Naslovnica Blog Stranica 84

Javni poziv prijevoznicima za provedbu mjera pomoći

Naziv natječaja: JAVNI POZIV (PRIJEVOZNICI) – za provedbu mjere pomoći pogođenim djelatnostima iz prometnog sektora za pokretanje i normalizaciju tekućeg poslovanja uslijed aktualne pandemije COVID-19

Objavljen:  14.07.2021.

Link: https://mmpi.gov.hr/promet-11623/javni-poziv-prijevoznici-za-provedbu-mjere-pomoci-pogodjenim-djelatnostima-iz-prometnog-sektora-za-pokretanje-i-normalizaciju-tekuceg-poslovanja-uslijed-aktualne-pandemije-covid-19/22795

Prihvatljivi korisnici: Poduzetnici u sektoru mora, prometa i infrastrukture koji su  povezani s djelatnosti NKD 49.39 – Ostali kopneni prijevoz  putnika, d.n. i obavljaju povremeni prijevoz putnika, a koji su  bili, i još uvijek jesu, izloženi aktualnoj pandemiji te su pretrpjeli značajan pad prihoda. Tako će se poduzetnicima iz ovog sektora koji su tijekom 2020., odnosno 2021. godine, pretrpjeli pad poslovnih prihoda u odnosu na 2019. godinu u iznosu od najmanje 75% nadoknaditi dio ili svi troškovi poslovanja.

Prihvatljivi iznos:

Iznos potpore iznosi:

  1. a) za osobni automobil M1 kategorije (kapaciteta 7+1; 8+1 putničko mjesto računajući i mjesto vozača): iznos potpore poduzetniku ne može biti veći od utvrđenih prihvatljivih troškova poslovanja poduzetnika, ali ukupno ne  veći od 3.000,00 kuna po prijevoznoj jedinici;
  2. b) za autobuse M2 i M3 kategorije: iznos potpore poduzetniku ne može biti veći od utvrđenih i prihvatljivih troškova poslovanja poduzetnika, ali ukupno ne veći od 7.000,00 kuna po prijevoznoj jedinici.

Prihvatljivi troškovi:

  1. a) troškovi za osobni automobil M1 kategorije (kapaciteta 7+1; 8+1 putničko mjesto računajući i mjesto vozača)
  2. b) troškovi za autobuse M2 i M3 kategorije

Sažetak natječaja:

Ovim Programom Vlada Republike Hrvatske nastavlja s mjerama pomoći namijenjenim pogođenim sektorima, a među najpogođenijima je upravo sektor prometa, odnosno povremeni prijevoznici i brodari kojima je ovaj program potpore i usmjeren. Program predviđa potpore usmjerene pokretanju i normalizaciji tekućeg poslovanja uslijed aktualne pandemije, kao mjeru jednokratne državne potpore malih vrijednosti prometnom sektoru. Ove potpore će pridonijeti opravku poslovanja prijevoznika i brodara koji u ovu turističku sezonu, ali i u sljedeću poslovnu godinu, mogu krenuti s povećanom likvidnošću i smanjenim obavezama što će zasigurno pridonijeti oporavku cijelog sektora.

Rok za predaju dokumentacije: Od objave Poziva do 01. studenog 2021. godine.

Kontakt odjel: poduzetnistvo@simora.hr

Priča o uspjehu OPG-a Lujić Ivan koji je 100 % bespovratno ostvario 1.012.662,78 kuna

Zašto je Sisačko-moslavačka županija treća po povučenim sredstvima za ruralni razvoj u Hrvatskoj potvrđuje i novi uspjeh koji dolazi kroz rezultate natječaja za Podmjeru 4.4.“Potpora za neproduktivna ulaganja povezana s ostvarenjem ciljeva poljoprivrede, okoliša i klimatskih promjena“- provedbu tipa operacije 4.4.1. „Neproduktivna ulaganja povezana s očuvanjem okoliša“ iz koje je Obiteljsko poljoprivredno gospodarstvo Ivana Lujića iz Starog Grabovca u Novskoj dobilo iznos od 1.012.662,78 kuna 100% bespovratno od strane Agencije za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju.

Ivan Lujić dugi niz godina bavi se poljoprivredom. S radom je započeo 2006. godine uzgajajući konje, potom krave i telad, a kasnije je proizvodnju proširio i na ratarstvo, dok će sad u Mlaci i Jablancu na području Općine Jasenovac i zaštićenom području Parka prirode Lonjsko polje krčiti poljoprivredno zemljište ukupne površine od 9,97 ha. Na očišćenom i pripremljenom zemljištu planira se sjetva žitarica i krmnog bilja. “Do sada sam samo jedan put i to 2008. godine dobio sredstva kroz mjeru kapitalnih ulaganja za kupnju traktora. Trebalo je više od deset godina rada, ali i stjecanja hrabrosti da se prijavim na neki natječaj. Smatram da je ovo poslovni potez koji će dugoročno pozitivno utjecati na razvoj mog OPG-a.”, uz zahvalu na pripremi dokumentacije RA SIMORA-i rekao je poljoprivrednik Ivan Lujić.

Prema riječima Hrvoja Ivanušića, tim odjela za ruralni razvoj goinama uspješno realizira projekte na svim raspisanim mjerama. “Imamo ogromno iskustvo i zato naši klijenti ostvaruju itekako dobre rezultate po završetku nekog natječaja! Naša briga jest razvoj ruralnih krajeva i zato nas vesele i projekti koji utječu na širi domet u životu stanovnika tih krajeva jer poboljšavaju njihovu svakodnevicu. Takvi primjeri su i novi dječiji vrtić u Velikoj Ludini, vatrogasni dom sa kulturnim centrom u Jasenovcu ili turistički i kulturni centar u Lekeniku koji se upravo gradi.”, rekao je Ivanušić voditelj odjela ruralnog razvoja u RA SIMORA.

Javni poziv brodarima putničkih brodova za provedbu mjera pomoći

Naziv natječaja: JAVNI POZIV (BRODARI) – za provedbu mjere pomoći pogođenim djelatnostima iz prometnog sektora za pokretanje i normalizaciju tekućeg poslovanja uslijed aktualne pandemije COVID-19

Objavljen:  14.07.2021.

Link: https://mmpi.gov.hr/more-11622/javni-poziv-brodari-za-provedbu-mjere-pomoci-pogodjenim-djelatnostima-iz-prometnog-sektora-za-pokretanje-i-normalizaciju-tekuceg-poslovanja-uslijed-aktualne-pandemije-covid-19/22794

Prihvatljivi korisnici: Poduzetnici koji obavljaju povremeni prijevoz putnika (brodari putničkih brodova koji su namijenjeni za jednodnevna i višednevna  turistička putovanja u nacionalnoj plovidbi) koji su povezani s  djelatnostima Pomorski i obalni prijevoz putnika (NKD 50.10), Djelatnost putničkih agencija (NKD 79.11), ako su povezane s  nautičkim prometom u smislu jednodnevnih i višednevnih kružnih putovanja te Djelatnost organizatora putovanja (turoperatori) (NKD  79.12), ako su povezani s nautičkim prometom u smislu jednodnevnih i  višednevnih kružnih putovanja. Uvjet je da su bili, i još uvijek jesu, izloženi aktualnoj pandemiji te su pretrpjeli značajan pad prihoda. Tako će se poduzetnicima iz ovog sektora koji su tijekom 2020., odnosno 2021. godine, pretrpjeli pad poslovnih prihoda u odnosu na 2019. godinu u iznosu od najmanje 75% nadoknaditi dio ili svi troškovi poslovanja.

Prihvatljivi iznos: Iznos potpore iznosi ne više od utvrđenih prihvatljivih troškova poslovanja poduzetnika u promatranom periodu, pri čemu ukupni iznos potpore po  prijevoznoj jedinici ne može biti veći od 25.000,00 kuna.

Prihvatljivi troškovi:

– trošak veza u luci,

– trošak obveza prema Hrvatskom registru brodova,

– trošak osiguranja broda,

– trošak usluge knjigovodstvenog servisa i

– drugi troškovi izravno povezani s obavljanjem registrirane  djelatnosti.

Sažetak natječaja:

Ovim Programom Vlada Republike Hrvatske nastavlja s mjerama pomoći namijenjenim pogođenim sektorima, a među najpogođenijima je upravo sektor prometa, odnosno povremeni prijevoznici i brodari kojima je ovaj program potpore i usmjeren. Program predviđa potpore usmjerene pokretanju i normalizaciji tekućeg poslovanja uslijed aktualne pandemije, kao mjeru jednokratne državne potpore malih vrijednosti prometnom sektoru. Ove potpore će pridonijeti opravku poslovanja prijevoznika i brodara koji u ovu turističku sezonu, ali i u sljedeću poslovnu godinu, mogu krenuti s povećanom likvidnošću i smanjenim obavezama što će zasigurno pridonijeti oporavku cijelog sektora.

Rok za predaju dokumentacije: Od objave Poziva do 01. studenog 2021. godine.

Kontakt odjel: poduzetnistvo@simora.hr

Otvoren poziv za financijsku potporu izdavanju znanstvenih knjiga i visokoškolskih udžbenika

Naziv natječaja: Javni poziv za financijsku potporu izdavanju znanstvenih knjiga i visokoškolskih udžbenika u tiskanome i elektroničkome obliku u 2021. godini

Objavljen: 5. srpnja 2021.

Link: https://mzo.gov.hr/istaknute-teme/natjecaji-196/javni-poziv-za-financijsku-potporu-izdavanju-znanstvenih-knjiga-i-visokoskolskih-udzbenika-u-tiskanome-i-elektronickome-obliku-u-2021-godini/4440

Prihvatljivi korisnici: Pravo prijave na Javni poziv imaju znanstvene organizacije iz sustava znanstvene djelatnosti, odnosno ustanove upisane u Upisnik znanstvenih organizacija, organizacije civilnog društva – udruge registrirane prema Zakonu o udrugama (Narodne novine, broj: 74/14, 70/17 i 98/19) i upisane u Registar udruga Republike Hrvatske te trgovačka društva pod uvjetom da su svi navedeni registrirani za nakladničku (izdavačku) djelatnost.

Prihvatljivi iznos: Financijska potpora dodjeljuje se sukladno osiguranim financijskim sredstvima u Državnome proračunu Republike Hrvatske

Prihvatljivi troškovi:

  • tisak,
  • obrada za tisak i/ili za digitalno izdanje,
  • priprema tekstova (lektura, korektura, prijevod, uređivanje bibliografije i sl.),
  • honorari za autore i recenzente,
  • izdavačka prava

Sažetak natječaja: Znanstvenom knjigom se, u smislu prvoga stavka, smatra znanstvena autorska knjiga jednog ili više autora koja donosi rezultate znanstvenih istraživanja, znanstvena urednička knjiga (zbirka tekstova jednog ili više autora, zbornik sa znanstvenoga skupa i sl.), znanstveno referentno djelo: enciklopedija, leksikon, rječnik, gramatika, pravopis, priručnik, povijesni pregled, arhivska građa i sl., kritičko izdanje djela prema izvorniku, djelo na starohrvatskome i obrada starohrvatskih (staroslavenskih) jezika te djelo za promicanje znanosti (znanstveno-popularno djelo). Visokoškolskim udžbenikom smatra se sveučilišni ili veleučilišni udžbenik sukladno rješenju odgovarajućeg povjerenstva, odnosno propisanoj proceduri odgovarajućeg visokog učilišta. Ministarstvo financira izdavanje izvornih znanstvenih djela hrvatskih autora na hrvatskom jeziku, izvornih znanstvenih djela hrvatskih autora na nekom od svjetskih jezika i prijevode onih djela sa stranih jezika koji pridonose razvoju hrvatske znanosti i visokog obrazovanja te razvoju znanstvene i stručne terminologije na hrvatskome jeziku.

Rok za predaju dokumentacije: 31. kolovoza 2021. godine.

Kontakt odjel: obrazovanje@simora.hr

Otvoren natječaj za potpore pripreme i održavanja znanstvenih i znanstvenostručnih skupova i škola

Naziv natječaja: Javni poziv za financijsku potporu u pripremi i održavanju znanstvenih i znanstvenostručnih skupova i škola u 2021. godini

Objavljen: 5. srpnja 2021.

Link: https://mzo.gov.hr/istaknute-teme/natjecaji-196/javni-poziv-za-financijsku-potporu-u-pripremi-i-odrzavanju-znanstvenih-i-znanstvenostrucnih-skupova-i-skola-u-2021-godini/4442

Prihvatljivi korisnici: Pravo prijave na Javni poziv imaju znanstvene organizacije iz sustava znanstvene djelatnosti, odnosno ustanove upisane u Upisnik znanstvenih organizacija te organizacije civilnog društva – znanstvene i znanstvenostručne udruge registrirane prema Zakonu o udrugama (Narodne novine, broj: 74/14 i 70/17 i 98/19) i upisane u Registar udruga Republike Hrvatske.

Prihvatljivi iznos:  do 50.000,00 kn

Prihvatljivi troškovi:

  • pripremnih troškova organizacije skupa/škole (tiskanje poziva, obavijesti, programa, materijala, poštarina, izrada internetske stranice skupa/škole),
  • najma dvorane i opreme za vrijeme održavanja skupa/škole (do pet dana),
  • tiskanja knjige sažetaka radova i ostalih materijala sa skupa/škole na drugim medijima,
  • ostalih troškova izravno vezanih uz provedbu programa skupa/škole (npr. usluge usmenog i pisanog prijevoda, usluga lektoriranja i recenziranja radova, troškova puta i smještaja organizatora i pozvanih predavača i drugi)

Sažetak natječaja: Sukladno ovome javnom pozivu Ministarstvo će dodjeljivati financijsku potporu organizatorima znanstvenih i znanstvenostručnih skupova/škola održanima u razdoblju od 1. siječnja do 31. prosinca 2021. godine.

Znanstvenim i znanstvenostručnim skupom, u smislu prvoga stavka, smatra se redovito ili povremeno okupljanje znanstvenika i stručnjaka radi prezentacije rezultata znanstvenih istraživanja, razmjene iskustava i rasprave o važnim pitanjima iz pojedinog područja znanosti te donošenja smjernica i odluka u vezi s poticanjem daljnjeg razvoja znanosti i struke.

Znanstvenom i znanstvenostručnom školom, u smislu prvoga stavka, smatra se redovito ili povremeno znanstveno-edukacijsko okupljanje namijenjeno studentima i mladim znanstvenicima.

Rok za predaju dokumentacije: 31. kolovoza 2021. godine, u 16.00 sati.

Kontakt odjel: obrazovanje@simora.hr

Ako želite svojim programima popularizirati znanost, sad je prilika za ostvarenje financijske potpore

Naziv natječaja: Javni poziv za financijsku potporu programima popularizacije znanosti u 2021. godini

Objavljen: 5. srpnja 2021.

Link: https://mzo.gov.hr/istaknute-teme/natjecaji-196/javni-poziv-za-financijsku-potporu-programima-popularizacije-znanosti-u-2021-godini/4443

Prihvatljivi korisnici: Pravo prijave na Javni poziv imaju znanstvene organizacije iz sustava znanstvene djelatnosti, odnosno ustanove upisane u Upisnik znanstvenih organizacija te organizacije civilnog društva – udruge registrirane prema Zakonu o udrugama (Narodne novine, broj: 74/14, 70/17 i 98/19) i upisane u Registar udruga Republike Hrvatske, a koje se bave znanstvenostručnim, obrazovnim ili popularno-znanstvenim aktivnostima.

Prihvatljivi iznos: do 50.000,00 kn

Prihvatljivi troškovi:

  • oprema i potrošni materijal,
  • najam prostora i tehnička podrška,
  • hotelski smještaj i putni troškovi gostujućih edukatora i organizatora

Sažetak natječaja: Sukladno ovome javnom pozivu, Ministarstvo će dodjeljivati financijsku potporu organizatorima programa popularizacije znanosti započetima u 2021. godini za aktivnosti provedene u razdoblju od 1. siječnja do 31. prosinca 2021. godine. Programom popularizacije znanosti smatraju se neprofitni programi i događaji kojima se promiču znanost, znanstveno-istraživački rad i/ili znanstvene metode među djecom, učenicima, mladima i u široj društvenoj zajednici. Programom popularizacije znanosti ne smatraju se znanstveni ili znanstvenostručni skupovi (konferencije, kongresi, simpoziji, susreti, skupovi, savjetovanja i sl.) i škole te aktivnosti povezane s znanstveno-izdavačkom djelatnošću.

Rok za predaju dokumentacije: 31. kolovoza 2021. godine, u 16.00 sati.

Kontakt odjel: obrazovanje@simora.hr

Održana konferencija u povodu završetka izgradnje i opremanja posjetiteljskog centra Crna roda Osekovo

Predstavnici Javne ustanove “Park prirode Lonjsko polje” s partnerima u provedbi projekta “Povećanje privlačnosti i obrazovnog kapaciteta Parka prirode Lonjsko polje izgradnjom posjetiteljskog centra “Crna roda” Osekovo”, Sisačko – moslavačkom županijom i Gradom Popovača održali su konferenciju na kojoj je obilježen završetak izgradnje i opremanja Posjetiteljskog centra, projekta koji provodi i upravlja Razvojna agencija SIMORA.

Opći cilj projekta, ukupne vrijednosti 20.315.914,88 HRK, od čega bespovratna sredstva Europske unije iz Europskog fonda za regionalni razvoj (kroz Operativni program Konkurentnost i kohezija iznose 12.826.999,00 HRK,  je povećati atraktivnost Parka prirode Lonjsko polje te povećati obrazovni kapacitet ciljanih skupina kao što su zaposlenici Parka, lokalno stanovništvo i ostali relevantni dionici na području Parka. Projekt sufinanciraju i Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja te Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost.

Posjetiteljski centar Crna roda je moderan, suvremeni arhitektonski kompleks unutar kojeg se nalaze: info centar, suvenirnica, prezentacijska dvorana, brojni edukativni i interaktivni interpretacijski sadržaji. Centar je projektirao Tonči Čerina, dipl.ing.arh. (roth i čerina d.o.o.), a radove izgradnje izveo Građevinsko-uslužni obrt PE-GRA iz Novske.

Ravnateljica PPLP Marija Kušmiš se u obraćanju zahvalila svima koji su sudjelovali u provedbi projekta, naglasila njegovu važnost za Park prirode, ali i lokalno stanovništvo te Sisačko – moslavačku županiju, koja ima ogroman potencijal razvijati županiju podizanjem kvalitete posjetiteljske infrastrukture i sadržaja kao jedinstvenu turističku destinaciju središnje Hrvatske, tik do glavnog grada Zagreba.

Zamjenica direktora RA SIMORA te voditeljica projekta Andreja Šeperac obratila se i u ime Razvojne agencije naglasila važnost projekata kojima rukovodi SIMORA. “Naši su projekti izuzetno veliki, i u ovakvim prilikama kad se projekt infrastrukturno privodi kraju ne možemo ne biti sretni. Još je posla pred nama, ali Sisačko-moslavačka županija, Popovača i Lonjsko polje imaju odličan turistički sadržaj koji je omogućila Europska unija!”, izjavila je Šeperac.

Otvoren natječaj za mjeru 5.2.1. – obnova poljoprivrednog zemljišta i proizvodnog potencijala

Naziv natječaja: 5.2.1. Obnova poljoprivrednog zemljišta i proizvodnog potencijala

Objavljen: 13. srpnja 2021.

Link: https://www.apprrr.hr/objavljen-novi-natjecaj-za-provedbu-tipa-operacije-5-2-1-obnova-poljoprivrednog-zemljista-i-proizvodnog-potencijala/

Prihvatljivi korisnici:  Fizičke i pravne osobe upisane u Upisnik poljoprivrednika ili registrirane u Jedinstvenom registru domaćih životinja (JRDŽ) do trenutka podnošenja zahtjeva za potporu.

Prihvatljivi iznos:

100% od ukupnih prihvatljivih troškova projekta

Prihvatljivi troškovi: Sanacija poljoprivrednog zemljišta zbog likvefakcije, građenje poljoprivrednih gospodarskih objekata i pripadajuće infrastrukture, popravak ili nabava novih/rabljenih poljoprivrednih strojeva, mehanizacije i opreme, nabava domaćih životinja, nabava i sadnja višegodišnjih nasada i višegodišnjeg bilja, kupnja poljoprivrednog zemljišta, opći troškovi.

Sažetak natječaja: Prihvatljiva je obnova poljoprivrednog potencijala na područjima svih JLS u kojima je proglašena prirodna nepogoda zbog potresa 22.3.2020. godine i na području svih JLS u kojima je proglašena prirodna nepogoda zbog potresa od 28.12.2020. godine. Uništenje poljoprivrednog potencijala korisnika mora iznositi najmanje 30 %.

Rok za predaju dokumentacije:  od 13. srpnja do 13. rujna 2021. godine.

Kontakt odjel: Odjel za ruralni razvoj

044/660-116    095/308 9201

ruralni@simora.hr

Online događaj ZA SVE PODUZETNIKE!

21. srpnja 2021. s početkom u 10 sati održat će se online informativni događaj namijenjen svim malim i srednjim poduzetnicima, kao i poduzetnicima početnicima, pod nazivom „Mogućnosti za poduzetnike“.

Online događaj održat će se u sklopu projekta Crown of entrepreneurial ideas for success – CROWN s ciljem podizanja svijesti šire javnosti o brojnim mogućnostima i korisnim prilikama za sve poduzetnike kako bi bili uspješniji, produktivniji i konkurentniji.

Događaj će se održati putem ZOOM aplikacije, a registrirati se možete putem linka.

Mali, srednji i poduzetnici početnici! Ne propustite! Saznajte brojne mogućnosti poboljšanja svojega rada kroz vrhunske goste predavače iz raznih područja, te poslušajte zanimljive i uspješne priče iz svijeta poduzetništva.

#CROWN

Otvoren javni poziv za Programe potpora male vrijednosti za pomoć pogođenoj industriji kulturnih i umjetničkih događanja

Naziv natječaja: Javni poziv za provedbu Programa potpora male vrijednosti za pomoć pogođenoj industriji kulturnih i umjetničkih događanja za pokretanje i normalizaciju tekućeg poslovanja uslijed aktualne pandemije COVID-19

Objavljen:  06.07.2021.

Link: https://min-kulture.gov.hr/natjecaji-16274/javni-pozivi-404/21133

Prihvatljivi korisnici: Poduzetnici koji su profesionalni organizatori prihvatljivih događanja i poduzetnici koji obavljaju prateće djelatnosti organizacije prihvatljivih događanja. – Poduzetnici povezani s djelatnosti NKD 90.02 (Pomoćne djelatnosti u izvođačkoj djelatnosti) i to profesionalni organizatori prihvatljivih događanja, zatim poduzetnici koji obavljaju prateće djelatnosti organizacije prihvatljivih događanja (najam opreme i prodaja ulaznica), a koji mogu dokazati da im je više od 50 % poslovne aktivnosti u 2019. godini vezano uz prihvatljiva događanja, te poduzetnici koji ne potpadaju pod NKD 90.02, ali koji mogu dokazati da im je više od 50 % poslovne aktivnosti vezano uz prihvatljiva događanja.

Prihvatljivi iznos: Iznos potpore utvrđuje se kao umnožak postotka pada poslovanja poduzetnika i iznosa ukupno utvrđenih prihvatljivih troškova te ne može biti veći od ukupnog utvrđenog iznosa prihvatljivih troškova.

Prihvatljivi troškovi:

Prihvatljivim troškovima smatraju se troškovi nastali u 2020. godini i do 15.6.2021. u skladu s Pozivom i to:

-trošak najma, zakupa odnosno koncesijske naknade poslovnog prostora u kojem se obavlja djelatnost,

-trošak električne energije, vode uz pripadajuće naknade, plina, troškovi vezani uz  korištenje toplinske mreže,

-trošak najma softverske opreme, licenci i prava na korištenje programa,

-trošak odvoza komunalnog otpada,

-trošak komunalne naknade,

-trošak direktne spomeničke rente,

-pristojba HRT-a, mjesečna naknada za javno korištenje glazbe (ZAMP),

-trošak interneta, fiksne i mobilne telefonske linije,

-trošak pretplata na dnevne, tjedne i mjesečne tiskovine,

-trošak usluge knjigovodstvenog servisa,

-trošak održavanja informacijskog sustava,

-troškovi osiguranja opreme i imovine,

-trošak obveznog osiguranja i registracije gospodarskih vozila,

-usluge tehničke zaštite (čuvanje i nadzor poslovnih prostora),

-trošak obaveznih liječničkih pregleda,

-trošak osposobljavanja za rad na siguran način,

-trošak atestiranja opreme.

Sažetak natječaja:

Temeljem novih sektorskih potpora, Ministarstvo kulture i medija objavilo je Javni poziv za provedbu Programa potpora male vrijednosti za pomoć pogođenoj industriji kulturnih i umjetničkih događanja za pokretanje i normalizaciju tekućeg poslovanja uslijed aktualne pandemije COVID-19., kao mjeru potpore kulturnom sektoru.

Navedeni Programi za cilj imaju pokretanje i normalizaciju poslovanja onih poduzetnika koji su u 2020. godini pretrpjeli pad poslovnih prihoda u odnosu na 2019. godinu od najmanje 75 %. Državne potpore malih vrijednosti sukladno ovim Programima dodjeljuje Ministarstvo kulture i medija u ukupnom iznosu 54.000.000,00 kuna.

Navedene potpore bit će isplaćene jednokratno u skladu s raspisanim Javnim pozivom kojim se detaljno definiraju kriteriji za odabir poduzetnika, potrebna dokumentacija, prihvatljivi troškovi poslovanja i drugi uvjeti koje poduzetnici moraju ispuniti kako bi bili korisnici potpora iz navedenog Programa.

Rok za predaju dokumentacije: 15 dana od dana objave Poziva (Rok: 21.7.2021.)

Kontakt odjel: Odjel za poduzetništvo

poduzetnistvo@simora.hr

kocaeli burun estetiği izmit burun estetiği burun estetiği izmit dolgu izmit botox izmit botoks kocaeli dolgu kocaeli botox kocaeli botoks izmit mezoterapi kocaeli mezoterapi mezoterapi