Naslovnica Blog Stranica 116

Sudjelujmo svi u dobrovoljnom prikupljanju sredstava „Naša ljubav za njihova srca“ za Dječji dom Vrbina Sisak!

Uključite se u dobrovoljno prikupljanje sredstava “Naša ljubav za njihova srca” za Dječji dom Vrbina Sisak postavljanjem kutije za prikupljanje donacija na vidljivo mjesto u vašem prostoru. Više informacija možete pronaći u dokumentu u nastavku ili na broj telefona 044 544 204

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

Download [66.27 KB]

 

DJECA TREBAJU NAŠU POMOĆ! Naša ljubav za njihova srca

‼️ DJECA TREBAJU NAŠU POMOĆ ‼️

 

Trenutno stanje dječjih soba Dječjeg doma Vrbina Sisak pogledajte na fotografijama: ⬇️⬇️

 

Pozivamo sve koji su u mogućnosti da se uključe u dobrovoljno prikupljanje sredstava za obnovu i opremanje dječjih soba te da zajedničkim snagama pomognemo našim najmlađima i omogućimo im zasluženi ugodni boravak u sobama 👧👦

 

UPUTE ZA SUDJELOVANJE U DOBROVOLJNOM PRIKUPLJANJU SREDSTAVA ⬇️⬇️https://rk-smz.hr/javni-poziv-na-sudjelovanje-u-dobrovoljnom-prikupljanju-sredstava-za-djecji-dom-vrbina-sisak/

START – elektroničko pokretanje poslovanja za brz ulazak u poduzetništvo

Građani Republike Hrvatske mogu pokrenuti poslovanje za d.o.o., j.d.o.o. i obrt u potpunosti elektroničkim putem, bez punomoćnika, u samo nekoliko dana te uz značajne uštede, kroz jedinstveni informacijski sustav – START.

 

START je jedinstveni sustav koji korisnicima omogućuje brz ulazak u poduzetništvo i pokretanje poslovanja u potpunosti elektroničkim putem. Kroz START je moguće u elektroničkim putem upisati društvo u sudski registar i Registar poslovnih subjekata (Državni zavod za statistiku) ili obrt u Obrtni registar i registar poreznih obveznika (Porezna uprava) te platiti temeljni kapital i pristojbe. Također, sustav nudi upis u registar obveznika PDV-a i/ili dodjelu PDV ID broja, predaju zahtjeva za otvaranje transakcijskog računa u banci te registraciju u sustav HZMO-a.

Korisnici STARTA dokumentaciju ne dostavljaju u papirnom obliku niti trebaju odlaziti u nadležne institucije. Minimalan broj potrebnih podataka unose putem interneta po načelu „samo jednom“, a START zatim razmjenjuje podatke s povezanim institucijama, koje izdane dokumente i prijave dostavljaju u sustav, gdje ih korisnik preuzima u elektroničkom obliku. START je također omogućio da se osnivači, ako ih je više, ne trebaju nalaziti na jednome mjestu kako bi popunili i potpisali potrebnu dokumentaciju, već sve podatke mogu popuniti elektronički, svaki iz svog ureda ili doma.

Pokretanje poslovanja kroz START osnivačima trgovačkih društava donosi značajne uštede. Minimalna ušteda ostvarena korištenjem STARTA za osnivača j.d.o.o. iznosi 580,00 kuna, a za osnivača d.o.o. 2.400,00 kuna. Naime, kada se trgovačko društvo osniva kroz START, nema troška javnobilježničke ovjere akata, a sudska pristojba je 50% niža (za osnivanje d.o.o. plaća se 200,00 kuna, umjesto 400,00, a za j.d.o.o. 30,00 kn umjesto 60,00).

Korisnik se u START prijavljuje putem stranice www.start.gov.hr ili portala e-Građani, koristeći elektroničku osobnu iskaznicu (eOI) ili Finin osobni certifikat na kripto uređaju.

Sustav START uspostavljen je u prosincu 2019. godine s ciljem ubrzanja i pojeftinjenja pokretanja poslovanja, bez troškova javnog bilježnika i uz plaćanje samo sudskih pristojbi. Nositelji uspostave sustava su Vlada RH i Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja, a sustav je uspostavila Fina, koja pruža podršku korisnicima.

 

Više informacija:

START – elektroničko pokretanje poslovanja

Video – Servis START

Video upute – Prikaz rada aplikacije za pokretanje poslovanja – START

Fina

Produženje obustave Poziva „Pronađi me!“ – provedba aktivnosti dosega i obrazovanja neaktivnih mladih osoba u NEET statusu

Ministarstvo rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike objavilo je obavijest o produženju obustave Poziva „Pronađi me!“ – provedba aktivnosti dosega i obrazovanja neaktivnih mladih osoba u NEET statusu.

 

Zbog iznimno velikog broja zaprimljenih projektnih prijedloga te činjenice kako do trenutka predmetne obavijesti za sve projektne prijedloge postupak dodjele nije u potpunosti okončan, produžuje se obustava zaprimanja projektnih prijedloga te će biti na snazi do kraja dana 31.1.2021.

 

Svi projektni prijedlozi predani unutar razdoblja u kojem je ovaj Poziv obustavljen neće biti uključeni u postupak dodjele te ih se neće uzeti u razmatranje u slučaju ponovnog otvaranja Poziva.

 

https://strukturnifondovi.hr/natjecaji/poziv-na-dostavu-projektnih-prijedloga-pronadi-me-provedba-aktivnosti-dosega-i-obrazovanja-neaktivnih-mladih-osoba-u-neet-statusu/

Obavijest o produženju obustave Poziva “Jačanje poslovanja društvenih poduzetnika – faza I.”

Ministarstvo rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike objavilo je obavijest o produženju obustave Poziva  “Jačanje poslovanja društvenih poduzetnika – faza I.” za SKUPINU 1 i SKUPINU 2 Prijavitelja.

 

Zbog iznimno velikog broja zaprimljenih projektnih prijedloga te činjenice kako, do trenutka predmetne obavijesti za sve projektne prijedloge, postupak dodjele nije u potpunosti okončan, produžuje se obustava zaprimanja projektnih prijedloga te će biti na snazi do 1.12.2020. do 10:00 sati.

 

Svi projektni prijedlozi predani unutar razdoblja u kojem je ovaj Poziv obustavljen neće biti uključeni u postupak dodjele te ih se neće uzeti u razmatranje u slučaju ponovnog otvaranja Poziva.

 

https://strukturnifondovi.hr/natjecaji/poziv-na-dostavu-projektnih-prijedloga-jacanje-poslovanja-drustvenih-poduzetnika-faza-i/

POŽURITE! PRIJAVE ZA PROJEKT CROWN DO 8.11.

Imaš poslovnu ideju? Zanima te skriva li se u tebi poduzetnik/-ca? Prijavi se i postani dio tima inovativnih kraljica i kraljeva!

 

Projekt CROWN TRI NAJBOLJE PROJEKTNE IDEJE nagrađuje s 25.000,00 EUR

Do 8.11.2020. otvoren je javni poziv na testiranje s ciljem otkrivanja poduzetničkih potencijala.

 

PRIJAVITE SE klikom na link:
https://bit.ly/3l1BWeg

 

Više o projektu CROWN saznajte klikom na link:
https://rk-smz.hr/7008-2/

 

NE PROPUSTITE POGLEDATI PROMOTIVNI VIDEO:

Rekonstrukcija i opremanje Društvenog doma i Turističko-informativnog centra Lekenik

Posjetili smo Općinu Lekenik i gradilište Društvenog doma i Turističko-informativnog centra Lekenik.

 

Ovim se projektom provodi rekonstrukcija i opremanje postojeće zgrade Društvenog doma Lekenik u kojoj će se, na kraju projekta, nalaziti i Turističko-informativni centar.

 

Drago nam je da se svi radovi odvijaju prema planu! 😊

Ukupna vrijednost projekta iznosi 7.875.005,00 kn, a iznos prihvatljivih ulaganja je 7.397.005,00 kn. Projekt se financira u sklopu mjere 7.4.1. „Ulaganja u pokretanje, poboljšanje ili proširenje lokalnih temeljnih usluga za ruralno stanovništvo, uključujući slobodno vrijeme i kulturne aktivnosti te povezanu infrastrukturu“ Programa ruralnog razvoja te sredstvima općine Lekenik.

 

Stručnu pomoć u realizaciji ovog projekta pruža Razvojna agencija SIMORA.

 

Posebno zahvaljujemo na suradnji i gostoprimstvu načelniku opčine Lekenik Ivici Peroviću te zaposlenicima općine, Viktoriji Majcen i Alenu Zguriću.

 

Pozivamo vas da nas i dalje pratite na webu i svim društvenim mrežama gdje ćemo obavještavati o napretku ovog i brojnih drugih projekata.

 

NOVI NATJEČAJ: Promocija zdravlja i prevencija bolesti- faza 2

Otvoren je poziv na dostavu projektnih prijedloga (bespovratna sredstva) – Promocija zdravlja i prevencija bolesti- faza 2.

 

Ukupna vrijednost Poziva iznosi 10.000.000,00 kn, a njime će se omogućiti podizanje svijesti svih građana o važnosti brige za vlastito zdravlje u svrhu poboljšanja zdravstvenog statusa građana RH.

Opći cilj Poziva je povećanje znanja i svijesti o važnosti promocije zdravlja i prevencije bolesti na području RH.

Specifični cilj Poziva je promicanje zdravih navika i zdravlja i/ili povećanje znanja i/ili povećanje svijesti građana RH o važnosti prevencije bolesti.

 

Projektne prijedloge moguće je podnositi od 23.11.2020. u 9:00 sati.

 

https://strukturnifondovi.hr/natjecaji/promocija-zdravlja-i-prevencija-bolesti-faza-2/

USKORO U RA SIMORA! ON-LINE EDUKACIJA UPRAVLJANJA FINANCIJAMA ZA PODUZETNIKE I OBRTNIKE

Razmišljate o pokretanju vlastitog poslovanja ili ste ga već pokrenuli?

Želite li naučiti više o računovodstvenom i financijskom dijelu poslovanja kako biste bili uspješniji i profitabilniji?

Dobrodošli! 🙂

 

U drugoj polovici studenog 2020., Razvojna agencija SIMORA održat će on-line edukativnu radionicu za sve poduzetnike i obrtnike početnike na temu “Upravljanje poslovanjem – financije“.

 

Ova edukacija namijenjena je svima koji žele naučiti sve osnove potrebne za financijsko poslovanje.

 

Edukacija će obuhvatiti brojne zanimljivije i korisne teme, a neke od njih su:

  • Osnovni principi (poslovni događaj, knjiženje, struktura bilance, GFI-POD)
  • Bilanca vs. RDG (imovina, prihodi, rashodi)
  • RDG vs. novčani tijek (Cash Flow)
  • Službena dokumentacija i rokovi
  • Prijava poreza na dobit
  • Knjiženje plaća (redovno, specifičnosti – odbici, bolovanje, bonus) + definiranje troška plaće (bruto I, bruto II, ukupan trošak plaće)
  • Druga davanja zaposlenicima ili osobama u ugovornom odnosu – razlike između ugovora o djelu, autorskog honorara i ostalih vrsta drugog dohotka
  • Neoporezivi primici
  • Imovina i računovodstveno praćenje imovine – amortizacija, nabavna vrijednost, imovina u pripremi
  • Računi i PDV

 

Ova edukativna radionica održava se u sklopu projekta “Pokreni, razvij, rasti – dobar poduzetnik za snažno poduzetništvo u SMŽ” koji je sufinanciran iz Europskog fonda za regionalni razvoj.

 

Edukacija će biti veoma interaktivna te ćete moći postaviti, i dobiti odgovore, na sva pitanja koja vas zanimaju.

 

Točan termin edukacije objavit ćemo vrlo brzo pa vas pozivamo da redovito pratite našu internetsku stranicu i društvene mreže!

 

POGLEDAJTE IZLOŽBU FOTOGRAFIJA naših vila i vilenjaka

Prekrasne fotografije proizašle iz čarobne radionice fotografkinje Ive Lulić i multimedijskog umjetnika Zdenka Bašića, koje su dio humanitarne akcije “Naša ljubav za njihova srca” možete pogledati radnim danom od 8.00 do 13.00 sati u prostorijama Razvojne agencije Simora i Destinacijskog menadžmenta Zrin u Rimskoj 11 u Sisku.
Podržite ovu hvalevrijednu akciju i priključite se dobrovoljnom prikupljanju sredstava kako bi zajedničkim snagama uljepšali životni prostor za djecu iz Dječjeg doma Vrbina Sisak.
Novčana sredstva prikupljaju se na broj računa: HR5623400091511097425, otvorenog kod Privredne banke Zagreb s naznakom: Donacija za „Naša ljubav za njihova srca“.
Akcija traje od 23. listopada 2020. godine do 9. veljače 2021. godine.
Dodatne informacije o ovoj humanitarnoj akciji možete dobiti na broj telefona Razvojne agencije SIMORA 044/544-204 ili na e-mail: donacije@simora.hr
Budite dio ove predivne priče i uključite se u ovu plemenitu akciju.
kocaeli burun estetiği izmit burun estetiği burun estetiği izmit dolgu izmit botox izmit botoks kocaeli dolgu kocaeli botox kocaeli botoks izmit mezoterapi kocaeli mezoterapi mezoterapi