Naslovnica Blog Stranica 83

Održana konferencija u povodu završetka izgradnje i opremanja posjetiteljskog centra Crna roda Osekovo

Predstavnici Javne ustanove “Park prirode Lonjsko polje” s partnerima u provedbi projekta “Povećanje privlačnosti i obrazovnog kapaciteta Parka prirode Lonjsko polje izgradnjom posjetiteljskog centra “Crna roda” Osekovo”, Sisačko – moslavačkom županijom i Gradom Popovača održali su konferenciju na kojoj je obilježen završetak izgradnje i opremanja Posjetiteljskog centra, projekta koji provodi i upravlja Razvojna agencija SIMORA.

Opći cilj projekta, ukupne vrijednosti 20.315.914,88 HRK, od čega bespovratna sredstva Europske unije iz Europskog fonda za regionalni razvoj (kroz Operativni program Konkurentnost i kohezija iznose 12.826.999,00 HRK,  je povećati atraktivnost Parka prirode Lonjsko polje te povećati obrazovni kapacitet ciljanih skupina kao što su zaposlenici Parka, lokalno stanovništvo i ostali relevantni dionici na području Parka. Projekt sufinanciraju i Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja te Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost.

Posjetiteljski centar Crna roda je moderan, suvremeni arhitektonski kompleks unutar kojeg se nalaze: info centar, suvenirnica, prezentacijska dvorana, brojni edukativni i interaktivni interpretacijski sadržaji. Centar je projektirao Tonči Čerina, dipl.ing.arh. (roth i čerina d.o.o.), a radove izgradnje izveo Građevinsko-uslužni obrt PE-GRA iz Novske.

Ravnateljica PPLP Marija Kušmiš se u obraćanju zahvalila svima koji su sudjelovali u provedbi projekta, naglasila njegovu važnost za Park prirode, ali i lokalno stanovništvo te Sisačko – moslavačku županiju, koja ima ogroman potencijal razvijati županiju podizanjem kvalitete posjetiteljske infrastrukture i sadržaja kao jedinstvenu turističku destinaciju središnje Hrvatske, tik do glavnog grada Zagreba.

Zamjenica direktora RA SIMORA te voditeljica projekta Andreja Šeperac obratila se i u ime Razvojne agencije naglasila važnost projekata kojima rukovodi SIMORA. “Naši su projekti izuzetno veliki, i u ovakvim prilikama kad se projekt infrastrukturno privodi kraju ne možemo ne biti sretni. Još je posla pred nama, ali Sisačko-moslavačka županija, Popovača i Lonjsko polje imaju odličan turistički sadržaj koji je omogućila Europska unija!”, izjavila je Šeperac.

Otvoren natječaj za mjeru 5.2.1. – obnova poljoprivrednog zemljišta i proizvodnog potencijala

Naziv natječaja: 5.2.1. Obnova poljoprivrednog zemljišta i proizvodnog potencijala

Objavljen: 13. srpnja 2021.

Link: https://www.apprrr.hr/objavljen-novi-natjecaj-za-provedbu-tipa-operacije-5-2-1-obnova-poljoprivrednog-zemljista-i-proizvodnog-potencijala/

Prihvatljivi korisnici:  Fizičke i pravne osobe upisane u Upisnik poljoprivrednika ili registrirane u Jedinstvenom registru domaćih životinja (JRDŽ) do trenutka podnošenja zahtjeva za potporu.

Prihvatljivi iznos:

100% od ukupnih prihvatljivih troškova projekta

Prihvatljivi troškovi: Sanacija poljoprivrednog zemljišta zbog likvefakcije, građenje poljoprivrednih gospodarskih objekata i pripadajuće infrastrukture, popravak ili nabava novih/rabljenih poljoprivrednih strojeva, mehanizacije i opreme, nabava domaćih životinja, nabava i sadnja višegodišnjih nasada i višegodišnjeg bilja, kupnja poljoprivrednog zemljišta, opći troškovi.

Sažetak natječaja: Prihvatljiva je obnova poljoprivrednog potencijala na područjima svih JLS u kojima je proglašena prirodna nepogoda zbog potresa 22.3.2020. godine i na području svih JLS u kojima je proglašena prirodna nepogoda zbog potresa od 28.12.2020. godine. Uništenje poljoprivrednog potencijala korisnika mora iznositi najmanje 30 %.

Rok za predaju dokumentacije:  od 13. srpnja do 13. rujna 2021. godine.

Kontakt odjel: Odjel za ruralni razvoj

044/660-116    095/308 9201

ruralni@simora.hr

Online događaj ZA SVE PODUZETNIKE!

21. srpnja 2021. s početkom u 10 sati održat će se online informativni događaj namijenjen svim malim i srednjim poduzetnicima, kao i poduzetnicima početnicima, pod nazivom „Mogućnosti za poduzetnike“.

Online događaj održat će se u sklopu projekta Crown of entrepreneurial ideas for success – CROWN s ciljem podizanja svijesti šire javnosti o brojnim mogućnostima i korisnim prilikama za sve poduzetnike kako bi bili uspješniji, produktivniji i konkurentniji.

Događaj će se održati putem ZOOM aplikacije, a registrirati se možete putem linka.

Mali, srednji i poduzetnici početnici! Ne propustite! Saznajte brojne mogućnosti poboljšanja svojega rada kroz vrhunske goste predavače iz raznih područja, te poslušajte zanimljive i uspješne priče iz svijeta poduzetništva.

#CROWN

Otvoren javni poziv za Programe potpora male vrijednosti za pomoć pogođenoj industriji kulturnih i umjetničkih događanja

Naziv natječaja: Javni poziv za provedbu Programa potpora male vrijednosti za pomoć pogođenoj industriji kulturnih i umjetničkih događanja za pokretanje i normalizaciju tekućeg poslovanja uslijed aktualne pandemije COVID-19

Objavljen:  06.07.2021.

Link: https://min-kulture.gov.hr/natjecaji-16274/javni-pozivi-404/21133

Prihvatljivi korisnici: Poduzetnici koji su profesionalni organizatori prihvatljivih događanja i poduzetnici koji obavljaju prateće djelatnosti organizacije prihvatljivih događanja. – Poduzetnici povezani s djelatnosti NKD 90.02 (Pomoćne djelatnosti u izvođačkoj djelatnosti) i to profesionalni organizatori prihvatljivih događanja, zatim poduzetnici koji obavljaju prateće djelatnosti organizacije prihvatljivih događanja (najam opreme i prodaja ulaznica), a koji mogu dokazati da im je više od 50 % poslovne aktivnosti u 2019. godini vezano uz prihvatljiva događanja, te poduzetnici koji ne potpadaju pod NKD 90.02, ali koji mogu dokazati da im je više od 50 % poslovne aktivnosti vezano uz prihvatljiva događanja.

Prihvatljivi iznos: Iznos potpore utvrđuje se kao umnožak postotka pada poslovanja poduzetnika i iznosa ukupno utvrđenih prihvatljivih troškova te ne može biti veći od ukupnog utvrđenog iznosa prihvatljivih troškova.

Prihvatljivi troškovi:

Prihvatljivim troškovima smatraju se troškovi nastali u 2020. godini i do 15.6.2021. u skladu s Pozivom i to:

-trošak najma, zakupa odnosno koncesijske naknade poslovnog prostora u kojem se obavlja djelatnost,

-trošak električne energije, vode uz pripadajuće naknade, plina, troškovi vezani uz  korištenje toplinske mreže,

-trošak najma softverske opreme, licenci i prava na korištenje programa,

-trošak odvoza komunalnog otpada,

-trošak komunalne naknade,

-trošak direktne spomeničke rente,

-pristojba HRT-a, mjesečna naknada za javno korištenje glazbe (ZAMP),

-trošak interneta, fiksne i mobilne telefonske linije,

-trošak pretplata na dnevne, tjedne i mjesečne tiskovine,

-trošak usluge knjigovodstvenog servisa,

-trošak održavanja informacijskog sustava,

-troškovi osiguranja opreme i imovine,

-trošak obveznog osiguranja i registracije gospodarskih vozila,

-usluge tehničke zaštite (čuvanje i nadzor poslovnih prostora),

-trošak obaveznih liječničkih pregleda,

-trošak osposobljavanja za rad na siguran način,

-trošak atestiranja opreme.

Sažetak natječaja:

Temeljem novih sektorskih potpora, Ministarstvo kulture i medija objavilo je Javni poziv za provedbu Programa potpora male vrijednosti za pomoć pogođenoj industriji kulturnih i umjetničkih događanja za pokretanje i normalizaciju tekućeg poslovanja uslijed aktualne pandemije COVID-19., kao mjeru potpore kulturnom sektoru.

Navedeni Programi za cilj imaju pokretanje i normalizaciju poslovanja onih poduzetnika koji su u 2020. godini pretrpjeli pad poslovnih prihoda u odnosu na 2019. godinu od najmanje 75 %. Državne potpore malih vrijednosti sukladno ovim Programima dodjeljuje Ministarstvo kulture i medija u ukupnom iznosu 54.000.000,00 kuna.

Navedene potpore bit će isplaćene jednokratno u skladu s raspisanim Javnim pozivom kojim se detaljno definiraju kriteriji za odabir poduzetnika, potrebna dokumentacija, prihvatljivi troškovi poslovanja i drugi uvjeti koje poduzetnici moraju ispuniti kako bi bili korisnici potpora iz navedenog Programa.

Rok za predaju dokumentacije: 15 dana od dana objave Poziva (Rok: 21.7.2021.)

Kontakt odjel: Odjel za poduzetništvo

poduzetnistvo@simora.hr

Otvoren natječaj za projekte usmjerene mladima

Naziv poziva: Poziv za prijavu projekata usmjerenih mladima za financijsku potporu iz raspoloživih sredstava dijela prihoda od igara na sreću i Državnog proračuna za 2021. godinu

Objavljen: 5. srpnja 2021.

Link:  https://demografijaimladi.gov.hr/vijesti-4693/poziv-za-prijavu-projekata-usmjerenih-mladima/6112

Prihvatljivi korisnici:

Prihvatljivim prijaviteljima za prioritetna područja P.1., P.2., P.3., P.4., P.5., P.6. i P7. smatra se udruga koja udovoljava sljedećim općim uvjetima:

– upisana je u Registar udruga i aktivno djeluje najmanje jednu (1) godinu u Republici Hrvatskoj zaključno s danom objave Poziva i to u prioritetnom području aktivnosti raspisanog Pozivom, što je razvidno iz ciljeva i popisa djelatnosti u statutu udruge,

– udruga je upisana u Registar neprofitnih organizacija i vodi transparentno financijsko poslovanje u skladu s propisima o računovodstvu neprofitnih organizacija,

– udruga je uskladila svoj statut s odredbama Zakona o udrugama ili je podnijela zahtjev za usklađivanjem statuta nadležnom uredu (što dokazuje uvidom u Registar udruga odnosno potvrdom nadležnog ureda) te ima općim aktom uspostavljen model dobrog financijskog upravljanja i kontrole te način sprječavanja sukoba interesa pri raspolaganju javnim sredstvima,

– osoba ovlaštena za zastupanje udruge (i potpisivanje ugovora o dodjeli financijskih sredstava) je u mandatu, što se potvrđuje uvidom u Registar udruga,

– ima odgovarajuće organizacijske kapacitete, ljudske, prostorne i djelomično financijske resurse za provedbu projekta,

– udruga djeluje u službi općeg/zajedničkog dobra i u skladu s općim vrednotama utvrđenim Ustavom Republike Hrvatske i svojim je statutom opredijeljena za obavljanje djelatnosti i aktivnosti koje su predmet financiranja,

– uredno i u redovnom roku ispunjava sve ugovorene obveze preuzete temeljem prijašnjih ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava prema Središnjem državnom uredu za demografiju i mlade te svim drugim davateljima financijskih sredstava iz javnih izvora, što potvrđuje izjavom koju potpisuje osoba ovlaštena za zastupanje udruge (obrazac B7),

– udruga ispunjava obveze plaćanja doprinosa za mirovinsko i zdravstveno osiguranje i plaćanja poreza te drugih davanja prema državnom proračunu i proračunima jedinica lokalne samouprave, što se dokazuje potvrdom izdanom od strane Ministarstva financija – Porezne uprave (koja se dostavlja neposredno prije potpisivanja ugovora o dodjeli financijskih sredstava),

– protiv osobe ovlaštene za zastupanje udruge i voditelja projekta ne vodi se kazneni postupak i nisu pravomoćno osuđeni za prekršaj određen člankom 48. stavkom 2. alinejom c), odnosno pravomoćno osuđeni za počinjenje kaznenog djela određenog člankom 48. stavkom 2. alinejom d) Uredbe o kriterijima, mjerilima i postupcima financiranja i ugovaranja programa i projekata od interesa za opće dobro koje provode udruge ili uvjetima javnog Poziva (što se dokazuje potvrdom koja se dostavlja neposredno prije potpisivanja ugovora o dodjeli financijskih sredstava),

– udruga ima općim aktom uspostavljen model dobrog financijskog upravljanja i kontrole te način sprječavanja sukoba interesa pri raspolaganju javnim sredstvima, prikladan način javnog objavljivanja programskog i financijskog izvještaja o radu za proteklu godinu (na mrežnim stranicama udruge ili drugi odgovarajući način),

– ima usvojen Financijski plan (ako je primjenjivo) i Program rada udruge za 2021. godinu.

Prihvatljivi iznos: 75.000,00 kn – 150.000,00 kn

Prihvatljiva prioritetna područja:

P.1. Aktivno sudjelovanje mladih u društvu

  1. a) Poticanje mladih na aktivno sudjelovanje u društvu
  2. b) Mladi i održivi razvoj zajednice

P.2. Savjetovanje i informiranje mladih, organizacija slobodnog vremena mladih i

podrška inicijativama mladih u zajednici

  1. a) Informativni centri za mlade
  2. b) Organizacija slobodnog vremena mladih putem klubova za mlade
  3. c) Centri za mlade

P.3. Povećanje znanja i vještina, zapošljivosti i konkurentnosti na tržištu rada te poticanje

socijalnog uključivanja mladih (rad s mladima u NEET statusu)

P.4. Mladi u ruralnim sredinama

P.5. Prevencija nasilja nad i među mladima

P.6. Rad s mladima u područjima pogođenim potresom

P.7. Prevencija ovisnosti mladih

Sažetak natječaja:

Opći cilj: osnaživanje udruga mladih i za mlade u svrhu podizanja kvalitete života mladih.

Posebni ciljevi:

  • poticanje mladih za preuzimanje i prakticiranje uloge aktivnog građanina u različitim dijelovima društvenog života i rješavanju pojedinih društvenih problema,
  • podizanje razine informiranosti mladih o njihovim pravima i mogućnostima te o programima i uslugama koje im se nude u lokalnoj zajednici,
  • smanjenje svih pojavnih oblika nasilja nad i među mladima,
  • očuvanje mentalnog zdravlja i psihološke dobrobiti mladih,
  • prevencija svih oblika ovisnosti mladih,
  • poticanje organizacija civilnog

Rok za predaju dokumentacije: 20. kolovoza 2021. (12h)

Kontakt odjel: obrazovanje@simora.hr

Uskoro – online događaj za sve poduzetnike!

Online događaj, pod nazivom „Mogućnosti za poduzetnike“, održat će se 21. srpnja 2021. u 10 sati i namijenjen je svim poduzetnicima, bez obzira jesu li postojeći, novi ili tek planiraju ući u svijet poduzetništva. Organiziran je u sklopu projekta Crown of entrepreneurial ideas for success – CROWN s ciljem podizanja svijesti šire javnosti o brojnim mogućnostima i korisnim prilikama za sve poduzetnike kako bi bili uspješniji, produktivniji i konkurentniji.

Događaj će se održati putem ZOOM aplikacije, besplatan je i dostupan svima, a uskoro će na internetskoj stranici https://rk-smz.hr/ i svim društvenim mrežama Razvojne agencije SIMORA biti objavljen link za registraciju.

Pozivaju se svi mali i srednji poduzetnici i poduzetnici početnici da se odazovu u što većem broju i saznaju brojne mogućnosti poboljšanja svojega rada za koje do sada možda nisu znali. Na događaju će gostovati vrhunski predavači iz raznih područja, a moći će se čuti i nekoliko iznimno zanimljivih i uspješnih priča iz svijeta poduzetništva.

Ne propustite pratiti društvene mreže #ProjectCROWN kao i RA SIMORA jer link za registraciju stiže uskoro!

Dotad, više o projektu CROWN saznajte na:

https://crownproject.biz/

https://www.facebook.com/crown.project.2020/

#CROWN

Objavljen poziv za iskaz interesa za izradu skupova ishoda učenja i obrazovnih programa

Naziv natječaja: JAVNI POZIV ZA ISKAZ INTERESA ZA IZRADU SKUPOVA ISHODA UČENJA I OBRAZOVNIH PROGRAMA,  U SVRHU PROVEDBE SUSTAVA VAUČERA ZA OBRAZOVANJE ODRASLIH

Objavljen: 01. 07. 2021.

Link: Ministarstvo rada, mirovinskog sustava, obitelji i socijalne politike – Javni poziv za iskaz interesa za izradu skupova ishoda učenja i obrazovnih programa, u svrhu provedbe sustava vaučera za obrazovanje odraslih (gov.hr)

Prihvatljivi korisnici: Ovim javnim pozivom traži se prijava/iskaz interesa asocijacija ustanova za obrazovanje odraslih, Regionalnih centara kompetentnosti i svih zainteresiranih za izradu skupova ishoda učenja i obrazovnih programa s ciljem provedbe vaučer sustava za stjecanje vještina zaposlenih i nezaposlenih osoba, a sukladno sektorima odnosno skupovima kompetencija.

Prihvatljivi iznos: Za potrebe vaučer sustava u sklopu NPOO-a predviđen je iznos od 300 milijuna kuna i sudjelovanje 30.000 korisnika do 2026. godine. Naglasak će biti na kvaliteti programa koji bi trebao omogućiti održivost i zapošljivost. Ukoliko se navedeni iznos uspješno utroši, nije isključen nastavak financiranja iz drugih izvora, ali i povećanje alokacije za projekt u sklopu NPOO-a.

Prihvatljivi troškovi: Maksimalni iznos troškova obrazovnog programa koji bi pokrivao pojedinačni vaučer je 10.000,00 kuna.

Sažetak natječaja: Predmet javnog poziva je iskaz interesa za izradu skupova ishoda učenja i obrazovnih programa temeljenih na definiranom popisu skupova kompetencija iz Registra HKO-a, u okviru standarda zanimanja kao i prijedloge novih skupova kompetencija s pripadajućim skupovima ishoda učenja. U prilogu poziva se dostavlja i popis skupova kompetencija iz Registra HKO-a prema sektorima, definiran od strane Ministarstva rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike. Također, prijavitelji se pozivaju da predlažu skupove kompetencija (vještine) koje nisu na navedenom popisu, a tražene su na tržištu rada s naglaskom na zelene i digitalne vještine.

Rok za predaju dokumentacije: Javni poziv za iskaz interesa bit će dostupan kontinuirano te će se vještine/skupovi kompetencija za koje je potrebno izraditi obrazovne programe ažurirati redovito.

Otvoren natječaj za dodjelu sredstava projektima udruga iz područja izvaninstitucionalnog odgoja i obrazovanja

Naziv natječaja: Natječaj za dodjelu bespovratnih sredstava projektima udruga u području izvaninstitucionalnog odgoja i obrazovanja djece i mladih u školskoj godini 2021./2022.

Objavljen: 1. srpnja 2021.

Link:  https://mzo.gov.hr/istaknute-teme/natjecaji-196/natjecaj-za-dodjelu-bespovratnih-sredstava-projektima-udruga-u-podrucju-izvaninstitucionalnog-odgoja-i-obrazovanja-djece-i-mladih-u-skolskoj-godini-2021-2022/4432

Prihvatljivi korisnici:

Udruge osnovane sukladno Zakonu o udrugama (Narodne novine, broj  br. 74/2014., 70/2017. i 98/2019.), a koje udovoljavaju sljedećim općim uvjetima:

  • udruga je upisana u Registar udruga Republike Hrvatske te aktivno i kontinuirano djeluje u Republici Hrvatskoj najmanje jednu (1) godinu, zaključno s danom objave natječaja;
  • udruga djeluje u području izvaninstitucionalnoga odgoja i obrazovanja djece i mladih, i to u području aktivnosti u kojem prijavljuje projekt, a projekt je u skladu s ciljevima zbog kojih je udruga i osnovana, što je razvidno iz statuta udruge;
  • udruga je uskladila statut s člankom 55. stavkom 1. Zakona o udrugama (Narodne novine, broj 74/2014., 70/2017. i 98/2019.);
  • udruga je upisana u Registar neprofitnih organizacija pri Ministarstvu financija Republike Hrvatske te vodi transparentno financijsko poslovanje sukladno propisima o računovodstvu neprofitnih organizacija;
  • udruga je ispunila sve ugovorne obveze prema svim davateljima financijskih potpora iz Državnoga proračuna za prethodno odobrena sredstva, a na temelju ranije sklopljenih ugovora o financijskoj potpori za provedbu projekata;
  • protiv odgovorne osobe u udruzi i voditelja projekta ne vodi se kazneni postupak;
  • udruga uredno ispunjava obveze plaćanja doprinosa za mirovinsko i zdravstveno osiguranje i plaćanje poreza te druga davanja prema Državnome proračunu i proračunima jedinica lokalne samouprave;
  • udruga ima materijalne i ljudske resurse za provedbu prijavljenog projekta

Prihvatljivi iznos: 50.000,00 kn – 150.000,00 kn

Prihvatljivi troškovi: vezani su uz provedbu projekta, primjerice udio/puni iznos u plaći ili naknadi voditelju/izvoditelju projekta, udio/puni iznos u naknadi vanjskim suradnicima (ugovor o djelu, autorski ugovor i slično), putni izdaci za potrebe obavljanja aktivnosti, troškovi nabave didaktičkog materijala, troškovi praćenja i vrednovanja provedbe projekta, publikacije i tiskani materijal, okrugli stolovi, edukacije.

Sažetak natječaja: Temeljni ciljevi Natječaja su razviti i provesti učinkovite i održive aktivnosti koje će promicati jednakopravnost, socijalnu uključenost te očuvanje nacionalnog i lokalnog identiteta, pridonijeti razvoju demokratskih načela i aktivnoga građanstva, povećati znanje o ljudskim pravima i aktivnom građanstvu, unaprijediti životne vještine djece i mladih, poticati kreativnost, stvaralaštvo i poduzetničke vještine te zdrave stilove života u djece i mladih, kao i razviti vještine i kompetencije u području tehnike te informacijskih i komunikacijskih tehnologija.

Prijava projekta u partnerstvu obvezna je s najmanje jednom odgojno-obrazovnom ustanovom u jedinici lokalne i područne (regionalne) samouprave (županiji/općini/gradu) u kojoj se projekt provodi.

Rok za predaju dokumentacije: 3. kolovoza 2021. (23:59h)

Kontakt odjel: obrazovanje@simora.hr

Bilten “Zajedno do sredstava EU fondova”

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

Download [7.43 MB]

Na Smart City Summitu 2021. predstavljena SIMORA i rješenja za pametne gradove

U Šibeniku je od 1. do 2. srpnja održan Smart City Summit za jedinice lokalne i regionalne samouprave uz predavače koji predstavljaju sektore djelatnosti koje mogu gradove u Hrvatskoj preobraziti u “pametne”.

Razvojna agencija SIMORA prenijela je svoja iskustva u radu, kao i uspješna rješenja napravljena u Poduzetničkom inkubatoru PISMO. Radi se o nekoliko aplikacija, primjerice aplikaciji za lakše kretanje po bolnici, potom sustavu koji omogućuje da pješački prijelazi svijetle kad su na njima pješaci, različite aplikacije vezane uz odvajanje i odvoz otpada…

Direktor Mario Čelan u svom izlaganju istaknuo je koje to projekte Razvojna agencija SIMORA radi, ali i što je vizija Agencije u razdoblju koje slijedi. “Digitalizacija poslovanja je i Europskoj uniji u fokusu, i znatna sredstva se ulažu kako bi se u tom smjeru razvijalo poduzetništvo. Isto je i s javnim sektorom koji treba biti primjer. Start up-ovi u našem inkubatoru PISMO već su napravili nekoliko rješanja koja smo ovom prilikom i predstavili. Pozivamo i sve zainteresirane da se jave kako bi im naši start up-ovi pomogli u ostvarenju zadanih ciljeva, ali i ako imaju samo ideju. Mi ju u cijelosti možemo realizirati.”