjecaji-196/7081

Za pomoć oko prijave, kontaktirajte nas na: obrazovanje@simora.hr ili 044 660 115

Ljetni gaming kamp u Novskoj – u tijeku prvi od tri termina

U Novskoj je započeo prvi od tri termina Ljetnog gaming kampa koji okuplja učenike viših razreda osnovnih škola iz cijele Hrvatske. Tijekom sedmodnevnog boravka u centru hrvatske gaming industrije, prvih 37 polaznika izrađuje vlastitu video igru, stječe nova znanja i razvija vještine u profesionalnom i poticajnom okruženju.

Kamp je namijenjen učenicima od 4. do 8. razreda te je organiziran kroz tri razine – osnovnu, naprednu i naprednu+, uz rad u alatima Blender, Krita i Unity. Edukativni program vodi stručni tim mentora iz gaming industrije, dok su svakodnevne aktivnosti pažljivo osmišljene kako bi potaknule kreativnost, timski rad i razvoj digitalnih kompetencija.

Polaznicima je osiguran smještaj u učeničkom domu, tri obroka dnevno, zdravi međuobroci i 24-satni nadzor. Dan započinje tjelovježbom, nakon koje slijedi četiri sata nastave. Poslijepodnevni program uključuje gaming izazove, STEM radionice, VR, robotiku, kvizove i pecanje, dok su večeri rezervirane za druženja, promatranje zvijezda i odlazak u kino. Planiran je i izlet u Park prirode Lonjsko polje. Posebna pažnja posvećena je sigurnosti na internetu, u suradnji s Centrom za sigurniji internet.

Kamp, koji organiziraju Poduzetnički inkubator PISMO powered by A1, Razvojna agencija SIMORA, Sisačko-moslavačka županija i Grad Novska, uz podršku partnera A1 Hrvatska, Centra za sigurniji internet, White Sharka i drugih, do danas je okupio više od 300 učenika, a interes kontinuirano raste.

„Svake godine povećavamo broj aktivnosti – ove smo dodatno pojačali dio s igrama, kvizovima i nagradama, a po prvi put u rad su uključeni i bivši polaznici, sada kao asistenti edukatorima. Time gradimo kamp koji raste zajedno sa svojom zajednicom,“ ističu iz Poduzetničkog inkubatora PISMO powered by A1.

Do kraja ljeta slijede još dva termina – početkom srpnja i krajem kolovoza – a očekuje se da će ovogodišnji kamp ukupno okupiti više od 120 djece. Zbog velike zainteresiranosti i popunjenih kapaciteta, prijave za 2025. godinu više nisu moguće.

Iskustva bivših i sadašnjih sudionika

Ove su godine, kroz suradnju s učeničkim servisom, u rad kampa uključeni i nekadašnji polaznici – Petar i Roko, sada kao asistenti edukatorima. Svoja iskustva i dojmove prenose novim generacijama polaznika.

Roko P. (16).: „U kampu sam bio dvije godine kao polaznik, a sada sam uključen kroz učenički servis. Kamp me inspirirao – zato sam danas učenik smjera tehničar za razvoj video igara u Novskoj. Raditi ovdje je novo i zanimljivo iskustvo – pomažem učenicima u razumijevanju game developmenta i jako mi je drago biti dio ovog tima.“

 Petar B. (18): „Rad na kampu je zanimljiv, zabavan i jako puno učim. Posebno mi je drago što mogu doprinijeti atmosferi u kojoj sam i sam nekad bio kao polaznik.“

 Svoje prve dojmove s nama su podijelili i neki od ovogodišnjih polaznika:

Marin A. (13):  „U kampu je jako zabavno, puno je različitih aktivnosti i dobrih profesora. Treći put sam ovdje jer mi se svake godine sve više sviđa – edukacije, društvo, aktivnosti, smještaj. Novska je mali grad, ali jako tehnološki razvijen.“

Helena T. (11): „Super mi je, ovo je najbolji kamp na kojem sam bila jer ni jedna tema nije dosadna. Prva mi je godina ovdje, dolazim iz Zagreba i planiram se vratiti i sljedeće. Novska je lijepo i mirno mjesto.“

Javni poziv za dodjelu financijske potpore za prostorno uređenje područja naseljenih Romima

Objavljen je Javni poziv za dodjelu financijske potpore za prostorno uređenje područja naseljenih Romima za 2025. godinu.

Svrha je ovog poziva osigurati financijsku potporu za izradu prostornih planova, projektne i druge tehničke dokumentacije za potrebe ishođenja akata za gradnju na područjima naseljenim Romima.

Prihvatljive aktivnosti su izrada sljedeće dokumentacije:

  • prostorni planovi: urbanistički planovi uređenja (UPU)
  • projektno-tehnička dokumentacija: idejni projekt, glavni projekt, parcelacijski elaborat i druga tehnička dokumentacija za potrebe ishođenja akata za gradnju

Prihvatljivi prijavitelji su jedinice lokalne samouprave koje prema Popisu stanovništva iz 2021. godine imaju više od 1% pripadnika romske nacionalne manjine, pri čemu taj postotak čini najmanje 20 stanovnika pripadnika romske nacionalne manjine koji žive u toj jedinici lokalne samouprave.

Zahtjev se podnosi Ministarstvu na propisanom Obrascu prijave, putem adrese e-pošte: sektor.lokacijskih.dozvola.strateskih.projekata@mpgi.hr najkasnije do 29. kolovoza 2025. godine.

Za pomoć oko prijave, kontaktirajte nas na 044/544-930

„Sanacija zatvorenih odlagališta neopasnog otpada”

Poziv na dostavo projektnih prijedloga „Sanacija zatvorenih odlagališta neopasnog otpada”

Nadležno tijelo: Ministarstvo zaštite okoliša i zelene tranzicije

Operativni program: NPOO

Tip natječaja: Otvoreni poziv

Datum početka zaprimanja projektnih prijava: 21.07.2025. u 9:00 sati

Rok za podnošenje projektnih prijava: 20.08.2025. do 14:00 sati

Svrha ovog poziva: Svrha Poziva je saniranje zatvorenih odlagališta kako bi se smanjile emisije stakleničkih plinova te onemogućilo onečišćenje podzemnih i površinski voda štetnim tvarima koje su nastale tijekom rada odlagališta.

Ukupna bespovratna sredstva: 6.000000,00 €

Maksimalni iznos potpore: 3.000.000,00  €

Prihvatljivi prijavitelji u okviru ovog poziva: 1. Jedinice lokalne samouprave

https://fondovieu.gov.hr/pozivi/136

Za pomoć oko prijave, kontaktirajte nas na 044/544-930

“Širenje mreže socijalnih usluga u zajednici”

Ministarstvo rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike objavilo je Poziv na dostavu projektnih prijedloga “Širenje mreže socijalnih usluga u zajednici”.

U svrhu nastavka procesa širenja i povećanja dostupnosti usluga, u okviru ovog poziva financirat će se projekti koji će omogućiti dostatnost i ravnomjernu razvijenost mreže socijalnih usluga u zajednici, a samim time i mreže pružatelja usluga u zajednici, povećanje dostupnosti i kvalitete socijalnih usluga te prevenciju institucionalizacije, istovremeno podupirući socijalnu uključenost ranjivih i socijalno osjetljivih skupina.

Minimalni iznos potpore: 100.000,00 €

Maksimalni iznos potpore: 300.000,00 €

Prihvatljivi prijavitelji u okviru ovog poziva:

  1. Ustanova upisana u Registar pravnih i fizičkih osoba koje obavljaju djelatnosti socijalne skrbi; NAPOMENA: Nisu prihvatljivi prijavitelji domovi socijalne skrbi navedeni u Operativnom planu deinstitucionalizacije, prevencije institucionalizacije i transformacije pružatelja socijalnih usluga u RH od 2022. do 2027. godine te Hrvatski Zavod za socijalni rad, Obiteljski centar i Centar za pomoć u kući,
  2. Udruga upisana u Registar pravnih i fizičkih osoba koje obavljaju djelatnosti socijalne skrbi,
  3. Pravna osoba vjerske zajednice upisana u Registar pravnih i fizičkih osoba koje obavljaju djelatnosti socijalne skrbi,
  4. Pravna osoba Katoličke crkve upisana u Registar pravnih i fizičkih osoba koje obavljaju djelatnosti socijalne skrbi,
  5. Zaklada upisana u Registar pravnih i fizičkih osoba koje obavljaju djelatnosti socijalne skrbi.

Datum početka zaprimanja projektnih prijava: 14.07.2025, 09:00 h

Rok za podnošenje projektnih prijava: 12.09.2025, 15:00 h

Više informacija o pozivu nalazi se OVDJE.

Za pomoć oko prijave, kontaktirajte nas na: obrazovanje@simora.hr ili 044 660 115

Natječaj za sufinanciranje projekata udruga u turizmu u 2025.

Ministarstvo turizma i sporta objavilo je Javni Natječaj za sufinanciranje projekata udruga u turizmu u 2025.

Na Javni natječaj se mogu prijaviti strukovne udruge u turizmu i/ili ugostiteljstvu.

Provođenje projekta u partnerstvu je prihvatljivo, ali nije obavezno a partneri unutar ovog Javnog natječaja mogu biti udruge čije područje djelovanja je tematski vezano za projekt odnosno ciljeve Javnog natječaja.

Sredstva su namijenjena sufinanciranju projekata koji doprinose:

  • motiviranju razvoja karijere u turizmu, intenziviranju suradnje i interakcije između strukovnih škola i poslodavaca te jačanju atraktivnosti turističkih zanimanja;
  • razvoju održivog turizma i poticanju održivog poslovanja (edukacije i radionice, stručne konferencije, studijska putovanja, izrada priručnika i promotivnih materijala, implementiranje soft mjere za smanjenje otpada od hrane i smanjenje utjecaja na klimatske promjene, razvoj i implementacija soft mjera kao odgovor na klimatske promjene);
  • unapređenju kvalitete usluge u turizmu i ugostiteljstvu (edukacije i radionice, stručne konferencije, studijska putovanja, izrada priručnika i promotivnih materijala specijalizirani tečajevi);
  • produljenju turističke sezone i razvoju turizma u turistički manje razvijenim područjima (edukacije i radionice, stručne konferencije, studijska putovanja, izrada priručnika i promotivnih materijala, specijalizirani tečajevi, implementacija standarda kvalitete).

Za dodjelu bespovratnih sredstava prihvatljive aktivnosti su:

  • seminari, radionice, kongresi, konferencije, sajmovi poslova, studijska putovanja, dani otvorenih vrata, organizacija natjecanja, izrada priručnika i drugi oblici promotivnih aktivnosti motiviranja za obrazovanje i /ili razvoj karijere u turizmu;
  • radionice za opću javnost na teme sukladno ciljevima Natječaja aktivnosti koje doprinose intenziviranju suradnje i interakcije između strukovnih škola/fakulteta, učenika/studenata i poslodavaca;
  • aktivnosti koje doprinose: zelenoj tranziciji (eko certifikati, prilagodba klimatskim promjenama i smanjenju utjecaja na klimatske promjene, soft mjere za smanjenje otpada od hrane prema Priručniku „Smanji otpad hrane – Kuhaj za svoje goste“ (FZOEU i MINTS), prilagođavanje poslovnih procesa dr.) i/ili digitalnoj tranziciji (prilagodba i nadogradnja digitalnih alata, inovativna digitalna rješenja, prilagođavanje poslovnih procesa i dr. oblici) koje doprinose specifičnom cilju programskog područja, uključivanju osoba s invaliditetom na tržište rada u turizmu, poticanju poslodavaca i turističkih zajednica u turizmu na razvoj pristupačnog turizma;
  • aktivnosti koje podrazumijevaju i nabavku/izradu/posudbu/najam potrebnih alata i pomagala u vrijednostima definiranim u prihvatljivim troškovima.

Ukupna planirana vrijednost Javnog natječaja je 770.000 EUR. Minimalni iznos zatraženih sredstava po projektu je: 15.000 EUR.

Maksimalni iznos po pojedinom projektu je: 54.000,00 € u slučaju da prijavitelj samostalno provodi projekt; 120.000,00 € u slučaju da prijavitelj provodi projekt u partnerstvu s jednim partnerom; 150.000,00 € u slučaju da prijavitelj provodi projekt u partnerstvu s dva partnera; 200.000,00 € u slučaju da prijavitelj provodi projekt u partnerstvu s tri partnera.

Rok: 1.9.2025.

Poveznica: https://mint.gov.hr/javni-pozivi-i-natjecaji-11414/t-u-r-i-z-a-m/22181

Za pomoć oko prijave, kontaktirajte nas na: obrazovanje@simora.hr ili 044 660 115

Javni natječaj za sufinanciranje projekata u području zaštite okoliša i energetske učinkovitosti organizacija civilnog društva

Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost objavio je Javni natječaj za sufinanciranje projekata u području zaštite okoliša i energetske učinkovitosti organizacija civilnog društva (udruga) (JN ZO/ENU 1/2025).

Predmet Javnog natječaja je sufinanciranje projektnih aktivnosti unutar dva prioriteta:

  • Zaštita okoliša;
  • Energetska učinkovitost.

Najmanji iznos donacije koji se može prijaviti i ugovoriti po pojedinom projektu je 2.650,00 eura a najveći iznos je 20.000,00 eura.

Provedba projekta mora biti dovršena najkasnije u roku od 12 mjeseci od dana stupanja ugovora na snagu.

Pravo na sredstva Fonda za sufinanciranje projekata po ovom natječaju mogu ostvariti organizacije civilnoga društva s pravnim statusom udruge, koja je registrirana i djeluje u Republici Hrvatskoj, čiji projekt se u cijelosti provodi u Republici Hrvatskoj, a osigurava zaštitu i promicanje jednakosti te stvara pretpostavke za ostvarenje jednakih mogućnosti, čime se osigurava zaštita od diskriminacije.

Udruga može podnijeti prijavu na natječaj samostalno ili u partnerstvu s:

  • jednom ili više udruga koje ispunjavaju propisane uvjete;
  • dječjim vrtićem, koji je javna ustanova i obavlja djelatnost predškolskog odgoja kao javnu službu sukladno Zakonu o predškolskom odgoju i obrazovanju („Narodne novine“ broj 10/97, 107/07, 94/13, 98/19, 57/22 i 101/23), a korisnik je državnog proračuna ili proračuna jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave te poslovne knjige vodi sukladno propisima proračunskog računovodstva,
  • osnovnom ili srednjom školom, koja je javna ustanova i obavlja djelatnost osnovnog ili srednjeg odgoja i obrazovanja sukladno Zakonu o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (NN 87/08, 86/09, 92/10, 105/10, 90/11, 5/12, 16/12, 86/12, 94/13, 136/14 – RUSRH , 152/14, 07/17, 68/18, 98/19, 64/20 i 151/22, 155/23, 156/23), a koja je korisnik državnog proračuna ili proračuna jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave, te vodi poslovne knjige sukladno propisima proračunskog računovodstva;
  • jedinicom lokalne i područne (regionalne) samouprave;
  • drugim potencijalnim partnerima, npr. Zavod za javno zdravstvo, fakulteti, Javne ustanove koje upravljaju zaštićenim područjem i sl.

Rok: 30.8.2025.

Više informacija nalazi se OVDJE.

Za pomoć oko prijave, kontaktirajte nas na: obrazovanje@simora.hr ili 044 660 115

Projekti organizacija civilnog društva usmjerenih podršci roditeljstvu u 2025. godini

Ministarstvo demografije i useljeništva objavilo je Poziv za dodjelu financijskih sredstava „Projekti organizacija civilnog društva usmjerenih podršci roditeljstvu u 2025. godini“.

Cilj poziva je doprinijeti poticajnom okruženju za obitelji s djecom kroz unaprjeđenje dostupnih i kvalitetnih izvaninstitucionalnih  usluga aktivne podrške roditeljstvu u lokalnim zajednicama.

Specifični ciljevi poziva su:

  • osigurati široku dostupnost kvalitetnih i priuštivih usluga aktivne podrške roditeljima u skrbi o djeci u urbanim, prigradskim i ruralnim područjima, jačajući kapacitete i potičući suradnju lokalnih organizacija i dionika;
  • pružiti podršku u planiranju obitelji, reproduktivnom zdravlju, zdravlju trudnica i novorođenčadi te dojenju;
  • osnažiti roditeljske kompetencije za skrb o djeci;
  • promicati ravnopravno roditeljstvo;
  • podržati ravnotežu obiteljskog i profesionalnog života roditelja;
  • pružiti podršku roditeljima u unaprjeđenju kvalitete obrazovanja djece te
  • unaprijediti mentalno zdravlje roditelja i djece potičući njihovu emocionalnu otpornost.

Najniži iznos financijskih sredstava je 6.000,00 EUR, a najviši iznos bespovratnih sredstava je 30.000,00 EUR. Intenzitet potpore (udio financijskih sredstava) po pojedinom projektnom prijedlogu može iznositi 100 %.

Prihvatljivi prijavitelji u okviru ovog Poziva su organizacije civilnog društva čija područja djelovanja uključuju aktivnosti predviđene ovim Pozivom

  • udruga;
  • zaklada;
  • vjerska zajednica;
  • pravna osoba Katoličke crkve;
  • socijalni partner (sindikat i/ili udruga sindikata više razine i/ili udruga poslodavaca i/ili udruga poslodavaca više razine).

Prijavitelj u okviru projektnog prijedloga projekt može provoditi u partnerstvu.

Prihvatljivi partneri u okviru ovog Poziva su:

-organizacije civilnog društva čija područja djelovanja uključuju aktivnosti predviđene ovim Pozivom;

  • udruga;
  • zaklada;
  • vjerska zajednica;
  • pravna osoba Katoličke crkve;
  • socijalni partner (sindikat i/ili udruga sindikata više razine i/ili udruga poslodavaca i/ili udruga poslodavaca više razine;

-jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave;

-javne ustanove čija područja djelovanja uključuju aktivnosti predviđene ovim Pozivom.

Rok: 21.7.2025. do 12:00 h

Poveznica: https://mdu.gov.hr/vijesti-4693/poziv-za-dodjelu-financijskih-sredstava-projekti-organizacija-civilnog-drustva-usmjerenih-podrsci-roditeljstvu-u-2025-godini/7296

Za pomoć oko prijave, kontaktirajte nas na: obrazovanje@simora.hr ili 044 660 115

ECOPATH: put prema održivoj budućnosti za mala i srednja poduzeća

ECOPATH je Erasmus+ projekt koji malim i srednjim poduzećima pomaže da steknu zelene vještine i razumiju principe ESG-a (ekološki, socijalni i upravljivački faktori) te kružnog gospodarstva kroz inovativan pristup – gamificirano učenje 🎮

Kako se održivost sve više nameće kao globalni prioritet, ECOPATH nudi konkretne alate i resurse koji će MSP-ovima pomoći da se prilagode nadolazećim zahtjevima i ostvare konkurentske prednosti na tržištu. Projekt je osmišljen kako bi ponudio pristupačno i interaktivno učenje, a u cilju implementacije održivih poslovnih strategija koje neće samo zadovoljiti zakonske zahtjeve, već i doprinositi zaštiti okoliša i društvenoj odgovornosti.

Što pruža ECOPATH?

1. Gamificirani materijali za učenje
ECOPATH nudi Gamebook – interaktivni alat za učenje temeljen na igri, koji omogućuje lakše razumijevanje kompleksnih tema poput ESG-a i kružnog gospodarstva. Kroz ovaj alat, sudionici mogu naučiti kako uskladiti svoje poslovanje s održivim praksama na zabavan i angažirajući način.

2. Praktične smjernice
Gamebook ne samo da pokriva teoretske osnove održivosti, već pruža konkretne smjernice za izvještavanje i implementaciju održivih poslovnih strategija. To uključuje i upute za regulativne zahtjeve i postupke izvještavanja koji su ključni za uspješno poslovanje u europskom kontekstu.

3. Podrška edukatorima i trenerima
Uz Gamebook, razvija se i vodič koji omogućuje trenerima i edukatorima da lakše prenesu znanje i prate napredak sudionika. Ovaj vodič bit će koristan i za dugoročnu uporabu, omogućujući prenosivost i implementaciju održivih rješenja u različitim sektorima.

Pridružite se ECOPATH-u! 🌱

Ukoliko ste mali i srednji poduzetnik, ili startup-ovac, ili jednostavno želite naučiti više o održivim poslovnim praksama, pridružite nam se na besplatnom online webinaru 9. srpnja 2025. u 11:00 sati kako biste saznali više o prvoj verziji obrazovnih materijala i kako projekt ECOPATH može pomoći vašem poduzeću da se prilagodi održivim poslovnim modelima.

Zainteresirani za sudjelovanje? Prijavite se putem e-maila: maria@dublinchamber.ie (pošaljite svoje ime, prezime, e-mali adresu i naziv obrta/poduzeća/startupa ukoliko ga imate)

A do tada … 🌟

Pročitajte naš prvi letak o proteklom razdoblju provedbe projekta i saznajte više o napretku koji smo postigli do sada:

Podsjećamo, ciljevi projekta ECOPATH obuhvaćaju pružanje podrške malim i srednjim poduzećima kako bi se bolje pripremili za poboljšanje vlastitog utjecaja na okoliš, te stvaranje kapaciteta edukatora za odrasle osobe sa svrhom bolje integracije znanja vezanih uz kružno gospodarstvo. Projekt ECOPATH financiran je iz programa Erasmus+, u ukupnoj vrijednosti od 250.000,00 €, u trajanju od 30 mjeseci (2024. – 2027.), a okuplja partnere iz Švedske, Hrvatske, Njemačke, Irske i Španjolske.

Za više informacija o projektu:

Kontakt: Filip Belošević, fbelosevic@simora.hr

OPG Kujundžić: spoj tradicije pčelarstva i inovativnih zdravstvenih pristupa

U Starom Grabovcu, OPG Kujundžić već deset godina razvija svoju priču koja spaja tradicionalno pčelarstvo s inovativnim zdravstvenim uslugama. Iz bogatog asortimana proizvoda, koji obuhvaća med i pčelarske proizvode, razvio je i usluge apiterapije i apinhalacije u slanoj sobi, čime osigurava stalnu aktivnost i prihode tijekom cijele godine.

Značajnu podršku u razvoju poslovanja pružila im je Razvojna agencija SIMORA. Kroz mjeru 6.3.1. za male poljoprivrednike, ostvarenu 2018. godine, OPG je nabavio traktor i prikolicu, što je znatno unaprijedilo njihove proizvodne kapacitete. Nastavak suradnje, kroz mjeru 73.12. u 2024. godini, omogućio je dodatna ulaganja u kombi i dron, povećavajući i operativnu učinkovitost.

Obje mjere bile su nam od velike pomoći,“ ističu iz OPG-u Kujundžić. „Uz stručnu podršku SIMORE, proces prijave i realizacije protekao je bez poteškoća, što nam je omogućilo fokus na daljnji razvoj poslovanja.“

Danas OPG upravlja s oko 125 košnica smještenih u kontejnerima koji se sele ovisno o sezoni paše. Osim što proizvode med i pčelarske proizvode, razvili su i dodatne usluge apiterapije i apinhalacije, koje predstavljaju važan izvor prihoda i omogućavaju stabilnost poslovanja bez obzira na sezonske promjene.

 

Proizvode i usluge OPG Kujundžić nudi na kućnom pragu, a aktivni su i na društvenim mrežama, gdje održavaju izravan kontakt s kupcima i partnerima. Smješteni su na adresi Stari Grabovac 78 te su otvoreni za nove suradnje i daljnji razvoj poslovanja.

 

 

kocaeli burun estetiği izmit burun estetiği burun estetiği izmit dolgu izmit botox izmit botoks kocaeli dolgu kocaeli botox kocaeli botoks izmit mezoterapi kocaeli mezoterapi mezoterapi