Naslovnica Blog Stranica 82

Objavljen nacrt Natječaja za provedbu Podmjere 6.3. »Potpora razvoju malih poljoprivrednih gospodarstava« – provedba tipa operacije 6.3.1 »Potpora razvoju malih poljoprivrednih gospodarstava«

Naziv natječaja: Nacrt Natječaja za provedbu Podmjere 6.3. »Potpora razvoju malih poljoprivrednih gospodarstava« – provedba tipa operacije 6.3.1 »Potpora razvoju malih poljoprivrednih gospodarstava«

Objavljen: 13.08.2021.
Link: https://ruralnirazvoj.hr/na-e-savjetovanju-dostupni-nacrti-natjecaja-za-potpore-razvoju-malih-poljoprivrednih-gospodarstava-i-za-potporu-mladim-poljoprivrednicima/

Prihvatljivi korisnici: Korisnici su poljoprivredna gospodarstva upisana u Upisnik poljoprivrednika organizacijskog oblika: samoopskrbno obiteljsko poljoprivredno gospodarstvo, obiteljsko poljoprivredno gospodarstvo, obrt kojem je poljoprivreda pretežita djelatnost upisana u obrtnom registru, trgovačko društvo kojem je poljoprivreda glavna djelatnost upisana u Registru poslovnih subjekata koji se vodi pri Državnom zavodu za statistiku, zadruga registrirana za obavljanje poljoprivredne djelatnosti, ekonomske veličine poljoprivrednog gospodarstva od 2.000 EUR do 7.999 EUR.

Prihvatljivi iznos: (min – max): 15.000,00 EUR

Kontakt odjel: Odjel za ruralni razvoj
044/660-116 095/308 9201
ruralni@simora.hr

Objavljen nacrt Natječaja za provedbu Podmjere 6.1. »Potpora za pokretanje poslovanja mladim poljoprivrednicima« – provedba tipa operacije 6.1.1 »Potpora mladim poljoprivrednicima«

Naziv natječaja: Nacrt Natječaja za provedbu Podmjere 6.1. »Potpora za pokretanje poslovanja mladim poljoprivrednicima« – provedba tipa operacije 6.1.1 »Potpora mladim poljoprivrednicima«

Objavljen: 13.08.2021.
Link: https://ruralnirazvoj.hr/na-e-savjetovanju-dostupni-nacrti-natjecaja-za-potpore-razvoju-malih-poljoprivrednih-gospodarstava-i-za-potporu-mladim-poljoprivrednicima/

Prihvatljivi korisnici: Mladi poljoprivrednici stariji od 18 i mlađi od 40 godina (dan prije navršavanja 41 godine starosti) na dan podnošenja zahtjeva za potporu koji posjeduju odgovarajuća stručna znanja i vještine za obavljanje poljoprivredne djelatnosti, najkasnije kod podnošenja konačnog zahtjeva za isplatu, ali ne kasnije od 24 mjeseca od dana sklapanja Ugovora o financiranju i pod uvjetima kako su propisani Prilogom 1 ovoga Natječaja.

Prihvatljivi iznos: (min – max): Fiksni iznos 50.000,00 EUR/20.000,00 EUR u protuvrijednosti u kunama

Kontakt odjel: Odjel za ruralni razvoj
044/660-116 095/308 9201
ruralni@simora.hr

Obavijest o našoj novoj adresi u Sisku

Obavještavamo klijente i poslovne partnere Razvojne agencije Sisačko-moslavačke županije SIMORA d.o.o. i Javne ustanove Regionalni koordinator Sisačko-moslavačke županije da smo preselili na novu sisačku adresu: Zagrebačka ulica 44, Sisak 44 000, I. kat.

Ispostave u Popovači i Novskoj ostaju na istim lokacijama i obavijest se ne odnosi na njih.

 

Bilten “Zajedno do sredstava EU fondova”

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

Download [4.17 MB]

Završenom energetskom obnovom znatne uštede neuropsihijatrijskoj bolnici u Popovači

Neuropsihijatrijska bolnica Dr. Ivan Barbot u Popovači energetski je obnovila tri svoja odjela, kuhinju i prosekturu. Projekt je to Sisačko-moslavačke županije financiran kroz operativni program konkurentnosti i kohezije, a Razvojna agencija SIMORA radila je prijavu i provedbu projekta koji predstavlja najveće kapitalno ulaganje u bolnicu od 1985. godine.

“Projektom su kao prihvatljivi ocijenjeni troškovi u iznosu nešto većem od 8 milijuna kuna, dok je EU potpora gotovo 5 milijuna kuna. Troškovi su obuhvatili izradu glavnog projekta, same građevinske radove i nadzor nad njima, te upravljanje cjelokupnim projektom!”, naglasio je Marko Gašljević, djelatnika RA Simora i jedan od voditelja projekta.

Zgrade VI., VII. i IX. odjela bolnice dobile su novu stolariju, fasadu, krovnu izolaciju, novu rasvjetu te daljinski sustav očitovanja potrošnje električne energije i vode, dok je u objektu kuhinje i prosekture uređen i sustav grijanja.

Prema riječima Irene Mihanić jedne od voditelja projekta radi se o zasebnih pet projekata kojima je obnavljana bolnica što je svakako zahtjevniji posao u dokumentacijskom smislu. “No, danas bolnica u Popovači ima energetski uređenih pet objekata čime je podignuta kvaliteta smještaja korisnika, a troškovi bolnice su znatno smanjeni!”, rekla je Mihanić.

Proteklih godina RA Simora u suradnji sa Sisačko-moslavačkom županijom vodi obnove gotovo svih objekata u županijskom vlasništvu. Tako su energetski obnavljane osnovne i srednje škole, školske sportske dvorane, društveni i vatrogasni domovi i domovi zdravlja diljem SMŽ.

Poziv za sufinanciranje nabave kondenzacijskih bojlera i kondenzacijskih kotlova na potresom pogođenim područjima

Naziv natječaja: JAVNI POZIV ZA NABAVU KONDENZACIJSKIH BOJLERA I KONDENZACIJSKIH KOTLOVA (EnU-1/21)

Objavljen:  21.7.2021.

Link:  https://www.fzoeu.hr/hr/natjecaj/7539?nid=157

Prihvatljivi korisnici: Korisnici sredstava Fonda u smislu ovog Poziva su:

  • Fizičke osobe – građani, vlasnici/suvlasnici stanova i obiteljskih kuća,
  • Upravitelji zgrada, koji sukladno posebnom propisu zastupaju vlasnike/suvlasnike stambeno-poslovnih i višestambenih zgrada.

Prihvatljivi iznos:

  • za nabavu kondenzacijskog bojlera: najviše 8.000,00 kuna po stambenoj jedinici,
  • za nabavu kondenzacijskog kotla: najviše 4.500,00 kuna po stanu/poslovnom prostoru, odnosno najviše 300.000,00 kuna po jednoj višestambenoj zgradi odnosno stambeno-poslovnoj zgradi

Prihvatljivi troškovi:

Opravdani trošak po ovom Pozivu je isključivo trošak nabave:

  • novog kondenzacijskog bojlera kojim se zamjenjuje postojeći pojedinačni etažni bojler,
  • novog kondenzacijskog kotla kojim se zamjenjuje postojeći plinski kotao koji nije kondenzacijski, nastao nakon potresa.

Vrijeme nastanka troška utvrđuje se datumom izdavanja računa.

Sažetak natječaja:

Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost (u daljnjem tekstu: Fond) objavljuje Javni poziv za nabavu kondenzacijskih bojlera i kondenzacijskih kotlova (u daljnjem tekstu: Poziv). Predmet Poziva je dodjela sredstava Fonda zgradama na području Grada Zagreba, Zagrebačke županije, Krapinsko-zagorske županije, Sisačko-moslavačke županije i Karlovačke županije, oštećenima potresima od 22. ožujka te 28. i 29. prosinca 2020. godine za sufinanciranje nabave odnosno:

  1. kupnje kondenzacijskih bojlera za pojedinačne stambene jedinice unutar obiteljskih kuća, višestambenih zgrada ili stambeno-poslovnih zgrada,
  2. kupnje i ugradnje kondenzacijskih kotlova za zajedničke kotlovnice višestambenih zgrada ili stambeno-poslovnih zgrada.

Rok za predaju dokumentacije: Podnošenje prijava na Poziv započinje 29. srpnja 2021. godine u 9:00 sati. Poziv traje do isteka kalendarske godine ili do iskorištenja sredstava, ovisno o tome koji uvjet prije nastupi.

Kontakt odjel:  euodjel@simora.hr

Otvoren natječaj kroz koji je moguće obnoviti posjetiteljsku i planinarsku infrastrukturu

Naziv natječaja: Obnova posjetiteljske i planinarske infrastrukture

Objavljen: 2.8.2021.

Link: https://www.fzoeu.hr/hr/natjecaj/7539?nid=164

Prihvatljivi korisnici:

  • Javne ustanove za upravljanje zaštićenim područjima
  • Pravne osobe osnovane od RH koje su posebnim zakonima zadužene za gospodarenje šumama i praćenje vremenskih uvjeta
  • Planinarska društva koja su vlasnici ili nositelji drugih stvarnih prava planinarskih kuća i domova (obavezno partnerstvo s javnom ustanovom koja upravlja zaštićenim područjem)

Prihvatljivi iznos: max 900.000 kn, do 100% stopa sufinanciranja

Prihvatljivi troškovi: izrada i dorada projektne i druge potrebne dokumentacije za objekte posjetiteljske i planinarske infrastrukture (time će se ostvariti mogućnost prijave konačne realizacije projekta iz EU sredstava) – npr. studija izvodljivosti, analiza troškova i koristi, projekt održavanja, projekt unutarnjeg uređenja, elaborat zaštite okoliša, studija utjecaja na okoliš i sl.

Sažetak natječaja: Natječaj kojim se su(financira) isključivo izrada projektno-tehničke dokumentacije za obnovu/rekonstrukciju planinarskih domova i kuća. Predmetna dokumentacija će biti obavezna za prijavljivanje projekta same obnove na nekom od budućih EU natječaja. Uvjeti za prijavu podrazumijevaju nepostojanje dugovanja prema poreznoj upravi, posjedovanje uporabne dozvole te uredno vlasništvo nad česticom na kojoj se objekt nalazi. Vlasništvo se dokazuje ZK uloškom na kojemu mora biti vidljivo vlasništvo ili da je investitor nositelj prava građenja na toj čestici ili prava služnosti.. Također, prihvatljiv je i ugovor, na temelju kojeg investitor stječe (ili će steći) pravo vlasništva ili građenja.

Rok za predaju dokumentacije: Rok počinje teći danom objave (2.8.), a završava 31.12.2021. ili objavom o iskorištenosti sredstava, ukoliko se ona iskoriste prije navedenog datuma.

Kontakt odjel: Odjel za EU projekte / euodjel@simora.hr

Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost financira programe prilagodbe klimatskim promjenama – prijave traju do kraja godine

Naziv natječaja:

Javni poziv za neposredno sufinanciranje radnih podloga za izradu Programa ublažavanja, prilagodbe klimatskim promjenama i zaštite ozonskog sloja (Program) ili radnih podloga za izradu Akcijskih planova energetski održivog razvitka i prilagodbe klimatskim promjenama (SECAP) i/ili izvješća o njihovoj provedbi

Objavljen:

Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost

Link:

https://www.fzoeu.hr/hr/nacionalni-javni-pozivi-i-natjecaji/1367

Prihvatljivi korisnici:

Pravo na korištenje sredstava Fonda sukladno ovom Javnom pozivu mogu ostvariti jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave (JLP(R)S), odnosno za izradu radnih podloga Programa samo županije, Grad Zagreb i veliki gradovi :  koje imaju sjedište na području Republike Hrvatske, podnesu zahtjev za korištenje sredstava Fonda sukladno uvjetima ovog Javnog poziva, koje dostave obveznu dokumentaciju i ispunjavaju sve uvjete sukladno ovome Javnom pozivu, ulažu vlastita sredstva u provedbu projekta za koji se dodjeljuju sredstva Fonda, nemaju dospjelih nepodmirenih i/ili nereguliranih dugovanja prema Fondu, nemaju poslovne račune u blokadi,  nemaju nepodmirenih obveza javnih davanja prema Potvrdi porezne uprave, koje prihvate uvjete zajedničkog sudjelovanja u sufinanciranju i sklope ugovor s Fondom o zajedničkom ulaganju u provedbu projekta za koji se odobravaju sredstva Fonda sukladno Javnom pozivu i općim aktima Fonda, ispunjavaju i druge uvjete utvrđene ovim Javnim pozivom.

Iznos donacija

Iznos raspoloživih sredstava Fonda po ovom Javnom pozivu iznosi 4.000.000,00 kuna.

Fond će po ovom Javnom pozivu dodjeljivati sredstva pomoći sukladno Pravilniku o uvjetima i načinu dodjeljivanja sredstava Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost te kriterijima i mjerilima za ocjenjivanje zahtjeva za dodjeljivanje sredstava Fonda u udjelu:

  1. do 80% opravdanih troškova ukupne vrijednosti ulaganja, ukoliko se radi o: projektima koji se provode, odnosno korisnicima koji se nalaze na području posebne državne skrbi Republike Hrvatske
  2. do 60% opravdanih troškova ukupne vrijednosti ulaganja, ukoliko se radi o: projektima koji se provode, odnosno korisnicima koji se nalaze na području druge skupine otoka, odnosno na području određenom kao brdsko-planinsko područje,
  3. do 40% opravdanih troškova ukupne vrijednosti ulaganja, ukoliko se radi o: projektima koji se provode, odnosno korisnicima koji se nalaze na ostalim područjima Republike Hrvatske.

Prijavitelj može ostvariti sredstva Fonda po ovom Javnom pozivu najviše do 120.000,00 kn.

Po ovom Javnom pozivu JLP(R)S može dostaviti jedan (1) zahtjev za sufinanciranje izrade radnih podloga Programa ili SECAP-a i/ili za izradu Izvješća o njihovoj provedbi.

Sažetak natječaja:

Zakon o klimatskim promjenama i zaštiti ozonskog sloja („Narodne novine”, broj 127/2019) definira politiku niskougljičnog razvoja i prilagodbe klimatskim promjenama. Temeljem toga usvojena je Strategija prilagodbe klimatskim promjenama Republike Hrvatske za razdoblje do 2040. s pogledom na 2070. godinu. Istovremeno se treba ulagati u smanjenje emisije stakleničkih plinova što je i cilj Integriranog nacionalnog energetskog i klimatskoga plana za Republiku Hrvatsku za razdoblje od 2021. do 2030. godine kojeg je Vlada usvojila 2019. godine.

Svrha ovog Javnog poziva je potaknuti i dati podršku lokalnoj i regionalnoj samoupravi da prihvati klimatske ciljeve smanjenja emisije stakleničkih plinova i cilj prilagodbe klimatskim promjenama te potaknuti dionike na lokalnoj i regionalnoj razini da sagledaju utjecaj klimatskih promjena na njihovom području, da ocjene stupanj ranjivosti i rizika od klimatskih promjena za ključne sektore na njihovom području. Ta ocjena će poslužiti kao podloga za određivanje prioritetnih mjera za tu lokalnu i regionalnu samoupravu. Podloga tj. ocjena je bitan preduvjet za izradu kvalitetnih Programa ili SECAP-ova.

Cilj ovog Javnog poziva je putem sufinanciranja omogućiti izradu kvalitetnih Programa ili SECAP-a, odnosno omogućiti izradu ocjene utjecaja ranjivosti i rizika na klimatske promjene što je preduvjet za definiranje odgovarajućih mjera prilagodbe i niskougljičnog razvoja. Također je cilj omogućiti izradu Izvješća o njihovoj provedbi.

Rok za predaju dokumentacije:

Rok za dostavu zahtjeva na Javni poziv za neposredno sufinanciranje počinje danom objave Javnog poziva na mrežnoj stranici Fonda, a završava istekom kalendarske godine 31. prosinca 2021. godine ili danom iskorištenosti predviđenih sredstava namijenjenih predmetu ovog Javnog poziva, ovisno koji uvjet prije nastupi.

JLP(R)S može sukladno uvjetima ovog Javnog poziva u roku za dostavu zahtjeva dostaviti Fondu samo jedan (1) zahtjev za sufinanciranje izrade radnih podloga za: a) Program, ili b) SECAP, i/ili c) Izvješća o provedbi Programa ili SECAP-a koji su predmet sufinanciranja po ovome Javnom pozivu.

Zahtjev za sufinanciranje izrade radnih podloga za: a) Program, ili b) SECAP, i/ili c) Izvješća o provedbi Programa ili SECAP-a, po ovom pozivu dostavlja se u zatvorenoj omotnici:

– na adresu Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost, Radnička cesta 80, 10 000 Zagreb s naznakom „Javni poziv (JP Z0-6/2021) za neposredno sufinanciranje izrade radnih podloga za: a) Program ublažavanja klimatskih promjena, prilagodbe klimatskim promjenama i zaštite ozonskog sloja, ili b) Akcijskih planova održivog energetskog razvoja i prilagodbe klimatskim promjenama (SECAP), i/ili c) Izvješća o provedbi Programa ili SECAP-a – zahtjev, dostavlja se

– adresa podnositelja zahtjeva

–  preporučenom poštom ili osobno putem urudžbenog zapisnika Fonda.

Zahtjevi se zaprimaju u Urudžbenom zapisniku Fonda radnim danom do 16 sati ili preporučenom poštom putem poštanskog ureda do 24 sata na dan zatvaranja Javnog poziva, odnosno do iskorištenja ukupnih sredstava po ovom Javnom pozivu, ovisno o tome koji uvjet prije nastupi.

Kontakt odjel: info@rk-smz

Energetska obnova neuropsihijatrijske bolnice Dr. I. Barbot u Popovači

Projekti:

  • 04.2.1.04.0486 – Energetska obnova zgrade kuhinje neuropsihijatrijske bolnice Dr. Ivan Barbot na adresi Jelengradska 1, Popovača
  • 04.2.1.04.0487 – Energetska obnova zgrade IX odjela neuropsihijatrijske bolnice Dr. Ivan Barbot na adresi Jelengradska 1, Popovača
  • 04.2.1.04.0488 – Energetska obnova zgrade prosekture neuropsihijatrijske bolnice Dr. Ivan Barbot na adresi Jelengradska 1, Popovača
  • 04.2.1.04.0489 – Energetska obnova zgrade VI odjela neuropsihijatrijske bolnice dr. Ivan Barbot na adresi Jelengradska 1, Popovača
  • 04.2.1.04.0491 – Energetska obnova zgrade VII odjela neuropsihijatrijske bolnice Dr. Ivan Barbot na adresi Jelengradska 1, Popovača

Nositelj projekta: Sisačko-moslavačka županija

Predmet projektaEnergetska obnova i korištenje obnovljivih izvora energije u zgradama javnog sektora. Ovim projektima podupire se provedba mjera energetske obnove i korištenje obnovljivih izvora energije, posebno integriranim pristupom.

Cilj projektaSmanjenje potrošnje energije u zgradama javnog sektora

Vrijednost projekata:

  • Ukupni prihvatljivi troškovi: 8.048.177,18 HRK
  • Bespovratna sredstva EU: 4.904.800,89HRK

Operativni program: Konkurentnost i kohezija

Razdoblje provedbe projekta: 2019. – 2021.

Ciljane skupine:

  • Zaposlenici bolnice
  • lokalno stanovništvo
  • pacijenti

Aktivnosti projekta:

  • Izrada glavnog projekta energetske obnove
  • Provedba mjera energetske obnove
  • Energetski pregled i energetski certifikat
  • Nadzor građenja
  • Upravljanje projektom
  • Promidžba i vidljivost

Kontakt osoba:

Poduzetnički inkubator gaming industrije PISMO

Projekt “Stvaranje poticajnog poduzetničkog okruženja u Sisačko-moslavačkoj županiji osnivanjem poduzetničkog inkubatora “PISMO – Novska”

Nositelj projekta: Razvojna agencija Sisačko-moslavačke županije SI-MO-RA d.o.o.

Partneri: Sisačko-moslavačka županija, Zagrebački inovacijski centar d.o.o.

Predmet projekta: Osnivanje poduzetničkog inkubatora kroz uređenje i opremanje poduzetničke infrastrukture te stvaranje povoljne poduzetničke klime poticanjem razvoja start-upova, jačanjem postojećih poduzetnika i jačanjem poduzetničkih potpornih institucija. Projekt je usmjeren na postojeće MSP-ove i lokalno (nezaposleno) stanovništvo koje će dobiti povoljnu, dostupnu i opremljenu poduzetničku infrastrukturu s lepezom usluga za osnivanje i razvoj tvrtki/start-upova te lokalnu samoupravu koja će imati koristi od smanjenja nezaposlenosti i jačanja gospodarstva.

Cilj projekta: Projekt ima za cilj razvoj nove poduzetničke infrastrukture na području grada Novske, odnosno SMŽ kako bi se poduzetnicima omogućilo da na lakši i efikasniji način obavljaju svoje poslovanje i otvore nova radna mjesta. Također će potaknuti osnivanje novih poduzeća/start-upova i njihovo uspješno poslovanje i doprinos jačanju poduzetništva u ovom području. Inkubator će biti fokusiran na sektore metalne industrije i industrije razvoja video igara. Osnivanje poduzetničke infrastrukture, koja će u 26 funkcionalno-prostornih jedinica sadržavati svu potrebnu opremu poput CNC stroja, 3D printera, glazbenog i filmskog studija, motion capture kao i sav potreban software, omogućit će povećanje poduzetničke aktivnosti.

Ukupna vrijednost projekta: 24.973.058,02 HRK

  1. Ukupni prihvatljivi troškovi: 20.293.944,35 HRK
  2. Bespovratna sredstva EU: 19.938.127,84 HRK (EU potpora)

Razdoblje provedbe projekta: 01. rujna 2017. – 29. veljače 2020. godine

Aktivnosti projekta:

  • Izrada projektno – tehničke dokumentacije
  • Adaptacija dvije građevine u poduzetnički inkubator PISMO (dvije lokacije u Novskoj) 1213,27 m2
  • Opremanje inkubatora (oprema za glazbeni studio; oprema za video snimanje; motion capture studio; CNC stroj; mikroljev (peć za taljenje); 3D printer; Software; VR oprema; računala, laptopi i projektor, uredski namještaj
  • Nadzor (stručni nadzor, voditelj projekta za infrastrukturne projekte, inženjer za provođenje FIDIC ugovora)
  • Promicanje horizontalnih politika EU
  • Promidžba i vidljivost
  • Upravljanje projektom

Kontakt osoba: Andreja Šeperac, voditelj projekta

+385 44 544 930 / aseperac@simora.hr

https://inkubator-pismo.eu/index.php

kocaeli burun estetiği izmit burun estetiği burun estetiği izmit dolgu izmit botox izmit botoks kocaeli dolgu kocaeli botox kocaeli botoks izmit mezoterapi kocaeli mezoterapi mezoterapi