Naslovnica Blog Stranica 51

Počela je provedba projekta „Poboljšano strateško planiranje na regionalnoj i lokalnoj razini“

Projekt „Poboljšano strateško planiranje na regionalnoj i lokalnoj razini u Hrvatskoj“ koji provodi Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije (MRRFEU) u suradnji s Organizacijom za gospodarsku suradnju i razvoj (OECD) započeo je svoju provedbu. Na organiziranom uvodnom događaju održan je i okrugli stol koji je okupio koordinatore za strateško planiranje na regionalnim razinama. Andreja Šeperac, sudjelovala je u ime Javne ustanove Regionalni koordinator Sisačko-moslavačke županije.

„Ovim projektom, financiranim iz Norveškoga financijskoga mehanizma 2014.-2021. želimo postići jačanje strateškoga planiranja i jačanje upravljačkih kapaciteta među različitim razinama vlasti, a posebice na regionalnoj i lokalnoj razini“, istaknula je ministrica Nataša Tramišak zahvalivši se pritom nazočnim predstavnicima OECD-a kao partnerima projekta te koordinatorima za strateško planiranje na regionalnoj i lokalnoj razini koji su ključni dionici procesa.

Nakon što Organizacija za gospodarsku suradnju i razvoj prezentirala uvodno koncept „place-based“ regionalnog razvoja i iskustva članica OECD-a, održan je okrugli stol između regionalnih koordinatora i predstavnika Ministarstva regionalnoga razvoja i fondova EU-a koji su podijelili svoja stajališta o teritorijalnom pristupu regionalnom razvoju, glavnim mogućnostima i izazovima za Hrvatsku u jačanju teritorijalnog pristupa regionalnom razvoju te o tome na koje se sve načine teritorijalnim pristupom može poduprijeti provedba Nacionalne razvojne strategije do 2030. Andreja Šeperac ravnateljica Regionalnog koordinatora SMŽ sudjelovala je u okruglom stolu iznoseći iskustva i planove vezane uz Sisačko-moslavačku županiju.

Tijekom konferencije predstavljene su aktivnosti navedenog projekta, a njegovi korisnici bit će regionalni koordinatori.

Više informacija pronađite na poveznici.

Bilten “Zajedno do sredstava EU fondova”

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

Download [6.25 MB]

Otvoren poziv za poticanje poduzetništva u kulturnim i kreativnim industrijama u 2022. godini

Naziv natječaja: Javni poziv za poticanje poduzetništva u kulturnim i kreativnim industrijama u 2022. godini

Objavljen:  Ministarstvo kulture i medija

Link: https://min-kulture.gov.hr/natjecaji-16274/javni-pozivi-404/javni-poziv-za-poticanje-poduzetnistva-u-kulturnim-i-kreativnim-industrijama-u-2022-godini-rok-10-srpnja-2022/22363

Prihvatljivi korisnici:

  • trgovačko društvo i zadruga (kojima nije osnivač tijelo javne vlasti)
  • obrt
  • ustanova (kojoj nije osnivač tijelo javne vlasti)
  • umjetnička organizacija
  • djelatnosti slobodnih zanimanja – umjetnici koji obavljaju samostalnu djelatnost

Prihvatljivi iznos: (min – max): Najniža pojedinačna potpora iznosit će 20.000,00 kuna, a najviša 200.000,00 kuna (u visini do 85 % prihvatljivih troškova)

Prihvatljivi troškovi:

  • promidžba vlastitih aktivnosti i kulturno-umjetničkih sadržaja s ciljem povećanja prodaje i širenja publike
  • zapošljavanje i troškovi osoblja (sufinanciranje dijela plaće, honorarni suradnici)
  • prilagodba pristupa kulturno umjetničkim sadržajima u fizičkom i online okruženju – ulaganje u distribuciju, troškovi tehničke produkcije prilagodbe i distribucije i sl.
  • nabava opreme, opremanje prostora za obavljanje djelatnosti/proizvodnih procesa (uključujući trošak najma do 30 % odobrenih sredstava)

Sažetak natječaja: Cilj Javnog poziva je potaknuti aktivnosti usmjerene na prilagodbu poslovnih modela proizvodnje i distribucije kulturno umjetničkih sadržaja kako bi se olakšala dostupnost i omogućio pristup širem krugu korisnika i publike. Ovaj Javni poziv usmjeren je na kontinuirani razvoj novih načina i modela poslovanja, uključujući i one osmišljene radi ublažavanja negativnog utjecaja pandemije koronavirusa na kulturne i kreativne industrije. Cilj mjera je dugoročna primjena i iskoristivost novih poslovnih rješenja u  uvjetima oporavka.

Rok za predaju dokumentacije: očekuje se objava poziva

Kontakt odjel: poduzetnistvo@simora.hr

Osiguravanje pomoćnika u nastavi i stručnih komunikacijskih posrednika učenicima s teškoćama u razvoju u osnovnoškolskim i srednjoškolskim odgojno-obrazovnim ustanovama, faza V.

U okviru ovog Poziva financirat će se osiguravanje pomoćnika u nastavi i stručnih komunikacijskih posrednika učenicima s teškoćama u razvoju u osnovnoškolskim i srednjoškolskim odgojno-obrazovnim ustanovama.

Opći cilj: Povećanje socijalne uključenosti i integracije učenika s teškoćama u razvoju u osnovnoškolskim i srednjoškolskim odgojno-obrazovnim ustanovama.

Specifični cilj: Pružiti potporu uključivanju učenika s teškoćama u razvoju u osnovnoškolske i srednjoškolske odgojno-obrazovne ustanove kako bi se osigurali uvjeti za poboljšanje njihovih obrazovnih postignuća, uspješniju socijalizaciju i emocionalno funkcioniranje.

Ciljna skupina: Učenici s teškoćama u razvoju uključeni u osnovnoškolske ili srednjoškolske programe u osnovnoškolskim i srednjoškolskim odgojno-obrazovnim ustanovama koji svladavaju nastavni plan i program škole koju pohađaju, ali imaju teškoće koje ih sprečavaju u funkcioniranju bez pomoćnika u nastavi/stručnog komunikacijskog posrednika odnosno imaju teškoće sukladno čl. 2. i 4. Pravilnika o pomoćnicima u nastavi i stručnim komunikacijskim posrednicima (NN br. 102/18, 59/19 i 22/20).

Prihvatljivi prijavitelji u okviru ovog Poziva su osnivači osnovnih i srednjih škola (javnih i
privatnih škola s pravom javnosti) sukladno članku 90. Zakona o odgoju i obrazovanju u
osnovnoj i srednjoj školi (NN br. 87/08, 86/09, 92/10,105/10, 90/11, 5/12, 16/12,
86/12, 126/12, 94/13, 152/14, 7/17, 68/18, 98/19 i 64/20).

Partnerstvo na projektu je obavezno. Prijavitelj mora djelovati u partnerstvu s redovitim/posebnim osnovnoškolskim/ srednjoškolskim odgojno-obrazovnim ustanovama čiji učenici sudjeluju u projektu.

Uz gore navedeno, partneri na projektu mogu biti i:
• drugi osnivači osnovnih/srednjih škola koji se nalaze na području jedinice lokalne i
područne (regionalne) samouprave Prijavitelja
• regionalne i lokalne razvojne agencije i regionalni koordinatori.

Ukupan iznos Poziva: 150.000.000,00 KN

ESF sufinanciranje (85%): 127.500.000,00KN

Nacionalno sufinanciranje (15%): 22.500.000,00KN

Sufinanciranje projekata: U sklopu ovog Poziva sufinanciranje projekata od strane prijavitelja i/ili partnera je obavezno, a stope sufinanciranja određene su sukladno Odluci o razvrstavanju jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave prema stupnju razvijenosti (NN br. 132/2017).

Trajanje projekata: 12 mjeseci

Rok: 4.7.2022.

Poveznicahttps://strukturnifondovi.hr/natjecaji/osiguravanje-pomocnika-u-nastavi-i-strucnih-komunikacijskih-posrednika-ucenicima-s-teskocama-u-razvoju-u-osnovnoskolskim-i-srednjoskolskim-odgojno-obrazovnim-ustanovama-faza-v/

 

Kontakt: obrazovanje@simora.hr

 

Do milijun eura za projekte koji razvijaju društvene inovacije za poštenu zelenu i digitalnu tranziciju

Naziv natječaja:  Social innovations for a fair green and digital transition (ESF-2022-SOC-INNOV) – Društvene inovacije za poštenu zelenu i digitalnu tranziciju

Objavljen: 3. svibnja 2022.

Link:  https://ec.europa.eu/info/funding-tenders/opportunities/portal/screen/opportunities/topic-details/esf-2022-soc-innov;callCode=null;freeTextSearchKeyword=;matchWholeText=true;typeCodes=1;statusCodes=31094502;programmePeriod=2021%20-%202027;programCcm2Id=43254019;programDivisionCode=null;focusAreaCode=null;destination=null;mission=null;geographicalZonesCode=null;programmeDivisionProspect=null;startDateLte=null;startDateGte=null;crossCuttingPriorityCode=null;cpvCode=null;performanceOfDelivery=null;sortQuery=sortStatus;orderBy=asc;onlyTenders=false;topicListKey=topicSearchTablePageState

Prihvatljivi korisnici: Privatni i javni prijavitelji

Prihvatljivi iznos (min – max): 200.000 – 1.000.000 eura

Prihvatljive aktivnosti:

  • Aktivnosti jačanja kapaciteta;
  • Aktivnosti podizanja svijesti i diseminacije;
  • Akcije usmjerene na stvaranje i poboljšanje mreža, razmjenu dobrih praksi;
  • Akcije koje razvijaju i testiraju integrirane i društvene inovativne pristupe za rješavanje nekih izazova i rizika povezanih s digitalnim i zelenim prijelazima
  • Povratne informacije kreatorima politike na lokalnoj, regionalnoj, nacionalnoj i razini EU;
  • Aktivnosti osposobljavanja (uključujući na poslu) i usklađivanja posla;
  • Komunikacijske kampanje usmjerene na određene društvene skupine.

Sažetak natječaja: Poziv ima za cilj razviti i testirati integrirane i inkluzivne društvene inovacijske pristupe – u školama ili centrima za obuku, u socijalnoj ekonomiji, na poslu ili u lokalnim zajednicama, ili drugim relevantnim okruženjima – kako bi se potaknula zelena i digitalna transformacija, provođenjem i provedbom jednog ili nekoliko od sljedećih aktivnosti: (i) identificiranje i rješavanje (pre-/up-) potreba za vještinama i (ponovnim) osposobljavanjem koje proizlaze iz novih, zelenih ili digitalnih proizvoda, usluga ili tehnologija; (ii) poticanje društvenog prihvaćanja i/ili promjena ponašanja za održivije poslovne modele, uključujući društvenu ekonomiju, obrasce potrošnje i/ili načine prijevoza; (iii) razvoj puteva održivosti i alata za transformaciju za aktere socijalne ekonomije; (iv) promicanje provedbe načela 20. Europskog stupa socijalnih prava o pristupu osnovnim uslugama, uključujući energiju, mobilnost i digitalne komunikacije, u kontekstu zelene i digitalne tranzicije.

Rok za predaju dokumentacije: 2.8.2022.

Kontakt odjel: EU odjel

euodjel@simora.hr

U tijeku je e-savjetovanje vezano uz poziv “Razvoj turističkih proizvoda prihvatljivih za okoliš, učinkovitost resursa te zelenu i digitalnu tranziciju”

Naziv natječaja:

e-savjetovanje na temu Poziv na dostavu projektnih prijedloga „Razvoj turističkih proizvoda prihvatljivih za okoliš, učinkovitost resursa te zelenu i digitalnu tranziciju“

Objavljen:

Ministarstvo turizma i sporta

Link:

https://esavjetovanja.gov.hr/Econ/MainScreen?EntityId=20912

Prihvatljivi korisnici:

mikro, mali i srednji poduzetnici

Prihvatljivi iznos:

Ukupan raspoloživ iznos bespovratnih sredstava za dodjelu u okviru ovog Poziva je 1.250.000.000,00 HRK

Prihvatljivi troškovi:

  • Troškovi ulaganja u materijalnu imovinu;
  • Troškovi informatičko-komunikacijskih i audio/video rješenja;
  • Troškovi ulaganja u nematerijalnu imovinu (imovina koja nema fizički ili financijski oblik u obliku patenata, autorskih prava, znanja i iskustva ili drugih vrsta intelektualnog vlasništva);
  • Prihvatljivi troškovi su dodatni troškovi ulaganja u proizvodnju energije neophodni za poticanje proizvodnje energije iz obnovljivih izvora;
  • Dodatni troškovi ulaganja neophodni za postizanje više razine energetske učinkovitosti;
  • Troškovi ulaganja u infrastrukturu za punjenje i/ili opskrbu gorivom s nultom ili niskim emisijama ugljika za vlastite potrebe korisnika potpore koji obavlja turističko-ugostiteljsku djelatnost;
  • troškovi instrumenata, opreme, u opsegu i u razdoblju u kojem se upotrebljavaju za projekt;
  • troškovi ugovornih istraživanja, znanja i patenata kupljenih ili licenciranih od vanjskih izvora po tržišnim uvjetima;
  • dodatni režijski troškovi i ostali troškovi poslovanja, uključujući troškove materijala, potrošne robe i sličnih proizvoda, nastali izravno uslijed projekta;
  • Troškovi za usavršavanja;
  • Uvođenje novih tehnologija i tehnoloških rješenja koja će rezultirati učinkovitijem korištenju resursa i/ili smanjenju nastanka otpada prilikom turističke aktivnosti i/ili naknadnim ponovnim korištenjem proizvoda koji proizlazi iz zaokružene proizvodne cjeline;
  • uvođenje tehnoloških mjera i drugih zahvata koji rezultiraju smanjenjem utroška energije i doprinose energetskoj učinkovitosti, korištenju obnovljivih izvora energije i ekološki prihvatljivijoj turističkoj usluzi;
  • Upravljanje projektom, uključujući i izradu dokumentacije za nabavu;
  • stručni nadzor…

Sažetak natječaja:

Predmet ovog Poziva je poticanje ulaganja više dodane vrijednosti poduzetnika koja će doprinijeti razvoju održivog turizma uz pomoć zelene i digitalne tranzicije te poticanje oporavka i otpornosti poduzetnika u cijelom lancu vrijednosti turizma. Sredstva raspoređena u 3 grupe: – Grupa 1: Razvoj turističkih proizvoda prihvatljivih za okoliš, učinkovitost resursa te zelenu i digitalnu tranziciju – 1.020.000.000,00 HRK; Grupa 2: Zelena i digitalna tranzicija malih iznajmljivača te njihova transformacija u poduzetnike u turizmu i ugostiteljstvu – 50.000.000,00 HRK; Grupa 3: Poticanje aktivnosti umrežavanja u inovacijske klastere i aktivnosti uvođenja inovacija proizvoda i usluga, inovacija procesa i inovacija organizacije poslovanja u poduzećima u djelatnosti turizma i u povezanim djelatnostima u cjelokupnom lancu vrijednosti turizma – 180.000.000 HRK.

Rok za predaju dokumentacije:

Za davanje prijedloga 10.6.2022.

Kontakt odjel: poduzetnistvo@simora.hr

Otvoren natječaj kojim se uspostavljaju proizvođačke grupe i organizacije

Naziv natječaja: Natječaj za tip operacije 9.1.1 Uspostava proizvođačkih grupa i organizacija

Objavljen: 10.06.2022.

Link: https://www.apprrr.hr/novi-natjecaj-za-provedbu-tipa-operacije-9-1-1-uspostava-proizvodackih-grupa-i-organizacija/

Prihvatljivi korisnici: Prihvatljivi korisnici su proizvođačke organizacije koje su priznate nakon 01. siječnja 2020. godine i kojima je odobren Poslovni plan od strane Ministarstva poljoprivrede.

Prihvatljivi iznos: Potpora se odobrava na razdoblje do pet godina u maksimalnom iznosu do 400.000 eura, odnosno maksimalno do 100.000 eura godišnje u protuvrijednosti u kunama.

Prihvatljivi troškovi: Administrativni troškovi, troškovi najma, režija i uređenja uredskog prostora, troškovi zajedničkog plasiranja proizvoda na tržište, troškovi pripreme proizvoda za prodaju, objedinjavanje ponude, prodaje i opskrbu kupaca na veliko, kupnja informatičke opreme i tehnologije, trošak bruto plaća zaposlenih djelatnika i troškovi zajedničkog nastupa na tržištu proizvođačke organizacije.

Sažetak natječaja: Svrha natječaja je dodjela potpore za provođenje aktivnosti predviđenih poslovnim planovima priznatih proizvođačkih organizacija najduže za prvih pet godina od priznavanja, ali ne duže od 1. lipnja 2025. godine, u cilju olakšavanja izlaska na tržište, a time i povećanja konkurentnosti poljoprivrednih gospodarstava.

Rok za predaju dokumentacije: Rok za podnošenje zahtjeva za potporu i dostavu Potvrde o podnošenju zahtjeva za potporu je od 4. srpnja 2022. godine od 12:00 sati do 30. rujna 2022. godine do 12:00 sati.

Kontakt odjel: Odjel za ruralni razvoj

044/660-116    095/308 9201

ruralni@simora.hr

 

Potpisan Sporazum o suradnji lokalnih akcijskih grupa, razvojnih agencija i javne ustanove Regionalni koordinator Sisačko-moslavačke županije

Sporazum o suradnji lokalnih akcijskih grupa, razvojnih agencija i javne ustanove Regionalni koordinator Sisačko-moslavačke županije potpisan je u Kutini.

Cilj sklapanja Sporazuma o suradnji je povezivanje i suradnja postojećih lokalnih akcijskih grupa (LAG-ova), lokalnih razvojnih agencija, županijske razvojne agencije te Javne ustanove Regionalni koordinator Sisačko-moslavačke županije potrebno u svrhu jačanja planiranja i implementacije održivog, integriranog razvoja Sisačko-moslavačke županije sukladno smjernicama Kohezijske politike Europske unije za programsko razdoblje 2021.-2027., uključujući i Europsku Zajedničku poljoprivrednu te ribarsku politiku, kao i Nacionalne razvojne strategije Republike Hrvatske do 2030. godine. Zbog navedenog, osnovana je Koordinacija ustanova i organizacija Sisačko-moslavačke županije koja broji 11 članova, unutar koje su kreatori i provoditelji podijeljenog okvira za provedbu Europskih strukturnih i investicijskih fondova u narednom programskom razdoblju.

Koordinacijski sastanak je održan u organizaciji LAG-a „Moslavina“, Lokalne razvojne agencije Mrav Kutina i JU Regionalni koordinator u prostoru Poduzetničkog inkubatora Kutina PUNK.

Sastanku je nazočila i glavna tajnica LEADER mreže Hrvatske gđa. Bojana Markotić Krstinić koja je održala predavanje o ulozi i mogućnosti sinergije LAG-ova i LEADER/CLLD-a u integriranom teritorijalnom razvoju SMŽ.

JAVNI POZIV ZA „INOVACIJU GODINE 2021.“

Hrvatska zajednica inovatora objavila je Javni poziv za podnošenje prijedloga za dodjelu godišnje nagrade „Inovacija godine“ za 2021. godinu.

Godišnja nagrada „Inovacija godine“ dodjeljuje se za komercijaliziranu inovaciju, kao priznanje unaprjeđivanju i promicanju inovatorstva i inovativnog promišljanja u funkciji podizanja inovativnosti i konkurentnosti gospodarstva Hrvatske.

Nagrada se dodjeljuje u 4 kategorije:

  1. Inovaciji inovatora pojedinca ili tima (fizičke osobe)
  2. Inovaciji inovatora pojedinca ili tima unutar malog gospodarskog subjekta (start-up)
  3. Inovaciji inovatora pojedinca ili tima unutar srednjeg ili velikog gospodarskog subjekta
  4. Inovaciji inovatora pojedinca ili tima unutar javne ustanove (fakulteti, istraživačko razvojni instituti i sl.)

Dobitnici nagrade mogu biti inovativni pojedinci, državljani Republike Hrvatske ili autorski timovi čiji su članovi državljani Republike Hrvatske. Prijedlog za nagradu može doći od strane članova Hrvatske zajednice inovatora, znanstvene i druge javne ustanove, udruge građana te bilo koje pravne ili fizičke osobe.

Rok za prijavu je do 15. srpnja 2022. do 16 sati.

Dobitnik Nagrade javno se objavljuje i proglašava na svečanosti dodjele u rujnu 2022. godine.

Više informacija dostupno je NA POVEZNICI

Javni poziv za prijavu projekata udruga koje osiguravaju uključivanje pomoćnika u nastavi/stručnoga komunikacijskog posrednika u neposredan rad s učenicima s teškoćama u razvoju za 2022./2023. šk. god.

Ministarstvo znanosti i obrazovanja raspisalo je Javni poziv za prijavu projekata udruga koje osiguravaju uključivanje pomoćnika u nastavi/stručnoga komunikacijskog posrednika u neposredan rad s učenicima s teškoćama u razvoju za 2022./2023. šk. god.

Predmet Javnog poziva je prikupljanje prijava projekata udruga koje osiguravaju uključivanje pomoćnika u nastavi/stručnoga komunikacijskog posrednika u neposredan rad s učenicima s teškoćama u razvoju u osnovnim i srednjim školama za financijsku potporu Ministarstva znanosti i obrazovanja. Udruge se mogu prijaviti zbog osiguravanja neposrednog rada pomoćnika u nastavi/stručnoga komunikacijskog posrednika za učenike s teškoćama u razvoju u Republici Hrvatskoj.

Trajanje predloženih projekata ograničeno je na razdoblje od 1. rujna 2022. do 1. srpnja 2023. godine.

Svaka udruga čija je djelatnost za opće dobro ima pravo prijaviti se u Republici Hrvatskoj na ovaj Javni poziv i može prijaviti samo jedan projekt s dva ili više partnera, pri čemu je obvezno partnerstvo prijavitelja sa školom/školama i osnivačem škole/škola u kojima prijavitelj osigurava uključivanje pomoćnika u nastavi/stručnoga komunikacijskog posrednika u neposredan rad s učenicima s teškoćama u razvoju. Udruga može imati prijavljeno partnerstvo s jednom ili više udruga (sunositelja projekta) koje zajedno prijavom jednog projekta osiguravaju uključivanje pomoćnika u nastavi/stručnoga komunikacijskog posrednika u neposredan rad s učenicima s teškoćama u razvoju.

Udruga mora imati planirane i druge izvore financiranja kojima, barem djelomično, osigurava održivost projekta.

 

Prioritet ovoga Javnog poziva je osiguravanje neposrednoga rada pomoćnika u nastavi/stručnoga komunikacijskog posrednika učenicima s teškoćama u razvoju koji su:

  • imali osiguranu potporu pomoćnika u nastavi/stručnoga komunikacijskog posrednika projektima udruga u školskoj godini 2021./2022., a nije im osiguran pomoćnik u nastavi natječajem „Osiguravanje pomoćnika u nastavi i stručnih komunikacijskih posrednika učenicima s teškoćama u razvoju u osnovnoškolskim i srednjoškolskim odgojno-obrazovnim ustanovama“ za školsku godinu 2022./2023. i
  • školuju se u drugim javnim ustanovama koje provode djelatnost odgoja i obrazovanja, a u nadležnosti su ministarstva nadležnog za socijalnu skrb i ministarstva nadležnog za zdravstvo,

na način da udruga provedbom projekta tijekom jedne nastavne godine osigurava isplate plaće/naknade s pripadajućim doprinosima za rad te materijalna prava pomoćnika u nastavi/stručnoga komunikacijskog posrednika koji pruža neposrednu potporu učenicima s teškoćama u razvoju u osnovnim i srednjim školama.

Razdoblje za provedbu projekta traje od 1. rujna 2022. do 1. srpnja 2023. godine.

Ministarstvo znanosti i obrazovanja će, na temelju Javnoga poziva, dodijeliti za jednogodišnje razdoblje provedbe projekta do 26.020.000,00 kn udrugama koje osiguravaju uključivanje pomoćnika u nastavi/stručnoga komunikacijskog posrednika u neposredan rad s učenicima s teškoćama u razvoju za 2022./2023. školsku godinu u Republici Hrvatskoj, ovisno o priljevu sredstava od igara na sreću.

Udruga može od Ministarstva zatražiti 100% iznosa za financiranje.

Rok za podnošenje prijave projekta udruge na Javni poziv je 1. srpnja 2022. godine.

 

 

Kontakt: obrazovanje@simora.hr