Naslovnica Blog Stranica 81

Okrunjene najbolje poduzetničke ideje – inovacije za svjetsko tržište oduševile žiri i publiku

Konačno su poznati pobjednici velikog regionalnog izbora najbolje poduzetničke ideje Hrvatske, Bosne i Hercegovine, te Crne Gore. Na događaju nazvanom The finals: and now, the #CROWN održanom u dvorcu Jurjevec u Lekeniku, okrunjene su po tri najbolje ideje navedenih država čiji su predstavnici partneri prekograničnog projekta Crown.

Na poziv partnera u projektu, Razvojne agencije SIMORA, Tehnološkog parka INTERA (BIH) i  Inovacijsko poduzetničkog centra Tehnopolis (CG), prijavilo se 300 mladih sa svojim poduzetničkim idejama. Kako su kandidati i njihove ideje testirane i razvijane, selekcijski postupak smanjivao je broj kandidata. Tako se u konačnici u Lekeniku za glavnu nagradu borilo 6 kandidata iz Hrvatske, 13 iz Crne Gore i 9 iz BIH. Nagrade za najboljih tri iz svake države su bogate marketinške kampanje koje bi trebale osigurati vidljivost ideje i uspješnost crowdfunding kampanje koja će uslijediti.

Pobjedničke ideje svojom inovativnošću jamče izlazak su za svjetsko tržište oduševile su i žiri, ali i publiku. U konkurenciji bosansko-hercegovačkih kandidata prema ocjeni stručnog žirija najboljima su proglašeni Minela Mešukić Omerović, koja je razvila dating aplikaciju za dijasporu YumeetsEmina Kapetanović i Kenan Nazdrajić, koji svojom aplikacijom Motus Health doprinose oporavku pacijenata od moždanog udara, te Martina Đorđevska koja svojim brandom Tegla osvaja sve ljubitelje namaza od lješnjaka. U konkurenciji crnogorskih kandidata najboljima su proglašeni Dalibor Peković, koji svojim proizvodom Amaturn donosi revoluciju u svijet snimanja podcasta i drugih videa, Batrić Krvavac, koji je razvio pametnu kutiju za lijekove Medpack, te Matija Kadović čiji proizvod Stereo Art povezuje digitalnu sliku, fotografiju ili ilustraciju s okvirom u koji je ugrađen zvučni sustav. U konkurenciji hrvatskih kandidata nagradu u formi crowdfunding kampanje osvojili su Stefan Vedrina, koji je razvio Learny platformu s edukativnim materijalima za djecu, Josipa Bencek, čiji proizvod Eye hearing revolucionarno pomaže prijenos govora u tekst putem pametnih naočala za osobe s oštećenjem sluha, te Luka Soldo koji je predstavio Herbie, rješenje za oslobađanje od nikotinske ovisnosti

Vrijedne nagrade dodijelili su Vedran Šimunović (INTERA), Ratko Bataković (Tehnopolis), te Mario Čelan (RA SIMORA) koji je uz čestitku pobjednicima naglasio usmjerenost projekta mladima s ciljem stvaranja novih radnih mjesta, a ovo je jedan od načina kako su si uz financijsku podršku projekta, ta radna mjesta sami osigurali. “Mi ovime nismo samo izabrali najbolje ideje, mi smo izabrali one koji imaju odlične ideje, ali i razrađene troškovnike i potpuno jasnu viziju kako svoj proizvodi staviti na tržište. Kandidatima iz Hrvatske su na raspolaganju po 25 tisuća eura vrijedne marketinške kampanje s kojima će put koji su zamislili biti znatno lakši.”, rekao je Čelan.

Podsjećamo prekogranični projekt CROWN vrijedan je više od 600 tisuća eura i sufinanciran je sredstvima EFRR i IPA II fondova Europske unije.

Ipak dobra vijest – populacija periski će se obnoviti

“Strategija EU za bioraznolikost do 2030.: vraćanje prirode u naše živote” nastoji zaustaviti i preokrenuti trenutačne trendove smanjenja bioraznolikosti u Europi i šire u svijetu!

Jutarnji list donosi nam dobre vijesti – “Unatoč masovnom pomoru periski na Mediteranu, stručnjaci vjeruju kako će se populacija obnoviti”
U lipnju ove godine Europski parlament je usvojio rezoluciju „Strategija EU-a za bioraznolikost do 2030.: vraćanje prirode u naše živote” kojom se nastoje zaustaviti i preokrenuti trenutačni trendovi smanjenja bioraznolikosti u Europi i šire u svijetu, zastupnici su pozdravili namjeru da do 2050. globalni ekosustavi budu obnovljeni, otporni i prikladno zaštićeni.

Više informacija pročitajte na poveznici Jutarnjeg lista – https://www.jutarnji.hr/planet/unatoc-masovnom-pomoru-periski-na-mediteranu-strucnjaci-vjeruju-kako-ce-se-populacija-obnoviti-15096867?fbclid=IwAR15aA1VXopsS8ETagVTYuEfdCGeSq3QWhiF8vZSWRQ5STyUHy9KDKQB7bo

fotografija: Boris Horvat/Afp/Profimedia Periska

Poziv za dostavu projektnih prijedloga „EU4Business: Connection Companies (EU4BCC)“

Cilj ovog Poziva (EU4BCC) je potpora održivom gospodarskom razvoju i otvaranju novih radnih mjesta u EaP državama (Istočno partnerstvo – inicijativa koja ima za cilj produbiti i ojačati odnose između EU i njezinih država članica i država: Armenija, Azerbajdžan, Bjelorusija, Gruzija, Moldavija i Ukrajina) pomažući rastu malih i srednjih poduzeća, a osobito promicanjem trgovine, poticanjem unutarnjih ulaganja i njegovanje poslovnih veza s poduzećima u EU.

Posebni cilj je jačanje kapaciteta lokalnih poslovnih udruga Istočnog partnerstva u promicanju trgovinskih odnosa s EU kroz različite vrste djelovanja.

Aktivnosti unutar EU4BCC organizirane su na sektorskoj osnovi što će omogućiti strateški pristup, ciljajući na posebne potrebe i mogućnosti svakog sektora te dopuštajući stvaranje saveza između poduzeća iz EU i Istočnog partnerstva na sektorskoj i specifičnijoj osnovi.

Aktivnosti se mogu provoditi u sljedećim sektorima:

  • vino,
  • turizam,
  • tekstil,
  • kreativne industrije.

Aktivnosti trebaju obuhvatiti što je više moguće tri od sljedećih pitanja:

  • ravnopravnost spolova;
  • poslovne mogućnosti otvorene Ugovorima o istočnom partnerstvu potpisanim između EU i Zemalja istočnog partnerstva;
  • institucionalna izgradnja, dobre prakse, mjerenje performansi, benchmarking, suradnja između poduzeća;
  • prijenos znanja, prijenos tehnologije, sinergije s postojećim mrežama poput Enterprise Europe Network;
  • otvaranje novih radnih mjesta i smanjenje siromaštva;
  • poduzeća u ruralnim područjima kojima upravljaju žene i muškarci.

Aktivnosti zajednički provodi partnerstvo sastavljeno od EU partnerske organizacije i partnerske organizacije iz neke od 6 država Istočnog partnerstva (najmanje po jedna iz države EU i jedna iz države Istočnog partnerstva). Vremenski okvir za provedbu aktivnosti je od 1. prosinca 2021. do svibnja 2022. godine.

Maksimalni iznos: 60 000 EUR (5 % troškova snose prijavitelji)

Rok za podnošenje prijedloga: 30. rujna 2021. u 17:00 h

Prijave se podnose klikom na „Submission system“ na: https://connectingcompanies.eu/index.php/calls/

Kontakt: RA SIMORA, EU odjel, euodjel@simora.hr

Bilten “Zajedno do sredstava EU fondova”

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

Download [4.48 MB]

Finale odabira najboljih poduzetničkih ideja održava se 1.9.

Kroz prekogranični projekt CROWN prije više od 9 mjeseci tri stotine mladih iz Hrvatske, Crne Gore i Bosne i Hercegovine imalo je priliko testirati svoje poduzetničke potencijale kroz inovativne testove kognitivne snalažljivosti i kreativnosti te osobnosti i kognitivne sposobnosti. Najboljih 25 iz svake od uključenih država izabrano je za sudjelovanje u intenzivnom programu za razvoj poslovnih ideja. Program, koji je započeo u ožujku zajedničkom konferencijom i radionicama za svih 75 poslovnih ideja, lagano se bliži svom kraju i najvažnijem trenutku – izboru najboljih ideja! Događaj je nazvan The finals: and now, the #CROWN.

Navedeni cjelodnevni događaj na kojem će po tri najbolje ideje iz svake uključene države dobiti vrijednu nagradu – pripremu, realizaciju i promociju crowfunding kampanja održava se u srijedu 1. rujna, s početkom u 14 sati, u vanjskom prostoru Hotela Dvorac Jurjevec u blizini Siska. Događaj će ujedno biti i izvrsna prilika za međusobno upoznavanje i umrežavanje, ali i za susret s potencijalnim investitorima te dobivanje vrijednih komentara regionalnih stručnjaka o potencijalima svake poslovne ideje.

Finale odabira dolazi nakon niza edukacija iz područja poduzetništva, financija, marketinga, intelektualnog vlasništva, razvoja poslovnih modela, usluga i proizvoda te tradicionalnih i alternativnih izvora financiranja, a kandidati iz Hrvatske, Crne Gore i Bosne i Hercegovine ljeto su proveli radeći s iskusnim regionalnim mentorima na savladavanju izazova s kojima su se suočili tijekom razvoja poslovnih ideja. Posljednjih nekoliko tjedana kandidati rade na posljednjim detaljima svojih prezentacija koje ih očekuju prvog dana rujna.

Prema riječima Nikoline Radić iz RA SIMORA, cjelokupan program moći će se pratiti uživo, a kandidate će svojim govorima inspirirati i nekoliko renomiranih hrvatskih motivacijskih govornika. Nakon što stručni žiri odabere, proglasi i okruni pobjednike, gledatelje će nastupom nasmijati komičar Vlatko Štampar.

 

Edukacije za izradu videoigara koje rezultiraju visokom stopom zapošljavanja idu dalje – izabrani polaznici 6. generacije

Program učenja izrade videoigara provodi se i dalje u poduzetničkom inkubatoru PISMO u Novskoj uz podršku Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, ponovno je privukao velik broj prijavljenih iz cijele Hrvatske. Najboljih 40 kandidata izabranih na testiranju u dva programa edukacije Unity i Blender od idućeg tjedna počinju s učenjem. U ovoj 6. generaciji, polaznici edukacije primat će minimalnu hrvatsku plaću i putne troškove svih šest mjeseci koliko im traje nastava.

Poduzetnički inkubator PISMO u Novskoj specijaliziran je za gaming industriju i već nekoliko godina otvara mogućnost mladima da nauče raditi nešto novo, dok uče oni zarađuju, a po završetku edukacije imaju posao. Prijavljeni kandidati pisanim i usmenim putem su testirani, kako bi najbolji među njima dobili priliku učiti i zarađivati. Testiranju u inkubatoru PISMO pristupilo je oko 150 kandidata koji se na šest mjeseci žele posvetiti učenju kako proizvesti videoigre. Program nije lak i iz generacije u generaciju je sve zahtjevniji, jer se i tržište, ali i tehnologija mijenjaju.

Najviše se educiranih osoba po završetku zaposli u IT sektoru, dok oni nezaposleni prije edukacije vrlo lako pronađu posao jer se radi o jako traženim zanimanjima. „Moram istaknuti da je u Novskoj zahvaljujući ovome programu otvoreno više od 50 tvrtki iz gaming sektora. Gotovo iz svake generacije njih 13 odluči se na ovaj način samozaposliti!“, rekao je Mario Čelan direktor RA SIMORA-e i idejni začetnik inkubatora PISMO.

Ovaj program u Novsku i Sisačko-moslavačku županiju doveo je mlade kandidate iz cijele Hrvatske. Među njima je i Ana Perišin iz Cavtata koja kaže da je odlučila prijeći gotovo 500 km kako bi se bavila poslom iz svojih snova. „Već dugo želim raditi na videoigrama, a inkubator PISMO mi to može omogućiti!“, rekla je Ana.

Šestu generaciju u dva programa vodit će dosadašnji mentori i predavači Dominik Cvetkovski (Unity) i Zvonimir Mikšić (Blender). Iz PISMA poručuju da na listi čekanja postoji 400 imena i da se kandidati mogu već sada prijaviti i početi pripremati jer za šest mjeseci počinje nova grupa edukacija.

Kroz novootvoreni natječaj tipa operacije 16.4.1. do 100 tisuća eura

Naziv natječaja: Natječaj za provedbu Podmjere 16.4. „Potpora za horizontalnu i vertikalnu suradnju sudionika u opskrbnom lancu za uspostavljanje i razvoj kratkih opskrbnih lanaca i lokalnih tržišta te za promicanje aktivnosti u lokalnom kontekstu u vezi s razvojem kratkih opskrbnih lanaca i lokalnih tržišta“ – provedba tipa operacije 16.4.1 „Kratki lanci opskrbe i lokalna tržišta“

Objavljen: 20. kolovoza 2021.

Link: https://ruralnirazvoj.hr/novi-natjecaj-za-provedbu-tipa-operacije-16-4-1-kratki-lanci-opskrbe-i-lokalna-trzista/

Prihvatljivi korisnici: Prihvatljivi korisnici su operativne skupine.

Prihvatljivi iznos: Najniža visina javne potpore po projektu iznosi 10.000 EUR, a najviša iznosi 100.000 EUR, intenzitet potpore je 100%.

Prihvatljivi troškovi:
Tekući troškovi (troškovi plaća), izravni troškovi provedbe projekta, neizravni troškovi, troškovi sudjelovanja na lokalnim sajmovima/manifestacijama, promotivne aktivnosti.

Sažetak natječaja:
Svrha Natječaja je dodjela potpore za uspostavu, rad i razvoj kratkih lanaca opskrbe i lokalnih tržišta. Partneri operativne skupine mogu biti:
a) fizičke i pravne osobe upisane u Upisnik poljoprivrednika ekonomske veličine poljoprivrednog gospodarstva od 2.000 do 100.000 EUR
b) proizvođačke organizacije u poljoprivrednom i prehrambeno-prerađivačkom sektoru
c) fizičke i pravne osobe koje se bave djelatnostima povezanim s uspostavom, radom i razvojem kratkih lanaca opskrbe i lokalnih tržišta, a koje nisu veletrgovci ili trgovački lanci.

Rok za predaju dokumentacije: Rok za podnošenje zahtjeva za potporu i dostavu Potvrde o podnošenju zahtjeva za potporu je od 20. rujna 2021. godine od 12:00 sati do 29. listopada 2021. godine do 12:00 sati

Kontakt odjel: Odjel za ruralni razvoj

044/660-116    095/308 9201

ruralni@simora.hr

 

Od 6.9. računovodstvo, financijsko praćenje i izvještavanje ne treba zadavati glavobolju – prijavi se na edukaciju

Edukativna radionica “RAČUNOVODSTVO I FINANCIJSKO PRAĆENJE I IZVJEŠTAVANJE III” o financijama organizira se za male i srednje poduzetnike te za one koji to tek žele postati.
Vrijeme: Ponedjeljak, 06. rujna 2021, 10:00 h
Mjesto: Poduzetnički inkubator PISMO, Trg L. I. Oriovčanina 8, 44330 Novska

Radionica pokriva sljedeće teme:
• Poduzetničko računovodstvo
• Osnovni principi (poslovni događaj, knjiženje, struktura bilance, GFI-POD)
• Bilanca vs. RDG (imovina, prihodi, rashodi)
• Službena dokumentacija i rokovi
• Prijava poreza na dobit
• Knjiženje plaća
• Druga davanja zaposlenicima ili osobama u ugovornom odnosu – razlike između ugovora o djelu, autorskog honorara i ostalih vrsta drugog dohotka
• Neoporezivi primici

Predavač: Filip Benjak, Projekt Jednako Razvoj d.o.o.
Edukacija je besplatna.

Prijave su otvorene putem linka: https://docs.google.com/forms/d/1LQoJqQSQIk8xjru3AYR9mcWMg2PgqPQymoXiX2LZ_44/edit

Raspored edukacije
10:00 – 12:15

 

·         Poduzetničko računovodstvo (osnovni principi računovodstvenog praćenja, bilanca i RDG, dobit)

·         Računovodstvo plaća i drugih davanja zaposlenicima ili osobama u ugovornom odnosu (ugovor o djelu, autorski honorar, drugi dohodak)

·         Računovodstvo osnovnih kategorija (imovina, reprezentacija i promocija, putni nalozi)

12:15 – 12:30 Pauza za osvježenje
12:30 – 14:00 ·         Računi i fakturiranje (vrste računa, elementi, rokovi i obveze kod fakturiranja)

·         PDV (osnove PDV-a kod poduzetnika)

·         PDV vs NON-PDV (tko je obveznik, kako se knjiži, izračun osnovice i/ili obveze i osnovice, stope PDV-a)

 

Edukacija se održava u sklopu projekta „Pokreni, razvij, rasti – dobar poduzetnik za snažno poduzetništvo u SMŽ“, kojeg provodi Razvojna agencija SI-MO-RA d.o.o.

Objavljeno drugo priopćenje za javnost projekta OBEC

Drugo priopćenje za javnost projekta #OBEC je objavljeno! U njemu možete pročitati o tečajevima verificiranima #blockchain tehnologijom koji će se izvoditi tijekom sljedeće godine. Kliknite na sliku da biste pročitali više! ⬇️

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

Download [1.00 MB]

 

Nacionalna zaklada za razvoj civilnog društva raspisala četiri natječaja

Nacionalna zaklada za razvoj civilnoga društva raspisala je četiri natječaja za dodjelu institucionalnih podrški udrugama koje svojim djelovanjem doprinose demokratizaciji i razvoju civilnoga društva u RH, udrugama koje u prethodnim razdobljima nisu koristile institucionalnu podršku Nacionalne zaklade, udrugama osoba s invaliditetom koje djeluju na lokalnoj razini i udrugama za zaštitu potrošača.

Institucionalne podrške su specifičan oblik ulaganja Nacionalne zaklade u stabilizaciju i razvoj isključivo udruga registriranih u Republici Hrvatskoj, a ostvaruju se na rok od 3 godine prema sljedećim uvjetima:

  1. INSTITUCIONALNA PODRŠKA STABILIZACIJI I/ILI RAZVOJU UDRUGA U PODRUČJU DEMOKRATIZACIJE I DRUŠTVENOG RAZVOJA U REPUBLICI HRVATSKOJ

Institucionalne podrške za ovaj natječaj dodjeljuju se udrugama koje doprinose

demokratizaciji i društvenom razvoju u RH u 3 kategorije:

  1. do Kn 300.000,00 – do deset (10) podrški za udruge registrirane u Republici Hrvatskoj koje aktivno djeluju najmanje pet (5) godina od dana registracije do dana raspisivanja natječaja,
  1. do Kn 200.000,00 – do deset (10) podrški za udruge registrirane u Republici Hrvatskoj koje aktivno djeluju najmanje tri (3) godine od dana registracije do dana raspisivanja natječaja,
  1. do Kn 100.000,00 – do pet (5) podrški za udruge registrirane u Republici Hrvatskoj koje aktivno djeluju najmanje jednu (1) godinu od dana registracije do dana raspisivanja ovoga natječaja uz zadovoljavanje ostalih uvjeta propisanih natječajem.
  1. INSTITUCIONALNA PODRŠKA STABILIZACIJI I/ILI RAZVOJU UDRUGA KOJE U PRETHODNIM RAZDOBLJIMA NISU KORISTILE INSTITUCIONALNU PODRŠKU NACIONALNE ZAKLADE

Institucionalne podrške za ovaj natječaj dodjeljuju se udrugama koje doprinose demokratizaciji i društvenom razvoju u RH, a koje u prethodnim razdobljima nisu koristile institucionalnu podršku Nacionalne zaklade u 3 kategorije:

  1. do Kn 300.000,00 – do deset (10) podrški za udruge registrirane u Republici Hrvatskoj koje aktivno djeluju najmanje pet (5) godina od dana registracije do dana raspisivanja natječaja,
  1. do Kn 200.000,00 – do pet (5) podrški za udruge registrirane u Republici Hrvatskoj koje aktivno djeluju najmanje tri (3) godine od dana registracije do dana raspisivanja natječaja,
  1. do Kn 100.000,00 – do pet (5) podrški za udruge registrirane u Republici Hrvatskoj koje aktivno djeluju najmanje jednu (1) godinu od dana registracije do dana raspisivanja ovoga natječaja uz zadovoljavanje ostalih uvjeta propisanih natječajem.
  1. INSTITUCIONALNA PODRŠKA STABILIZACIJI I/ILI RAZVOJU UDRUGA OSOBA S INVALIDITETOM KOJE DJELUJU NA LOKALNOJ RAZINI

Institucionalne podrške za ovaj natječaj dodjeljuju se udrugama osoba s invaliditetom koje djeluju na lokalnoj razini i doprinose demokratizaciji i društvenom razvoju u RH u 3 kategorije:

  1. do Kn 300.000,00 – do deset (10) podrški za udruge registrirane u Republici Hrvatskoj koje aktivno djeluju najmanje pet (5) godina od dana registracije do dana raspisivanja natječaja,
  1. do Kn 200.000,00 – do pet (5) podrški za udruge registrirane u Republici Hrvatskoj koje aktivno djeluju najmanje tri (3) godine od dana registracije do dana raspisivanja natječaja,
  1. do Kn 100.000,00 – do pet (5) podrški za udruge registrirane u Republici Hrvatskoj koje aktivno djeluju najmanje jednu (1) godinu od dana registracije do dana raspisivanja ovoga natječaja uz zadovoljavanje ostalih uvjeta propisanih natječajem.
  1. INSTITUCIONALNA PODRŠKA STABILIZACIJI I/ILI RAZVOJU UDRUGA ZA ZAŠTITU POTROŠAČA.

Institucionalne podrške za ovaj natječaj dodjeljuju se udrugama za zaštitu potrošača koje doprinose demokratizaciji i društvenom razvoju u 2 kategorije:

  1. do Kn 100.000,00 – do dvije (2) podrške za udruge registrirane u Republici Hrvatskoj koje aktivno djeluju najmanje dvije (2) godina od dana registracije do dana raspisivanja natječaja,
  1. do Kn 75.000,00 – do četiri (4) podrški za udruge registrirane u Republici Hrvatskoj koje aktivno djeluju najmanje dvije (2) godine od dana registracije do dana raspisivanja natječaja uz zadovoljavanje ostalih uvjeta propisanih natječajem.

Financijska sredstva za institucionalne podrške po ovom natječaju za udruge za zaštitu potrošača osiguralo je Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja.

Rok za prijavu: 15. rujna 2021.

Cjelokupna natječajna dokumentacija dostupna je na: https://zaklada.civilnodrustvo.hr i na sustavu

www.financijskepodrske.hr

Kontakt: obrazovanje@simora.hr

kocaeli burun estetiği izmit burun estetiği burun estetiği izmit dolgu izmit botox izmit botoks kocaeli dolgu kocaeli botox kocaeli botoks izmit mezoterapi kocaeli mezoterapi mezoterapi