Naslovnica Blog Stranica 87

Javni poziv za poslodavce s područja pogođenog potresom

Naziv natječaja:

JAVNI POZIV za podnošenje zahtjeva za dodjelu novčane pomoći poslodavcima koji zapošljavaju osobe s invaliditetom na području pogođenom potresom

Objavljen:

Zavod za vještačenje, profesionalnu rehabilitaciju i zapošljavanje osoba s invaliditetom

Link:

http://www.zosi.hr/natjecaji/javni_poziv_za_podnosenje_zahtjeva_za_dodjelu_novcane_pomoci_poslodavcima_koji_zaposljavaju_osobe_s_invaliditetom_na_podrucju_pogodenom_potresom-325/

Prihvatljivi korisnici:

Poslodavci na području jedinica lokalne samouprave: Grad Petrinja, Grad Glina, Grad Sisak, Grad Hrvatska Kostajnica, Općina Lekenik, Općina Sunja, Općina Donji Kukuruzari, Općina Majur, Općina Dvor, Općina Topusko, Općina Gvozd, Općina Jasenovac, Općina Hrvatska Dubica, Općina Martinska Ves, Općina Pokupsko i Općina Kravarsko, koji zapošljavaju osobe s invaliditetom (upisane u Očevidnik zaposlenih osoba s invaliditetom), a čije je poslovanje pogođeno potresom.

Prihvatljivi iznos:

50.000,00 kn

Prihvatljivi troškovi:

– pokriće troškova uklanjanja štete nastale na strojevima i opremi,

– za pokriće troškova uklanjanja nastale štete na zalihama i gotovim proizvodima,

– za pokriće troškova obnove poslovnog prostora,

– za pokriće troškova nastalih uslijed preseljenja poslovanja/obavljanja djelatnosti na drugu lokaciju/područje (troškovi usluge preseljenja, trošak najma novog prostora i sl.),

– za pokriće izravnih troškova poslovanja u 2021. godini radi dovođenja poslovanja/obavljanja djelatnosti Korisnika na razinu poslovanja/obavljanja djelatnosti prije štete nastale potresom – sufinanciranje nabave repromaterijala i sirovina za proizvodnju i pružanje usluga,

– za pokriće neizravnih troškova poslovanja u 2021. godini radi dovođenja poslovanja/obavljanja djelatnosti Korisnika na razinu poslovanja/obavljanja djelatnosti prije štete nastale potresom – režijski troškovi, uredski materijal, usluge komunikacije, telefonije i interneta, poštanske usluge, održavanje računalnih sustava i web stranica,

– za pokriće troškova plaća za zaposlene osobe s invaliditetom radi dovođenja poslovanja/obavljanja djelatnosti Korisnika na razinu poslovanja/obavljanja djelatnosti prije štete nastale potresom.

Sažetak natječaja:

Predmet Javnog poziva je dodjela ograničene novčane pomoći) u ukupnom iznosu od 15.000.000,00 kuna poslodavcima koji zapošljavaju osobe s invaliditetom na području jedinica lokalne samouprave: Grad Petrinja, Grad Glina, Grad Sisak, Grad Hrvatska Kostajnica, Općina Lekenik, Općina Sunja, Općina Donji Kukuruzari, Općina Majur, Općina Dvor, Općina Topusko, Općina Gvozd, Općina Jasenovac, Općina Hrvatska Dubica, Općina Martinska Ves, Općina Pokupsko i Općina Kravarsko, na kojima je proglašena katastrofa uzrokovana potresom. Korisnik može dobiti pomoć od 50.000,00 kn za svaku zaposlenu osobu s invaliditetom.

Rok za predaju dokumentacije:

Prijave do 16.8.2021.

Kontakt odjel: poduzetnistvo@simora.hr

Bilten “Zajedno do sredstava EU fondova”

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

Download [6.93 MB]

SIMORA postala član Mreže BOND s ciljem jednake razine kvalitete poduzetničkih potpornih institucija u cijeloj Hrvatskoj

Hrvatska agencija za malo gospodarstvo, inovacije i investicije (HAMAG-BICRO) organizirala je trodnevnu konferenciju povodom otvorenja druge faze projekta Razvoj mreže poduzetničkih potpornih institucija – BOND 2, okupivši predstavnike poduzetničkih potpornih institucija (PPI), članove Mreže BOND. U okviru konferencije održana je Osnivačka skupština udruge Mreža poduzetničkih potpornih institucija, čiji je član postala i Razvojna agencija SIMORA.

Nakon uspješno završene prve faze pilot-projekta BOND, provedene u razdoblju od 2017. do kraja 2019. godine i uspostavljene Mreže BOND, HAMAG-BICRO nastavlja provedbu projekta BOND 2, čiji je cilj unaprjeđenje Mreže BOND kroz razvoj standarda za pružanje usluga poduzetničkih potpornih institucija te kroz razvoj sustava mentorstva sa svrhom podrške poduzetnicima sukladno njihovoj fazi razvoja, tržišnoj poziciji i sektoru djelatnosti, s naglaskom na jednaku razinu kvalitete i na dostupnost diljem Hrvatske. Pored unaprjeđenja postojećih i razvijanja novih standardiziranih savjetodavnih i stručnih usluga za male i srednje poduzetnike, u planu je otvaranje novih ispostava HAMAG-BICRO-a u svakoj županiji Republike Hrvatske.

Kolika je važnost podizanja kvalitete poduzetničkih potpornih institucija govori i podatak iz HAMAG-BICRO-a o broju investicija u SMŽ. Naime, zadnjih 5 godina vrijednost investicija u našoj županiji dosegla je gotovo 200 milijuna kuna, od čega je150 milijuna kuna bespovratnih sredstava. Radi se o 300-injak poduzeća koja su koristila mjere i sredstva HAMAG-BICRO-a.

Prema riječima direktora RA SIMORA Marija Čelana koji je konferenciji prisustvovao, Udruga MREŽA BOND čiji je član postala i SIMORA, potaknut će razmjenu iskustava i unaprijedit će usluge koje pružamo poduzetnicima.

Prvi bilten za projekt OBEC je objavljen

Izlazi prvi bilten našeg #OBEC projekta.

Jeste li se ikada suočili s problemom nepriznavanja svojih kvalifikacija nakon prelaka između zemalja?

Kliknite ispod kako biste pročitali kako nova tehnologija može ukloniti takve prepreke i pomoći zemljama da međusobno bolje vjeruju obrazovnim certifikatima:

OBEC Newsletter #1

Podsjećamo, projekt OBEC europski je projekt na kojemu je RA Simora partner u provedbi. Za cilj ima  istražiti potencijal inovativnih tehnologija, u ovom slučaju blockchain tehnologije, kako bi se pojednostavio i stvorio ujednačen sustav izdavanja i validacije diploma/potvrda/certifikata te, na taj način, postigle velike promjene u obrazovnom području. Vrijednosti je veće od 230 tisuća eura s trajanjem do listopada 2022. godine.

Edukacija o crowdfundingu – prijave u tijeku

Besplatna edukacija na temu Crowdfunding – inovativni model financiranja projekata“ održava se 17. lipnja 2021., u Poduzetničkom inkubatoru Pismo u Novskoj.

Prijave se zaprimaju putem obrasca: https://docs.google.com/forms/d/1dToX-ZKIlRijwYCBmJpnkACmZtEThNl9OhXb2InRMTk/edit

Teme koje obrađuje radionica:
  1. Uvod u crowdfunding

– Uvod u crowdfunding – temeljni pojmovi, povijesni razvoj, statistika i pregled stanja na tržištu, dostupni modeli crowdfundinga, prednosti i nedostaci modela, zakonsko uređenje crowdfundinga u Hrvatskoj i EU

2. Crowdfunding platforme

– Pregled domaćih i međunarodnih platformi te njihovih uvjeta za financiranje projekata

3. Izrada i provedba crowdfunding kampanje

– Kako pripremiti i provesti uspješnu crowdfunding kampanju – poslovna analiza, prezentacija projekta na platformi, marketing i upravljanje kampanjom, najčešće greške, savjeti i iskustva

4. Primjeri uspješnih reward, lending i equity kampanja iz Hrvatske i inozemstva

– Primjeri uspješnih projekata i njihovo predstavljanje od strane samih pokretača kampanja

5. Identifikacija i razrada potencijalnih projekata polaznika

– Rad u grupama uz mentorsku pomoć predavača – razrada projekata polaznika putem crowdfunding canvas poslovnog modela, identifikacija optimalnog načina financiranja

6. Rasprava, zaključci i završni savjeti

–   Završno savjetovanje polaznika te prezentacija preporuka za financiranje pojedinih projekata

–   Rasprava uz formiranje zajedničkih preporuka za unapređenje javnih potpornih mehanizama i politika za poticanje crowdfundinga

  • Mogućnost individualnog razgovora s predavačem

Ponovljeni Javni poziv srednjim školama za sudjelovanjem u izložbi „Hrana nije otpad, i ja mogu utjecati“

Ministarstvo poljoprivrede je 10.6.2021., s ciljem podizanja svijesti javnosti o problematici otpada od hrane, objavilo Ponovljeni Javni poziv srednjim školama za sudjelovanjem u izložbi „Hrana nije otpad, i ja mogu utjecati“ u dvije sekcije.

 

Rok za dostavu prijava je 21.6.2021.

 

Ideja izložbe „Hrana nije otpad, i ja mogu utjecati“ je da u sedam tematskih sekcija učenici srednjih škola kroz svoje praktične i kreativne radove podignu svijest javnosti o problemu bacanja hrane te potrošačima pruže jednostavne savjete kako je moguće smanjiti otpad od hrane u svakodnevnom životu.

 

Održavanje izložbe predviđeno je za 29.9.2021., na Svjetski dan osviještenosti o otpadu od hrane, u paviljonu na Trgu bana Josipa Jelačića u Zagrebu u trajanju od 10 do 19 sati i bit će besplatna za sve posjetitelje.

 

U okviru ponovljenih sekcija 1. i 2. izložbeni radovi učenika imaju cilj osvijestiti činjenice o nastanku i količinama otpada od hrane u svijetu i Hrvatskoj te njegovom utjecaju na okoliš, osobito s obzirom na činjenicu da nemali dio stanovništva gladuje.

 

Izvor: https://poljoprivreda.gov.hr/vijesti/poziv-na-ukljucenje-u-izlozbu-hrana-nije-otpad-i-ja-mogu-utjecati/4686

 

Objavljen poziv za ostvarivanje Potpora za Europske projekte suradnje u 2021. godini

Izvršna agencija za obrazovanje i kulturu (EACEA) objavila je poziv za ostvarivanje Potpora za Europske projekte suradnje u 2021. godini, nakon što je Europska komisija 26.5.2021. službeno objavila početak novog programa za potporu europskim kulturnim i kreativnim sektorima.

 

Cilj poziva je osigurati bolji pristup europskoj kulturi i umjetničkim djelima te promovirati inovacije i kreativnost, a njime će se podržati Europski projekti suradnje s početkom provedbe u 2021.

 

Potpora za Europske projekte suradnje odnosi se na transnacionalne projekte koji uključuju kulturne i kreativne organizacije iz različitih zemalja koje sudjeluju u Programu. Kroz ovaj će se Poziv kulturnim organizacijama svih veličina pružiti mogućnost koprodukcije, suradnje, eksperimentiranja, inovacija, mobilnosti i razmjene znanja i iskustava.

 

Projekti mogu obuhvaćati jedan ili više kulturnih i kreativnih sektora te mogu biti interdisciplinarni.

Projektni prijedlozi mogu se baviti jednim (najviše dva) od navedenih prioriteta:

1) razvoj publike
2) socijalna inkluzija
3) održivost
4) nova tehnologija
5) međunarodna dimenzija
6) posebni sektorski prioritet (područje knjige, glazbe, arhitekture, kulturne baštine)

 

Za ovaj Poziv na dostavu prijedloga osigurana su sredstva u ukupnom iznosu 60.942.906 eura, pri čemu maksimalan iznos potpore po projektu iznosi:

  • EUR 200.000 – za manje projekte suradnje (COOP1)
  • EUR 1.000.000 – za srednje projekte suradnje (COOP2)
  • EUR 2.000.000 – za veće projekte suradnje (COOP3)

Ovim Pozivom Izvršna agencija predviđa sufinanciranje oko 130 projektnih prijedloga i zadržava pravo ne dodijeliti sva osigurana sredstva.

 

Prijedlozi se podnose u ime partnerskih konzorcija u sastavu:

  • najmanje tri organizacije iz tri različite države koje sudjeluju u potprogramu Kultura – za manje projekte suradnje (COOP1)
  • najmanje pet organizacija iz pet različitih država koje sudjeluju u potprogramu Kultura – za srednje projekte suradnje (COOP2)
  • najmanje deset organizacija iz deset različitih država koje sudjeluju u potprogramu Kultura – za veće projekte suradnje (COOP3)

 

U projektima mogu sudjelovati pravne osobe (privatne i javne), ali i tijela nacionalne, regionalne i lokalne vlasti čija osnovna djelatnost pripada djelokrugu kulture, pri čemu vodeći partner mora biti u mogućnosti potkrijepiti svoju pravnu osobnost (istoga imena i statusa) za razdoblje od protekle dvije godine.

 

Rok za prijave je 7.9.2021. do 17:00 sati.

 

Izvor: https://min-kulture.gov.hr/vijesti-8/objavljen-poziv-za-ostvarivanje-potpora-za-europske-projekte-suradnje-u-2021-godini/21004

 

 

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

Download [1.14 MB]

 

Kontakt: RA SIMORA, Odjel za EU projekte

044/544-930

 

U tijeku prijave na besplatnu radionicu o digitalnom marketingu

U sklopu projekta Development of Cross-Border Cooperation Network of Creative Industries – CREATIVE@CBC financiranog iz europskog fonda za regionalni razvoj kroz IPA komponentu II – Prekogranična suradnja INTERREG IPA Hrvatska – Bosna i Hercegovina – Crna Gora 2014 – 2020, a kojega provodi Razvojna agencija Sisačko-moslavačke županije SI-MO-RA d.o.o. raspisuje se

JAVNI POZIV

za besplatnu edukaciju

Digitalni marketing

koja će se od 23. do 26.6. te od 19. do 21.7.2021.  održavati u Novskoj, u Kreativnom centru, Radnička bb – PISMO Novska, radnim danom od 9 do 16 sati

 

Cilj projekta Development of Cross-Border Cooperation Network of Creative Industries – CREATIVE@CBC je razvoj mreže kreativnih industrija i osnivanje kreativnih centara s ciljem promicanja novih poslovnih modela u svrhu poticanja gospodarskog razvoja. Kulturne i kreativne industrije pripadaju jednom od najbrže rastućih sektora i glavni su pokretači razvoja ekonomija razvijenih zemalja te predstavljaju i značajan izvor prihoda i zapošljavanja.

Program obuke iz digitalnog marketinga obuhvaća obrađivanje sljedećih tema: Digitalni marketing kao sredstvo unaprjeđenja poslovanja, Upotreba društvenih mreža za male i srednje poduzetnike, Kreiranje sadržaja na društvenim mrežama, stranicama, publikacijama i slično te SEO optimizacija.

Program je primarno namijenjen:

  • Mladim nezaposlenim osobama
  • Svima onima koji žele brzo pokrenuti samostalni posao, bilo kod nas ili putem interneta na globalnom nivou
  • Svima onima koji žele nadograditi već postojeća znanja i dodatno ih komercijalizirati
  • Svim ostalim zainteresiranim ljudima koji imaju želju steći znanja iz navedenih područja u cilju (samo)zapošljavanja.

 

          Najavljujemo edukaciju: Multimedija – ljeto 2021.

                            Prijave na simora@simora.hr do 20.6.2021.

10 proizvođača s područja pogođenog potresom u SMŽ može ostvariti potporu za brendiranjem svojih proizvoda – prijave u tijeku

Naziv natječaja: Pozivni natječaj za podnošenje prijava malih proizvođača s područja pogođenog potresom u Sisačko-moslavačkoj županiji za dodjelu potpore u obliku dizajna i promidžbe na Facebooku

Objavljen: 08. lipnja 2021. godine

Link: https://lag-zrinskagora-turopolje.hr/solidarno-za-male-proizvodace/ https://dpointis.com/natjecaj.html?fbclid=IwAR1KklRiJAtpUps20CLd1frx5dM8igSxfFIG0oiOprsGSSpByOhcfk0Ev40

Prihvatljivi korisnici: Na pozivni natječaj se mogu prijaviti isključivo pravne osobe: OPG-ovi, obrti, mikro i mala poduzeća (j.d.o.o ili d.o.o) s područja pogođenog potresom unutar Sisačko-moslavačke županije koji imaju registriranu proizvodnu ili prerađivačku djelatnost te nemaju više od 5 zaposlenih.

Sažetak natječaja:

Predmet pozivnog natječaja je podnošenje zahtjeva za dodjelu potpore u obliku dizajna i promidžbe putem društvene mreže Facebook malim proizvođačima i prerađivačima (u daljnjem tekstu prijavitelj) s područja pogođenog potresom u Sisačko-moslavačkoj županiji. Kroz ovaj natječaj bit će odabrano 10 malih proizvođača ili prerađivača s područja pogođenog potresom koji imaju potrebu za brendiranjem svojih proizvoda te žele nastaviti svoje poslovanje na Banovini. Naglasak je stavljen na proizvođače pekmeza, džemova, meda, prirodnih sokova, vina, likera, rakije, sira, prirodne kozmetike, suvenira i sličnih proizvoda. Svaki izabrani korisnik dobiva: novi vizualni identitet ili redizajn postojećeg, dizajn naljepnica za tri proizvoda, tisak naljepnica u ukupnoj količini od 300 komada, postavljanje poslovnog profila na Facebooku, upravljanje profilom mjesec dana te podršku u obliku savjetovanja i usmjeravanja u trajanju od 5 mjeseci.

Rok za predaju dokumentacije: Od 7. lipnja i traju do 20. lipnja do ponoći.

Kontakt odjel: Odjel za ruralni razvoj

044/660-116    095/308 9201

ruralni@simora.hr

Otvoren natječaj 7.4.1. – dostupna sredstva za ulaganje u ruralne krajeve

Naziv natječaja: 7.4.1 „Ulaganja u pokretanje, poboljšanje ili proširenje lokalnih temeljnih usluga za ruralno stanovništvo, uključujući slobodno vrijeme i kulturne aktivnosti te povezanu infrastrukturu“

Objavljen:  07. lipnja 2021. godine

Link: https://www.apprrr.hr/objavljen-novi-natjecaj-za-provedbu-tipa-operacije-7-4-1/

Prihvatljivi korisnici:

  • jedinice lokalne samouprave – za sve prihvatljive projekte unutar Natječaja
  • trgovačka društva u većinskom vlasništvu jedinica lokalne samouprave – za projekte tržnica
  • javne ustanove dječji vrtići– za projekte dječjih vrtića
  • dobrovoljna vatrogasna društva – za projekte vatrogasnih domova

Prihvatljivi iznos:

Najniža vrijednost potpore po projektu iznosi 15.000 EUR, a najviša vrijednost potpore po projektu do 1.000.000 EUR u kunskoj protuvrijednosti, dok je intenzitet javne potpore od 80 do 100%

Prihvatljivi troškovi:

Troškovi građenja (gradnja i rekonstrukcija) vatrogasnih domova dobrovoljnog vatrogasnog društva, društvenog doma/kulturnog centra, sportske građevine, dječjeg vrtića, tržnice i troškovi opremanja vatrogasnih domova dobrovoljnog vatrogasnog društva, društvenog doma/kulturnog centra, sportske građevine, dječjeg vrtića, tržnice.

Sažetak natječaja:
Svrha Natječaja je poboljšanje životnih uvjeta u ruralnim sredinama, doprinos atraktivnosti sela i njegovom razvojnom potencijalu za druge aktivnosti te poticanje rasta i društveno – ekonomske održivosti kroz potporu ulaganjima u osnivanje, poboljšanje ili proširenje lokalnih temeljnih usluga za ruralno stanovništvo, uključujući slobodno vrijeme i kulturu, te pripadajuću infrastrukturu.

Rok za predaju dokumentacije:

Od 16. srpnja 2021. godine od 12:00 sati do 30. rujna 2021. godine do 12:00 sati.

Kontakt odjel: Odjel za ruralni razvoj

044/660-116    095/308 9201

ruralni@simora.hr

kocaeli burun estetiği izmit burun estetiği burun estetiği izmit dolgu izmit botox izmit botoks kocaeli dolgu kocaeli botox kocaeli botoks izmit mezoterapi kocaeli mezoterapi mezoterapi